Paljonko teille jää kulujen jälkeen kuukaudessa rahaa säästöön? Mihin laitatte sen rahan?
Paljonko teille jää
16
441
Vastaukset
- Anonyymi
Miinusta tulee joka kuu 500e. Perintä turhaa. Varattomaksi aina todettu ja sama jatkuu jo viidettä toista vuotta😂😂
- Anonyymi
Mikä siinä on niin vaikeaa sanoa sitä. Paljonko jää kuussa rahaa sukanvarteen
- Anonyymi
Paljonko!!!!!?
- Anonyymi
NO PALJONKO!!??
- Anonyymi
No halloo, halloo!!!
- Anonyymi
Mä saan eläkettä melkein puhtaana 3000 ekua. Kuussa jää kaikkien pakollisten menojen jälkeen rahaa käytettäväksi noin 600-800 euroa.
- Anonyymi
Ekua ei ole enää olemassa.
- Anonyymi
Pari tonttua. Osakkeisiin tuhlaan.
- Anonyymi
Neljätoistatuhatta verojen jälkeen. Jakelen niitä lauantaiaamuisin kauppatorilla kun pankin tili on jo täynnä.
Pankki ilmoitti että tili on jopa ylitetty. - Anonyymi
Sijoitus alalla 28v. Säästöön jää aina 2000-3000e kk
- Anonyymi
Käteen saan 7000e kk
- Anonyymi
Sijoitusalalla hurja likaa. Entinen jalkapalloilija lopetti uransa nelikymppisenä. Opiskeli yliopisto tutkinnon. Nyt ollut vasta muutaman vuoden asiakkuusjohtajana Raumalla jossain pankissa. Tienaa joku 120te vuosi.
- Anonyymi
Tuotako kysyttiin?
No ei kovin moni muukaan osannut vastata.
Minulla jää keskinäärin ehkä noin 900 €. Pankkkitilille siitä jää joku osa (n.40%) ja muuu menee turhuuteen, kaikenlaiseen tavallaan ylimääräiseen kulutukseen.
Ei paljon pankkiin kerry sijoitettavaksi, mutta olen ilmeisesti hyväosainen joihinkin verrattuja, mutta köyhä luuseri joihinkin verrattuna.
- Anonyymi
Asun Dubaissa. Tienaan 2 me kuussa. Siellä verotus 0%. Käteen jää 1.6me kuussa.
- Anonyymi
Kuka tällaista tietoa haluaa? Onko tämä joku uusi Kelan systeemi jolla kartoitetaan keskimääräinen ylijäätä sieltä sukanvarresta. Enpä ihmettelisi.
- Anonyymi
Kuinka paljon jää käteen kuussa menojen jälkeen. No minulla jää kaikki mitä tienaan eli noin 2000e kk käteen. Olen vasta 19v. Mieheni on yli 40v ja tienaa 5500e käteen kuussa. Hän maksaa kaikki.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3132818Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä522614- 1201712
- 1181420
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461380Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301265PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1441221- 691080
- 741079
- 701020