arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on.
Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat rennosti loppuvuoden.
Nyt ei lähde tämän enempää juttua.
Nuku hyvin.
Nainen sä olet
77
1169
Vastaukset
- Anonyymi
Mitähän ap ajatellut miten joku nainen vastais tähän turhuuteen? Varmasti jonkinlainen toivevastaus mielessä kuitenkin koska vaivautunut aloituksella? Huoli on nyt kova jostain asiasta varmasti. Tuskin yöunet kuitenkaan nyt vaarassa. Öitä.
- Anonyymi
En jaksanut runoilla. Oli turha mutta olkoot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En jaksanut runoilla. Oli turha mutta olkoot.
Ei ollut turha. Kiitos❤️❤️
- Anonyymi
Toisilla menny kolmatta yötä tolskatessa. Hymähdys sivusta
- Anonyymi
Kiitos, toivottavasti sinullakin meni joulu hyvin. Voisitko olla häneen yhteydessä muuallakin kuin täällä? Hyvää yötä.
- Anonyymi
Aina on mahdollista olla muualla ytheydessä. Nyt ei vaan jaksa miettiä mitään ylimääräistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina on mahdollista olla muualla ytheydessä. Nyt ei vaan jaksa miettiä mitään ylimääräistä.
Tässähän nyt tulikin se olennainen joka oli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässähän nyt tulikin se olennainen joka oli?
Unohda. Ei huvita tänne enää länkyttää ja tehdä mitätömiä lupauksia.
- Anonyymi
Täällä kontakti on turhaa, tiedät sen.
Ei mennyt hyvin, ei todellakaan.- Anonyymi
Tiedän ja tiedän myös sen että tämä on kaikinpuolin typerintä mitä voi olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän ja tiedän myös sen että tämä on kaikinpuolin typerintä mitä voi olla.
Mut kuten tossa sanoit ylempänä että et jaksa ees miettiä ylimääräsiä niin se kertoo paljon kuinka arvokas oon. Ylimääränen jotai ei viiti ees miettiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut kuten tossa sanoit ylempänä että et jaksa ees miettiä ylimääräsiä niin se kertoo paljon kuinka arvokas oon. Ylimääränen jotai ei viiti ees miettiä.
Tämä palsta on arvoton ei ihminen itsessään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niiniin ei jaksa turhaan mitään. Antaa olla. ):
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ihanko totta tunnetohtori? sivusta
- Anonyymi
Ei häävisti mennyt.
- Anonyymi
Harmi jos näin.
- Anonyymi
Ei todellakaan mennyt ja siksi en halua nähdä enää koskaan sellaista henkilöä, joka oli hyvin monen vuoden ajan mukana elämääni vaikeuttamassa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan mennyt ja siksi en halua nähdä enää koskaan sellaista henkilöä, joka oli hyvin monen vuoden ajan mukana elämääni vaikeuttamassa!
No siinä tapuksessa ei kannata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt etsin ystävää yli 60v miehestä. Yksi heistä on hyvin kiinnostava!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikein. Deittipalvelu voisi olla paremi vaihtoehto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuh niitä sanotaan gubbe ihavvaa energiavampyyreiksi, pois pois karsia pois pois
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siinä tapuksessa ei kannata.
Hän henkevästi gubbea neuvoo karamelli takataskussa. Kriipiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle n puolet tosta pois 70-90 vuosiluku on keskiarvo täsmällisempi ois 75-85, kerro itsestäsi ja elämäntilanteestasi öhö, hankkikaa jo palstaguben seuraajat sun muut soutajat elämä
- Anonyymi
😭😭😭 kiitos
- Anonyymi
Hehehhheeee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hehehhheeee
Näinkö se levoton sielu on taas kelannu? Sivusta voi guben lukijaparkaa
- Anonyymi
Yhtä arvokas kuin kilo paskaa.
- Anonyymi
🪰🪰🪰🪰🪰
- Anonyymi
Porukallako keksitte tän yön aikana? Hih.
- Anonyymi
Ei mulle, mut vastaan kuitenkin. Meni loppujen lopuksi ihan ok. Hyvä henki porukassa on tärkein ja olennaisin. Ja sitä oli.
Rennosti haluaisin ottaa vaikka lopun elämää mutta itseni tietäen, tulee olemaan tunteilua, monessa muodossa - toivottavasti vain kyyneleitä ja iloisuutta, eikä mitään sen... vakavempaa.
Mut ehkä jos joskus meen opiskelemaan vois olla jännä ihastua ristiin kanssaopiskelijan kanssa. Lähinnä se kokemus kiinnostaa... ja toisaalta jos mulla olisi elinikäinen yhteistyökumppani, se olisi... hienoa.
En kuitenkaan voi sellasta odottaa ja aina voi nojata siihen että mulla voi olla ihan mukavaa yksinkin, tai sitten kaverin tai ystävän kanssa.
Toivon sullekin rentoja, mukavia jatkoja, tuntematon kirjoittaja.
-nukke- Anonyymi
Sun kuula on gubbe iha soseessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun kuula on gubbe iha soseessa
Minusta alkaa tuntumaan siltä, että käytät päihteitä, kun jankutat samaa asiaa. -sivusta
- Anonyymi
Kiitos, kun yrität.
Hän on minulle rakas. - Anonyymi
Voi jumalauta, huijariakka, toivottavasti ainakin😂🤣🤮
- Anonyymi
Ketä tässä taas pitäis juksuttaa? Sivusta
- Anonyymi
Meni ihan vitun hyvin. En halua olla sun kanssa tekemisissä eli turhaa on tosiaankin.
- Anonyymi
Ai sullaki on ollu gubbe rauha sydämessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai sullaki on ollu gubbe rauha sydämessä?
Käytätkö jotain aineita, kun jankkaat samaa asiaa?
- Anonyymi
No se oli hiina ja hiina, rahahuolia ym. Arki koittaa melko huolestuttavana.
Mut kiitti kysymästä - Anonyymi
Joopati joo
- Anonyymi
Kuules ap. Miksi yrität pitää yllä PIENEN kontaktin? Ei naista kiinnosta se, että vastaat joskus ja jouluna. Silloin naisen täytyy irroittautua sinusta henkisesti. Viesteily hiipuu vähitellen ja loppuu sitten kokonaan. Sitkö haluat? Koska jos et halua, niin miksi haluat riiputtaa toista löysässä hirressä varsinaisena? Jos et halua mitään kummempia, niin lopeta viesteily ja lakkaa antamasta väärää signaalia. Tai selvitä pääsi että mitä haluat toisesta.
- Anonyymi
Varanaisena*
- Anonyymi
Älä jaksa analysoida, tuolla aloittajalla mitään naista ole. Kaikki nainen aloitukset ovat saman lapsen kirjoituksia.
- Anonyymi
Kukaan ei gubbe kaipaa sun arvoarvosteluja. Fiksaa se oma pääs kuntoon ja sen jälkeen hyppää vaikka Päijänteeseen.
- Anonyymi
Ap:lle vielä, kun jotenkin nyt tuntuu vähän tutulta tuo kirjoitustapa.
Joo, kyllä mun joulu meni hyvin kiitos kysymästä.
Kuten olen sanonut, niin keskityn nyt työntekoon.
Se tunnemyrsky, mikä mun pääni sisällä oli, niin mä sain sen kuriin, kun et vastannut yli viikkoon.
Ensinnäkin tunteissa ja siinä, että niitä ylipäätään on, ei ole mitään noloa/hävettävää/omanarvontuntoa alentavaa. Alusta asti minua on inhottanut sinun teennäiset lausahduksesi, että kuinka minun pitää muistaa arvostaa itseäni. Tuo siis tarkoittaa sitä, että kun sinä pelleilet mun sydämellä, niin mun täytyy jotenkin kasata itseni pikavauhtia.
Kun laitoit jälleen mulle viestiä, niin joo kyllä mun sydän pomppas kurkkuun. Tätä menoa aiheuta mulle rytmihäiriöitä. Tunteet on olemassa, mutta sinä käytökselläsi olet saanut sen aikaan, että en tule niitä vapauttamaan enää täyteen loistoonsa.
Jos tämä nyt herättää suussa kysymyksiä, niin lupaan vastata normaalin viestintäkanavan kautta. - Anonyymi
Viesteily loppuu pikkuhiljaa. Tavallaan kärsin tästä hirveästi, en voi elää täysillä mutta tavallaan tämä on tarpeellista. Minussa on vaan pahuutta, jonka pitää poistua. Olen sinulle tuntematon mutta silti tavallaan autat minua. Kiitos siitä! Tämä loppuu pian ja sitten molemmat olemme vapaita jostakin vapaita johonkin.
- Anonyymi
Eli olet vai et ole se, jonka kuvittelen sinun olevan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli olet vai et ole se, jonka kuvittelen sinun olevan?
Sun kuvitelmista taia olla ku harmia. Sivusta
- Anonyymi
Otan kaikki keinot käyttöön, että saan tämän loppumaan. Terapia, oma tahto, yrittäminen. Tämä on saatava loppumaan keinolla millä hyvänsä. Kaikki keinot käyttöön, heitän vaikka kännykän vessanpyttyyn. ON SAATAVA LOPPUMAAN!!!!!!
- Anonyymi
Oletko suoraan sanonut kaivatullesi, että sulla on tunteita? Vai onko tässä sulla kysymys enemmän PAKKOMIELTEESTÄ? Tuo on tärkeä kysymys. Jos sulla on oikeita tunteita, niin sano ne suoraan tavalla tai toisella. Jos et sä vastakaikua, niin ainakin yritit, ja sun on helpompi siirtyä eteenpäin. Jos sen sijaan kysymys on pakkomielteestä, niin se on enemmän riippuvuutta, ja sun täytyy se myöntää, että voit päästää irti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko suoraan sanonut kaivatullesi, että sulla on tunteita? Vai onko tässä sulla kysymys enemmän PAKKOMIELTEESTÄ? Tuo on tärkeä kysymys. Jos sulla on oikeita tunteita, niin sano ne suoraan tavalla tai toisella. Jos et sä vastakaikua, niin ainakin yritit, ja sun on helpompi siirtyä eteenpäin. Jos sen sijaan kysymys on pakkomielteestä, niin se on enemmän riippuvuutta, ja sun täytyy se myöntää, että voit päästää irti.
Kyse on ennemminkin pakkomielteestä. Olen onnellinen täällä kotona ja kaikki on hyvin. Kuitenkin ylläpidän tätä, joka tuntuu paskalta selän takana toimimiselta. Näen myös samalla sinun mahdollisuutesi vaikka mihin ja harmittelen, että et pääse eteenpäin.
Minulla on skitson luonnetta, pakkomiellettä, riippuvuutta ym. Voi olla, että en pääse skitsoudesta koskaan eroon, mikä olisi tosi surullinenjuttu kannaltani. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyse on ennemminkin pakkomielteestä. Olen onnellinen täällä kotona ja kaikki on hyvin. Kuitenkin ylläpidän tätä, joka tuntuu paskalta selän takana toimimiselta. Näen myös samalla sinun mahdollisuutesi vaikka mihin ja harmittelen, että et pääse eteenpäin.
Minulla on skitson luonnetta, pakkomiellettä, riippuvuutta ym. Voi olla, että en pääse skitsoudesta koskaan eroon, mikä olisi tosi surullinenjuttu kannaltani.Miksi selän takana toimimiselta? Onko sulla puoliso?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on skitson luonnetta, pakkomiellettä, riippuvuutta ym. Voi olla, että en pääse skitsoudesta koskaan eroon, mikä olisi tosi surullinenjuttu kannaltani.Onko sulla pakkomielle johonkin naiseen? Tällä palstalla vaikuttaa olevan useampikin, jolla on pakkomielle johonkin ihmiseen, ei siis tunteita vaan pakkomielle.
- Anonyymi
Ootko esim gubbe ihan rennietä fundeerannu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on skitson luonnetta, pakkomiellettä, riippuvuutta ym. Voi olla, että en pääse skitsoudesta koskaan eroon, mikä olisi tosi surullinenjuttu kannaltani.Aika hyvä gubbe mulla on varmaan tiaknosoitu toi toi vakava tunne-elämänhäiriö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla pakkomielle johonkin naiseen? Tällä palstalla vaikuttaa olevan useampikin, jolla on pakkomielle johonkin ihmiseen, ei siis tunteita vaan pakkomielle.
Mitä muuta se on kuin pakkomielle jos vuosia kirjoittelee jollekin "naiselle" aloituksia internetissä.
Ja osa omii niitä ja vuoronperään tunnustaa rakkautta takaisin tai sitten pettyy kuten tästäkin ketjusta huomaa.
Kukaan selväjärkinen ei päivästä toiseen analysoi ja etään ihmistä internetissä ja tee aloituksia jostain mitä ei ole olemassa. Ja osa naista täälläkin saa kaiken sopimaan itseensä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä muuta se on kuin pakkomielle jos vuosia kirjoittelee jollekin "naiselle" aloituksia internetissä.
Ja osa omii niitä ja vuoronperään tunnustaa rakkautta takaisin tai sitten pettyy kuten tästäkin ketjusta huomaa.
Kukaan selväjärkinen ei päivästä toiseen analysoi ja etään ihmistä internetissä ja tee aloituksia jostain mitä ei ole olemassa. Ja osa naista täälläkin saa kaiken sopimaan itseensä.Noin se on. Kyllä pyrkii suoraan kontaktiin, jos on tunteita. Pakkomielle taas on sairaus, eikä liity tunteisiin lainkaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on skitson luonnetta, pakkomiellettä, riippuvuutta ym. Voi olla, että en pääse skitsoudesta koskaan eroon, mikä olisi tosi surullinenjuttu kannaltani.Rakastan sinua kaikesta huolimatta🤍
- Anonyymi
Minullakin on tarve pitää kontaktia häneen, vaikka se on hataraa täällä ja muuta ei nyt ole. Täytyy vain luottaa siihen, että se, mitä on, kestää. Ja jos ei kestä, ei se ollut tarkoitettukaan kestämään.
- Anonyymi
Mutta eihän täällä voi pitää kontaktia. Juttelet täällä tuntemattomien kanssa.
- Anonyymi
jaa, no mitenkäs sinä esim olet ajatellu tämän arvon näyttää?
- Anonyymi
Nukuin hyvin ja joulukin meni hyvin. Toivottavasti nähdään pian❤️❤️
- Anonyymi
Tiedän olevani hyvä juuri sellaisena kuin olen ja pidän itsestäni sellaisena kuin olen ja siksi hyvin tarkka siitä kenen kanssa voin aikaani jakaa! Etsin ystävää ikäisestäni vanhemmasta miehestä!
- Anonyymi
Tää ei ollut multa. Toiset yrittää nyt sotkea välejämme.
- AnonyymiUUSI
Enempi olisikin liikaa, nyt riittää tieto ettet ole täysin vailla huolta mitä tulee minun elämäni kulkuun. Hyvää yötä.
- AnonyymiUUSI
Jokainen ihminen on laulun arvoinen...
- AnonyymiUUSI
Nukuin oikein hyvin ❤️
- AnonyymiUUSI
Voi hyvänen aika tätä turhaa sontaa!! Vihje 1. Nukkukaa öisin
Vihje 2. Kasvakaa aikuisiksi ja lakatkaa pyörittämästä turhaa skeidaa ja olemattomia haaveita päässänne. ( vrt jos menisin opiskelemaan ja ristiin deittaileen..voin kertoa sulle ettei tule kumpikaan tapahtumaan)
Vihje 3. Irrottakaa hetkeksi siitä kirotusta puhelimesta ja tarkkailkaa OIKEAA elämää ympärillänne
On turhaa - AnonyymiUUSI
Ei tarvitse täällä kontaktia, se kasvaa mahassani.
- AnonyymiUUSI
Ja ei. En tule kertomaan sitä sinulle.
- AnonyymiUUSI
Se ei kestä sitä ajatusta että saisi varakkaamman kumppanin.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232456- 1331731
- 661572
Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m261301KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.421223Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r771169- 1171144
Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p571067Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(571030Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31990