Oisko tänään joululahjaksi pubilta naista?
Naista pubilta
22
481
Vastaukset
- Anonyymi
Kantee ensin etsiä juottola jos kyliltä semmoinen löytyy.
- Anonyymi
Kyllähän yksi lähti mukaan mutta aamulla paljastui transuksi. No oli kuitenkin hauska kokemus.
- Anonyymi
Taidat olla Lieksassa.
- Anonyymi
Juukalaiset miehet pitää hauskaa keskenään, ei siihen naisia kaivata.
- Anonyymi
Sitä isäkin epäili mutta Juuassa ollaan
- Anonyymi
pidätte isäsi ja äitisi kanssa kimppakivaa?
- Anonyymi
Semmoista se on täällä Juuassa
- Anonyymi
ai teillä on semmoista
- Anonyymi
Lieksasta ja Nurmeksesta löytää vain homppeleita jos erehtyy eksymään.
- Anonyymi
Olen pannut paljaalla Yrjöä🤠
- Anonyymi
Tuskin siellä käy kun naistenhakkaajat ja se on varmaan omistajan mieleen.
- Anonyymi
Naisia ei ole mutta transuja on vaikka millä mitalla.
- Anonyymi
Onko Juuan OA r.y:sta?
- Anonyymi
Jos ÄO on suurempi kuin kengän numero tulee häätö Juuasta
- Anonyymi
Ei yleensä mutta sinun kohdallasi oli lisänä liika alkoholin käyttö.
- Anonyymi
Naisia löytää kiepistä.
- Anonyymi
Koulu alkoi. Haitko äitisi sieltä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koulu alkoi. Haitko äitisi sieltä?
ei ollut siellä, oli lähtenyt jonkun reiskan mukaan. eikä ole näkynyt joten minäkin lintsaan koulusta.
- Anonyymi
Olen 45 v mies ja nyt orpo. Äitini lähti Reiskan mukaan 5 v sitten. Olen neitsyt ja odotan kuka tulisi korkkaamaan minut
- Anonyymi
Ootko vielä 9 luokalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko vielä 9 luokalla?
en päässyt niin pitkälle, siksi olen työtön
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2034266
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1463798Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1373261Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.521638Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i191538Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58341490Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi251395Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk271351Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt1171165Martina haluaa Marbellaan
Martinan tekisi mieli ottaa lennot Marbellaan, jossa näkisisi kauniita ja hyväntuulisia ihmisiä. No sitten pitää matkust2151063