Silmiini pisti kuinka lähellä isot sähköyhtioiden voimalinjat kulkivat jopa talojen takapihojen poikki.
Ekiaavoittaja ole koskaa lukenut läksyjänsä - isojen sähköjohtojen kenttiin ei saa koskaan kaavoittaa mitään asustusta 300 metriin ja nyt Tupurissa asutaan melkein voimajohtojen alla?
Ajelin ensikertaa Salon Tupurissa, mutta .
18
376
Vastaukset
- Anonyymi
Siellä lapset jopa leikkivät isojen voimalinjojen alla, niissä on voimakkaita mangnettiais energioita jota ei vielä edes tunneta vielä - itse en missääntapauksessa asuisi voimalinjan kentän läheisyydessä-
- Anonyymi
Erittäin arvostettu ja haluttu asuinalue ilman moottoritieliittymää, voimalinjoilla, vuokratonteilla ja kaatopaikka kaasuilla, ai niin ja ulkoilualueen ahdistelijoilla.....
- Anonyymi
Oliasikos se turvallinen raja noista sähkölinjoista jotain 400 -500 metriä.
Itse en kyllä osataisi asuntoa jossa näin lähellä vimalinjat kulkevat - luulisi jo silloinen rakentamisen aikainen malaisjärkikin sentajuavan.
Salossa mettää riittä, kuka saatana kaavoittaa näin lähelle voimalinjaa? - Anonyymi
Salossa metsää riittää miksi kaavoittaa voimalinjojen -. edes LÄHELLE, perkele.
- Anonyymi
Laitahan välillä korkki kiinni.
- Anonyymi
Kaavitusosastolta päivää: jOS NYT SYNTYISI SITÄ SYN ENERGIAA
- Anonyymi
PERSEESTÄ ON KAAVOITEUTTU , nykymittausten mukaan näin ison VOIMALINJAN äärimmäinen äärinetäisyys on vähintään 700 metriä asunoista jossa asutaan.
Mangneettikenttä vaikuttaa........lukekaa ..gooklattakaa lisää....
Itse en ostaisi asuntoa, jossa on noin isot johdot talojen yläpuollellani. - Anonyymi
Kenen moka on, ehkä kaavoittajan - eli Salom kaupunki.
- Anonyymi
Asutaan, joskus silitysrauta alkaa itsestään lämpiämään , kulli ei seiso ja
Radiolkin joskus pärähtää iteksen päälle ja jatkuvan huminaanhan olen aina ihmetellyt korvissani, perkele ne VOIMALINJAT siinä tontillani.
Nyt tajusin, miks vaimoni on aivan eritavallinen kuin mökillämme - ne perkeleen linjat
- Anonyymi
Olisikohan silloinen Holmen kaavoittaut, sehän kaavoitti koko salomme PIENTALOJEN vain tasakattoisia taloja - jotka lopulta olivatkin oikein hometaloja, KOSKA EI SUOMEEN SOVELLU TASAKATOT.
Koko Ollikkala piti Holmenin kaavan mukaan rakentaa tasakattoisia ARAVATALOJA .
Huhutaa että Holmenin muija oli sanonut eteläreissultansa tullessansa äijällensä
"Voi, kuinka etelässä rakastuin siihen kulttuuriin ja siellähän kaikki talotkin olivat vain tasakattoisia"
Loppuhan oli selvä: Saloon kaavoitettiin omakotialue jonne vain tasakatto kelpasi - Anonyymi
Toinen esimerkki: Valhojlle ei saanut rakennuslupaa jos ei LIITY silloiseen kaukolämpöverkostoon.
Vieläkö on tämä "sanktio" voimassa - Anonyymi
Olin ja se tasakattoinen asukas ja hain lupaa silloin muuttaakseni katton loivakattoiseksi peltikattoiseksi.
Eihän se silloin mennyt läpi valtuustoissa /rakennusvirastoissa lainkaan,koska Holmenin kaavasta ei saanut poiketa - siis tasakatosta, wittu. Alkoi vuosia kesatänyt taisto ja katot vuosivat.
Vuosia kesti, että saimme luvan tänne aluelle muuttaa sen tasakaton edes vinoksi peltikatoksi.
JA, ja kaikki tämä kun Arkkiatri kaupukimme Holmenin ämmä oli ihastunut etelässä tasakattpisiin taloihin. - Anonyymi
Holmen etelässä: Naidaan taas katolla, vaimo siihen joo, mulla aina tulee täällä tasakatolla niin heti - sitten välähtää moemmilla.
Jospa Suomeenkin näitä tasakattoisia taloja suunnittelisimme, täällähän on hyvä naida auringonpaisteessa. - Anonyymi
Mitäs virheitä nyt tehdään?
Joko on Osuuskauppa palauttanut Mariankadun tonttistansa osan takaisin puistoksi, ei.
Vain HYVÄVELIJÄRJESTELMÄLLÄ saadaan kaavoitusta mutta, kuten Mariankadun kaavassa, jossa KAUNIS puisto uhrataan Osuuskaupalle ja siihen kerrostalo aavoitetaan.- Anonyymi
Uhratkaa puutalot kirjaston takana Mariankadulla kun ovat niin huonossa kunnossa eikä entisöidä niin eikö olisi parempi purkaa ja ottaa tontit hyötykäyttöön?!
- Anonyymi
Se ettei Valhojalle rakennattiviin taloihin pitää pakostakin liittyä Kaukolämpöön ja muita lämpölähteitä ei sallita?
Onko tämä vielä voimassa? - Anonyymi
Voiko siellä lenkkipoluilla vieä turvallisesti juosta, vaikka suurlinjojen alitse?
- Anonyymi
Siellä asuikin aikoinaan Nokian valopäitä, saivat niistä linjoista virtaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk306070Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin183222Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.511351Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_171326Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.231198PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1561136Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport431007- 1281006
- 38885
- 142811