Paljonko teille jää

Anonyymi-ap

Paljonko teille jää kulujen jälkeen kuukaudessa rahaa säästöön? Mihin laitatte sen rahan?

16

441

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miinusta tulee joka kuu 500e. Perintä turhaa. Varattomaksi aina todettu ja sama jatkuu jo viidettä toista vuotta😂😂

• Anonyymi

Mikä siinä on niin vaikeaa sanoa sitä. Paljonko jää kuussa rahaa sukanvarteen

• Anonyymi

Paljonko!!!!!?

• Anonyymi

NO PALJONKO!!??

• Anonyymi

No halloo, halloo!!!

• Anonyymi

Mä saan eläkettä melkein puhtaana 3000 ekua. Kuussa jää kaikkien pakollisten menojen jälkeen rahaa käytettäväksi noin 600-800 euroa.

• Anonyymi

Ekua ei ole enää olemassa.

• Anonyymi

Pari tonttua. Osakkeisiin tuhlaan.

• Anonyymi

Neljätoistatuhatta verojen jälkeen. Jakelen niitä lauantaiaamuisin kauppatorilla kun pankin tili on jo täynnä.
      Pankki ilmoitti että tili on jopa ylitetty.

• Anonyymi

Sijoitus alalla 28v. Säästöön jää aina 2000-3000e kk

• Anonyymi

Käteen saan 7000e kk

• Anonyymi

Sijoitusalalla hurja likaa. Entinen jalkapalloilija lopetti uransa nelikymppisenä. Opiskeli yliopisto tutkinnon. Nyt ollut vasta muutaman vuoden asiakkuusjohtajana Raumalla jossain pankissa. Tienaa joku 120te vuosi.

• Anonyymi

Tuotako kysyttiin?

No ei kovin moni muukaan osannut vastata.

Minulla jää keskinäärin ehkä noin 900 €. Pankkkitilille siitä jää joku osa (n.40%) ja muuu menee turhuuteen, kaikenlaiseen tavallaan ylimääräiseen kulutukseen.

Ei paljon pankkiin kerry sijoitettavaksi, mutta olen ilmeisesti hyväosainen joihinkin verrattuja, mutta köyhä luuseri joihinkin verrattuna.

• Anonyymi

Asun Dubaissa. Tienaan 2 me kuussa. Siellä verotus 0%. Käteen jää 1.6me kuussa.

• Anonyymi

Kuka tällaista tietoa haluaa? Onko tämä joku uusi Kelan systeemi jolla kartoitetaan keskimääräinen ylijäätä sieltä sukanvarresta. Enpä ihmettelisi.

• Anonyymi

Kuinka paljon jää käteen kuussa menojen jälkeen. No minulla jää kaikki mitä tienaan eli noin 2000e kk käteen. Olen vasta 19v. Mieheni on yli 40v ja tienaa 5500e käteen kuussa. Hän maksaa kaikki.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      313
      2818
    2. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      52
      2614
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      120
      1712
    4. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      118
      1420
    5. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      146
      1380
    6. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1265
    7. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      144
      1221
    8. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      69
      1080
    9. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      1079
    10. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70