Paljonko teille jää kulujen jälkeen kuukaudessa rahaa säästöön? Mihin laitatte sen rahan?
Paljonko teille jää
14
284
Vastaukset
- Anonyymi
Miinusta tulee joka kuu 500e. Perintä turhaa. Varattomaksi aina todettu ja sama jatkuu jo viidettä toista vuotta😂😂
- Anonyymi
Mikä siinä on niin vaikeaa sanoa sitä. Paljonko jää kuussa rahaa sukanvarteen
- Anonyymi
Paljonko!!!!!?
- Anonyymi
NO PALJONKO!!??
- Anonyymi
No halloo, halloo!!!
- Anonyymi
Mä saan eläkettä melkein puhtaana 3000 ekua. Kuussa jää kaikkien pakollisten menojen jälkeen rahaa käytettäväksi noin 600-800 euroa.
- Anonyymi
Ekua ei ole enää olemassa.
- Anonyymi
Pari tonttua. Osakkeisiin tuhlaan.
- Anonyymi
Neljätoistatuhatta verojen jälkeen. Jakelen niitä lauantaiaamuisin kauppatorilla kun pankin tili on jo täynnä.
Pankki ilmoitti että tili on jopa ylitetty. - Anonyymi
Sijoitus alalla 28v. Säästöön jää aina 2000-3000e kk
- Anonyymi
Käteen saan 7000e kk
- Anonyymi
Sijoitusalalla hurja likaa. Entinen jalkapalloilija lopetti uransa nelikymppisenä. Opiskeli yliopisto tutkinnon. Nyt ollut vasta muutaman vuoden asiakkuusjohtajana Raumalla jossain pankissa. Tienaa joku 120te vuosi.
- Anonyymi
Tuotako kysyttiin?
No ei kovin moni muukaan osannut vastata.
Minulla jää keskinäärin ehkä noin 900 €. Pankkkitilille siitä jää joku osa (n.40%) ja muuu menee turhuuteen, kaikenlaiseen tavallaan ylimääräiseen kulutukseen.
Ei paljon pankkiin kerry sijoitettavaksi, mutta olen ilmeisesti hyväosainen joihinkin verrattuja, mutta köyhä luuseri joihinkin verrattuna.
- Anonyymi
Asun Dubaissa. Tienaan 2 me kuussa. Siellä verotus 0%. Käteen jää 1.6me kuussa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.906313- 1723682
- 533229
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2142261- 351971
- 361930
- 471839
- 591746
- 191713
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?201707