ajattelin viedä häälahjaksi mariskoolin en ole koskaan käynyt pariskunnan kotona ja en tiedä astiastojen väriä,
sopisko paremmin kesän uutuus limen vihreä vai ihan perus kirkas?
ihan mielipide pohjalla kyselen. ei suurempaa tarkoitusta jos joku alkaa heti haukkumispuhetta suunnitella.
mariskooli
8
2541
Vastaukset
- mimsku
Tai sitten vie punainen? Vaikkei tiedäkään värimieltymyksiä niin ainakin punaista tullaan varmasti käyttämään jouluna.
Jos noista kahdesta mainitsemastasi väristä pitäisi valita, niin ehdottomasti ostaisin kirkkaan. Limenvihreä ei ole kiva yllätys jos väristä ei pidä. Sinisen eri sävyt ovat myös aika suosittuja mariskooleissa. Minkä sävyisiä vaatteita morsiammella on? Voisiko noista bongata ideaa...- ainakin ois sit
rakkauden värinenkin!
taidan hakea sen enempiä miettimättä =) - mimsku
ainakin ois sit kirjoitti:
rakkauden värinenkin!
taidan hakea sen enempiä miettimättä =)Aivan! :)
Itselläni on sellainen tapa, että laitan aina jotain täytettä kippoihin, varsinkin mukeihin yms. pieniin astioihin. Mikseipä siihen punaiseen mariskooliinkin voisi laittaa joitain sydämen muotoisia karkkeja? :) - mimmi
mimsku kirjoitti:
Aivan! :)
Itselläni on sellainen tapa, että laitan aina jotain täytettä kippoihin, varsinkin mukeihin yms. pieniin astioihin. Mikseipä siihen punaiseen mariskooliinkin voisi laittaa joitain sydämen muotoisia karkkeja? :)...maksaa n. kaksinkertaisesti kirkkaaseen verrattuna.
Hintaero johtuu siitä pun. väristä, sen aikaansaamiseen tarvitaan valmistuksessa jotain kultaa tai jotain. - Mimsku
mimmi kirjoitti:
...maksaa n. kaksinkertaisesti kirkkaaseen verrattuna.
Hintaero johtuu siitä pun. väristä, sen aikaansaamiseen tarvitaan valmistuksessa jotain kultaa tai jotain.Punainen maksaa jotain 42 euroa. Onhan se toki kalliimpi, mut onhan se arvokkaamman näköisempikin ;).
- Hippu
Väritön (kirkas) ainakin on neutraali "väri", joka ei luulisi tökkivän ketään.
Tunnetko ketään heidän tuttujaan joka olisi käynyt heidän kotona ja voisi antaa vinkin?- sukulaisten kans
viedä hyffee, voivat itse ostaa mitä lystää
- ihmettelijä
sukulaisten kans kirjoitti:
viedä hyffee, voivat itse ostaa mitä lystää
Siis oletko tämän viestiketjun aloittaja? Sama nimimerkki selventäisi asiaa...
Ostatteko koko suvun kesken mariskoolin? :O
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204774
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831722Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2871586Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741544Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2561428Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121170Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1351167Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041099- 931054
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651053