Oileesti niin absurdi tilanne

Anonyymi-ap

uskovaiset ei ottanut mua porukkaan joensuussa ja sitä yhteiskunta vainos mua pitäskö itkeä vai nauraa kumpaan suuntaan pitää kiittää ja kumartaa

51

261

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

kumpi tulee mustasukkaseks jumala vai yhteiskunta

• Anonyymi

vittu mitä touhua tää elämä on ollut hukassa jo 20 vuotta tais joku fiksu oululainen sanoo et vaikutat eksyneeltä

• Anonyymi

antikristus perkeleet avokadon puolikkaat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

antikristus perkeleet avokadon puolikkaat

allahi saatanan perkele

• Anonyymi

Paljon on myös kiusaamista, jätetään yksin.

• Anonyymi

Hoitomiehet ovat kiusaanneet vl-ihmisiä kososlaisella hengellä ja paljon muullakin, he ovat pahimpia kiusaajia.

• Anonyymi

kososlainen on harakka eli sama lintu josta raatamaan puhu kun ei saa valokuvata harakka latinaksi pic a pica jotain mustavalkokuvaan liittyvää ja raattamaa oli kososlainen harakka se on jo ollut liikkeessä raattamaasta lähtien se jo alko kiusaamaan lestadiusta jotta voisi sille saarnata synnit anteeksi kun hän on kiusannut sitä et taitaa nää hoitokuviot ollut ihan alusta lähtien mukana kososlainen tarkoittaa saatanaa narsistisen marttyyriä villisikaa omaa tunnoton välinpitämätön häirikkö lähimmäistä kohtaan rikkominen joka ei tunne myötätuntoa pinnallinen empatiakyvytön valehtelija mustamaalaaja juoruilija hyväksikäyttäjä tässä mainitakaan äidistä kuinka sit selvisi 1970 luvun hoitokouksista ainakin myöhemmin hoidettiin mutta luonteen piirteitä ei voi hoitaa joten hukka heitto helvettiin ja itku hoito akalta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kososlainen on harakka eli sama lintu josta raatamaan puhu kun ei saa valokuvata harakka latinaksi pic a pica jotain mustavalkokuvaan liittyvää ja raattamaa oli kososlainen harakka se on jo ollut liikkeessä raattamaasta lähtien se jo alko kiusaamaan lestadiusta jotta voisi sille saarnata synnit anteeksi kun hän on kiusannut sitä et taitaa nää hoitokuviot ollut ihan alusta lähtien mukana kososlainen tarkoittaa saatanaa narsistisen marttyyriä villisikaa omaa tunnoton välinpitämätön häirikkö lähimmäistä kohtaan rikkominen joka ei tunne myötätuntoa pinnallinen empatiakyvytön valehtelija mustamaalaaja juoruilija hyväksikäyttäjä tässä mainitakaan äidistä kuinka sit selvisi 1970 luvun hoitokouksista ainakin myöhemmin hoidettiin mutta luonteen piirteitä ei voi hoitaa joten hukka heitto helvettiin ja itku hoito akalta

tai se itki et äiti ei tullut tuntoihinsa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tai se itki et äiti ei tullut tuntoihinsa

joutuu helvettiin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei rakasta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei rakasta

sellainen on kososlainen henki mun äiti on kososlainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tai ehkä raattis oli ihan ok psykolta se kyllä vaikuttaa kuvassa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tai ehkä raattis oli ihan ok psykolta se kyllä vaikuttaa kuvassa

oli vaan psykopaatti muttei kososlainen

• Anonyymi

Hoitajat/kiusaajat sekä naiset että miehet eivät todellakaan ole mitään uskovaisia. Ovat pelkkiä feikkejä. Heillä ei ole Pyhän Hengen vaikuttamaa omaatuntoa. He eivät ole myöntäneet, katuneet eivätkä korjanneet ja korvanneet tekojaan. Heitä on vieläkin jopa puhujina. Ovat harhaanjohtajia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hoitajat/kiusaajat sekä naiset että miehet eivät todellakaan ole mitään uskovaisia. Ovat pelkkiä feikkejä. Heillä ei ole Pyhän Hengen vaikuttamaa omaatuntoa. He eivät ole myöntäneet, katuneet eivätkä korjanneet ja korvanneet tekojaan. Heitä on vieläkin jopa puhujina. Ovat harhaanjohtajia.

Vl-liike hoidettiin harhaan, hoitomiehet pitävät valtaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sellainen on kososlainen henki mun äiti on kososlainen

Minun äiti oli ennen kososlainen, nykyisin kasossää.

• Anonyymi

Tarvittaisiin uskonpuhdistus.

• Anonyymi

Jumala on valinnut minut johannes joki-luomalan olemaan vl porukan pomo kun venäjä hyökkää tänne syytä en tiedä tai sit valehtelen ja kuvittelin kaiken joudun päättämään teidän kohtalosta syytä en tiedä tai sitä valehtelen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumala on valinnut minut johannes joki-luomalan olemaan vl porukan pomo kun venäjä hyökkää tänne syytä en tiedä tai sit valehtelen ja kuvittelin kaiken joudun päättämään teidän kohtalosta syytä en tiedä tai sitä valehtelen

luultavasti valehtelen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

luultavasti valehtelen

Olen elämän tapa valehtelija ja sen lisäksi profeetta elia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen elämän tapa valehtelija ja sen lisäksi profeetta elia

ei ole tymempää ihmisestä syntynyttä kuin minä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

pois se minusta ei ikinä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

pois se minusta ei ikinä

jutut lutterin tasoa mut tarvittas ukkos myrsky eikä sitä hevillä tule

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kun en edes pyöre myrskyä saa aikaseksi täällä on joku tyyppi joka on manaillut säitä tänne suomeen kai se on rauhoittunut saanut poika ystävän tai jonkun kun mitään ei ole tapahtunut pohjan maan tulvatkin on ohi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kun en edes pyöre myrskyä saa aikaseksi täällä on joku tyyppi joka on manaillut säitä tänne suomeen kai se on rauhoittunut saanut poika ystävän tai jonkun kun mitään ei ole tapahtunut pohjan maan tulvatkin on ohi

sitä yritin yks päivä parantaa syöpä potilaan mut en onnistunut ja herättää mun faijan kuolleista totesin et nää ei joo mun juttuja vaikka niitähän luvattiin yritin ainakin eikä voi jumala syyttää etten tehnyt mitään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sitä yritin yks päivä parantaa syöpä potilaan mut en onnistunut ja herättää mun faijan kuolleista totesin et nää ei joo mun juttuja vaikka niitähän luvattiin yritin ainakin eikä voi jumala syyttää etten tehnyt mitään

joten tyydyn vain nostelemaan käsiä ja uskomaan synnit anteeksi kun se pelastaa ei tarvi välittää ihmetöistä mitään kun ne ei pelasta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

joten tyydyn vain nostelemaan käsiä ja uskomaan synnit anteeksi kun se pelastaa ei tarvi välittää ihmetöistä mitään kun ne ei pelasta

Et sori oon pahoillani

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sori oon pahoillani

mut tosin tuuli kun kävi vittumaiseks ni karjasin sille niin tuli aivan tyyntä jossakin luki et ennen vaelsitte sen vallan jälkeen joka tuulessa vaikuttaa eli se oli paholainen ja se hävisi

• Anonyymi

Minulta joutaisi vanhaa saippuaa pesuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tule ukkosmyrsky hevillä, siks on turha ostaa mitään vihreitä rehuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Iltasanomat eivät vain lupaa, nytkin oli otsikko
        ”Puhutaan kymmenistä miljoonista euroista”. Vaurioituneen sähkökaapelin korjauksen kestoksi arvioidaan yli seitsemää kuukautta.

Auttoivat pikaisesti viranomaisia laskemalla kustannukset, vaikkei viranomaiset edes vielä tiedä mitä kustannuksia on syntynyt. IS:llä on nohevat toimittajat, jospa oppivat vielä kirjoittamaan jokus ilman kirjoitusvirheitä.

• Anonyymi

Olisi uskonpuhdistuksen tehtäväänkin sopivia, mutta ei ole uskallusta.

• Anonyymi

totta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

totta

Ef
        6:10
        ja siitä eteenpäin.
        Raamattu kehoittaa taistelemaan vääryyttä vastaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ef
        6:10
        ja siitä eteenpäin.
        Raamattu kehoittaa taistelemaan vääryyttä vastaan.

ite on uskon pahistaja se tarkoittaa pasuri kalaa kun siihen puhaltaa toivo muuttuu näkemiseksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ite on uskon pahistaja se tarkoittaa pasuri kalaa kun siihen puhaltaa toivo muuttuu näkemiseksi

ja ilo uskallukseksi vihreitä menninkäisiä odotellessa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja ilo uskallukseksi vihreitä menninkäisiä odotellessa

ne tuovat onnea ja menestystä mukanaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ne tuovat onnea ja menestystä mukanaan

olen rahan tekijä ajassa ja valtakunnassa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

olen rahan tekijä ajassa ja valtakunnassa

Syyttäjä saatana istuu lika kaivon kannen päällä ja huutaa ohi kulkijoille tuomion merkki hihnassa joka koittaa vasemman olka pään ala raajan taka puolella etumuksen ylä osaan

• Anonyymi

Sama tilanne täällä, minua eivät ottaneet porukkaansa romanit.

• Anonyymi

no voi itku ja hammasten kiristys

• Anonyymi

Kyllä näiden kommenttien teksteistä näkee miksi ihmisiä on paljon saikulla mielenterveyssyistä. Oloa kun pahentaa vielä paljon kun ei raha riitä koko kuukaudeksi viinaan ta kaljaan.

• Anonyymi

sepän se oispa mulla kaljaa itkisin onnesta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sepän se oispa mulla kaljaa itkisin onnesta

mutta kerran loppuu itkut kun yljälle kihlattu morsian saapuu pelastamaan omiaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mutta kerran loppuu itkut kun yljälle kihlattu morsian saapuu pelastamaan omiaan

eiku miten se meni kihlattu ylkä pelastaa morsiamen vai oliko toisin päin

• Anonyymi

Vl-liikkeessä on paljon psyykkisiä ongelmia, ihmiset eivät pysty sääntöihin, kuten suuriin perheisiin. Sairastuvat.

• Anonyymi

Yksin, ilman puolisoa jääneillä voi myös olla liian rankkaa, luopua normaaleista elämään kuuluvista asioista, kuten seksistä, itsetyydytyskin syntiä. Aviopuolisia ei saa katsella liikkeen ulkopuolelta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksin, ilman puolisoa jääneillä voi myös olla liian rankkaa, luopua normaaleista elämään kuuluvista asioista, kuten seksistä, itsetyydytyskin syntiä. Aviopuolisia ei saa katsella liikkeen ulkopuolelta.

Seksuaalisuuden toteuttaminen aiheuttaa paljon ongelmia yhteisössä. Ukkomiehet juoksevat yksinäisten naisten perässä - pefofiilit lasten kimpussa. Kummat runkkaa enemmän naimisissa olevat vai yksinäiset?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seksuaalisuuden toteuttaminen aiheuttaa paljon ongelmia yhteisössä. Ukkomiehet juoksevat yksinäisten naisten perässä - pefofiilit lasten kimpussa. Kummat runkkaa enemmän naimisissa olevat vai yksinäiset?

voi vittu itkettää heittäydy maahan itkemään mode tarjoo kakkua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä on asiat sekaisin vl-liikkeessä.

• Anonyymi

tietysti kun olin uskovainen eivät ottaneet mut jos olisin kiroillut olisin heti päässyt sisään

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 504
      7558
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      230
      2640
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2571
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      160
      1907
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1768
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      3
      1479
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      0
      1367
    8. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      76
      1183
    9. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1158
    10. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1155
    Aihe