uskovaiset ei ottanut mua porukkaan joensuussa ja sitä yhteiskunta vainos mua pitäskö itkeä vai nauraa kumpaan suuntaan pitää kiittää ja kumartaa
Oileesti niin absurdi tilanne
51
261
Vastaukset
- Anonyymi
kumpi tulee mustasukkaseks jumala vai yhteiskunta
- Anonyymi
vittu mitä touhua tää elämä on ollut hukassa jo 20 vuotta tais joku fiksu oululainen sanoo et vaikutat eksyneeltä
- Anonyymi
antikristus perkeleet avokadon puolikkaat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
antikristus perkeleet avokadon puolikkaat
allahi saatanan perkele
- Anonyymi
Paljon on myös kiusaamista, jätetään yksin.
- Anonyymi
Hoitomiehet ovat kiusaanneet vl-ihmisiä kososlaisella hengellä ja paljon muullakin, he ovat pahimpia kiusaajia.
- Anonyymi
kososlainen on harakka eli sama lintu josta raatamaan puhu kun ei saa valokuvata harakka latinaksi pic a pica jotain mustavalkokuvaan liittyvää ja raattamaa oli kososlainen harakka se on jo ollut liikkeessä raattamaasta lähtien se jo alko kiusaamaan lestadiusta jotta voisi sille saarnata synnit anteeksi kun hän on kiusannut sitä et taitaa nää hoitokuviot ollut ihan alusta lähtien mukana kososlainen tarkoittaa saatanaa narsistisen marttyyriä villisikaa omaa tunnoton välinpitämätön häirikkö lähimmäistä kohtaan rikkominen joka ei tunne myötätuntoa pinnallinen empatiakyvytön valehtelija mustamaalaaja juoruilija hyväksikäyttäjä tässä mainitakaan äidistä kuinka sit selvisi 1970 luvun hoitokouksista ainakin myöhemmin hoidettiin mutta luonteen piirteitä ei voi hoitaa joten hukka heitto helvettiin ja itku hoito akalta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kososlainen on harakka eli sama lintu josta raatamaan puhu kun ei saa valokuvata harakka latinaksi pic a pica jotain mustavalkokuvaan liittyvää ja raattamaa oli kososlainen harakka se on jo ollut liikkeessä raattamaasta lähtien se jo alko kiusaamaan lestadiusta jotta voisi sille saarnata synnit anteeksi kun hän on kiusannut sitä et taitaa nää hoitokuviot ollut ihan alusta lähtien mukana kososlainen tarkoittaa saatanaa narsistisen marttyyriä villisikaa omaa tunnoton välinpitämätön häirikkö lähimmäistä kohtaan rikkominen joka ei tunne myötätuntoa pinnallinen empatiakyvytön valehtelija mustamaalaaja juoruilija hyväksikäyttäjä tässä mainitakaan äidistä kuinka sit selvisi 1970 luvun hoitokouksista ainakin myöhemmin hoidettiin mutta luonteen piirteitä ei voi hoitaa joten hukka heitto helvettiin ja itku hoito akalta
tai se itki et äiti ei tullut tuntoihinsa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tai se itki et äiti ei tullut tuntoihinsa
joutuu helvettiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei rakasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei rakasta
sellainen on kososlainen henki mun äiti on kososlainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tai ehkä raattis oli ihan ok psykolta se kyllä vaikuttaa kuvassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tai ehkä raattis oli ihan ok psykolta se kyllä vaikuttaa kuvassa
oli vaan psykopaatti muttei kososlainen
- Anonyymi
Hoitajat/kiusaajat sekä naiset että miehet eivät todellakaan ole mitään uskovaisia. Ovat pelkkiä feikkejä. Heillä ei ole Pyhän Hengen vaikuttamaa omaatuntoa. He eivät ole myöntäneet, katuneet eivätkä korjanneet ja korvanneet tekojaan. Heitä on vieläkin jopa puhujina. Ovat harhaanjohtajia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hoitajat/kiusaajat sekä naiset että miehet eivät todellakaan ole mitään uskovaisia. Ovat pelkkiä feikkejä. Heillä ei ole Pyhän Hengen vaikuttamaa omaatuntoa. He eivät ole myöntäneet, katuneet eivätkä korjanneet ja korvanneet tekojaan. Heitä on vieläkin jopa puhujina. Ovat harhaanjohtajia.
Vl-liike hoidettiin harhaan, hoitomiehet pitävät valtaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sellainen on kososlainen henki mun äiti on kososlainen
Minun äiti oli ennen kososlainen, nykyisin kasossää.
- Anonyymi
Tarvittaisiin uskonpuhdistus.
- Anonyymi
Jumala on valinnut minut johannes joki-luomalan olemaan vl porukan pomo kun venäjä hyökkää tänne syytä en tiedä tai sit valehtelen ja kuvittelin kaiken joudun päättämään teidän kohtalosta syytä en tiedä tai sitä valehtelen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala on valinnut minut johannes joki-luomalan olemaan vl porukan pomo kun venäjä hyökkää tänne syytä en tiedä tai sit valehtelen ja kuvittelin kaiken joudun päättämään teidän kohtalosta syytä en tiedä tai sitä valehtelen
luultavasti valehtelen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
luultavasti valehtelen
Olen elämän tapa valehtelija ja sen lisäksi profeetta elia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen elämän tapa valehtelija ja sen lisäksi profeetta elia
ei ole tymempää ihmisestä syntynyttä kuin minä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pois se minusta ei ikinä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pois se minusta ei ikinä
jutut lutterin tasoa mut tarvittas ukkos myrsky eikä sitä hevillä tule
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kun en edes pyöre myrskyä saa aikaseksi täällä on joku tyyppi joka on manaillut säitä tänne suomeen kai se on rauhoittunut saanut poika ystävän tai jonkun kun mitään ei ole tapahtunut pohjan maan tulvatkin on ohi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kun en edes pyöre myrskyä saa aikaseksi täällä on joku tyyppi joka on manaillut säitä tänne suomeen kai se on rauhoittunut saanut poika ystävän tai jonkun kun mitään ei ole tapahtunut pohjan maan tulvatkin on ohi
sitä yritin yks päivä parantaa syöpä potilaan mut en onnistunut ja herättää mun faijan kuolleista totesin et nää ei joo mun juttuja vaikka niitähän luvattiin yritin ainakin eikä voi jumala syyttää etten tehnyt mitään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sitä yritin yks päivä parantaa syöpä potilaan mut en onnistunut ja herättää mun faijan kuolleista totesin et nää ei joo mun juttuja vaikka niitähän luvattiin yritin ainakin eikä voi jumala syyttää etten tehnyt mitään
joten tyydyn vain nostelemaan käsiä ja uskomaan synnit anteeksi kun se pelastaa ei tarvi välittää ihmetöistä mitään kun ne ei pelasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joten tyydyn vain nostelemaan käsiä ja uskomaan synnit anteeksi kun se pelastaa ei tarvi välittää ihmetöistä mitään kun ne ei pelasta
Et sori oon pahoillani
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sori oon pahoillani
mut tosin tuuli kun kävi vittumaiseks ni karjasin sille niin tuli aivan tyyntä jossakin luki et ennen vaelsitte sen vallan jälkeen joka tuulessa vaikuttaa eli se oli paholainen ja se hävisi
- Anonyymi
Minulta joutaisi vanhaa saippuaa pesuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tule ukkosmyrsky hevillä, siks on turha ostaa mitään vihreitä rehuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iltasanomat eivät vain lupaa, nytkin oli otsikko
”Puhutaan kymmenistä miljoonista euroista”. Vaurioituneen sähkökaapelin korjauksen kestoksi arvioidaan yli seitsemää kuukautta.
Auttoivat pikaisesti viranomaisia laskemalla kustannukset, vaikkei viranomaiset edes vielä tiedä mitä kustannuksia on syntynyt. IS:llä on nohevat toimittajat, jospa oppivat vielä kirjoittamaan jokus ilman kirjoitusvirheitä.
- Anonyymi
Olisi uskonpuhdistuksen tehtäväänkin sopivia, mutta ei ole uskallusta.
- Anonyymi
totta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
totta
Ef
6:10
ja siitä eteenpäin.
Raamattu kehoittaa taistelemaan vääryyttä vastaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ef
6:10
ja siitä eteenpäin.
Raamattu kehoittaa taistelemaan vääryyttä vastaan.ite on uskon pahistaja se tarkoittaa pasuri kalaa kun siihen puhaltaa toivo muuttuu näkemiseksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ite on uskon pahistaja se tarkoittaa pasuri kalaa kun siihen puhaltaa toivo muuttuu näkemiseksi
ja ilo uskallukseksi vihreitä menninkäisiä odotellessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja ilo uskallukseksi vihreitä menninkäisiä odotellessa
ne tuovat onnea ja menestystä mukanaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ne tuovat onnea ja menestystä mukanaan
olen rahan tekijä ajassa ja valtakunnassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olen rahan tekijä ajassa ja valtakunnassa
Syyttäjä saatana istuu lika kaivon kannen päällä ja huutaa ohi kulkijoille tuomion merkki hihnassa joka koittaa vasemman olka pään ala raajan taka puolella etumuksen ylä osaan
- Anonyymi
Sama tilanne täällä, minua eivät ottaneet porukkaansa romanit.
- Anonyymi
no voi itku ja hammasten kiristys
- Anonyymi
Kyllä näiden kommenttien teksteistä näkee miksi ihmisiä on paljon saikulla mielenterveyssyistä. Oloa kun pahentaa vielä paljon kun ei raha riitä koko kuukaudeksi viinaan ta kaljaan.
- Anonyymi
sepän se oispa mulla kaljaa itkisin onnesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sepän se oispa mulla kaljaa itkisin onnesta
mutta kerran loppuu itkut kun yljälle kihlattu morsian saapuu pelastamaan omiaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mutta kerran loppuu itkut kun yljälle kihlattu morsian saapuu pelastamaan omiaan
eiku miten se meni kihlattu ylkä pelastaa morsiamen vai oliko toisin päin
- Anonyymi
Vl-liikkeessä on paljon psyykkisiä ongelmia, ihmiset eivät pysty sääntöihin, kuten suuriin perheisiin. Sairastuvat.
- Anonyymi
Yksin, ilman puolisoa jääneillä voi myös olla liian rankkaa, luopua normaaleista elämään kuuluvista asioista, kuten seksistä, itsetyydytyskin syntiä. Aviopuolisia ei saa katsella liikkeen ulkopuolelta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksin, ilman puolisoa jääneillä voi myös olla liian rankkaa, luopua normaaleista elämään kuuluvista asioista, kuten seksistä, itsetyydytyskin syntiä. Aviopuolisia ei saa katsella liikkeen ulkopuolelta.
Seksuaalisuuden toteuttaminen aiheuttaa paljon ongelmia yhteisössä. Ukkomiehet juoksevat yksinäisten naisten perässä - pefofiilit lasten kimpussa. Kummat runkkaa enemmän naimisissa olevat vai yksinäiset?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seksuaalisuuden toteuttaminen aiheuttaa paljon ongelmia yhteisössä. Ukkomiehet juoksevat yksinäisten naisten perässä - pefofiilit lasten kimpussa. Kummat runkkaa enemmän naimisissa olevat vai yksinäiset?
voi vittu itkettää heittäydy maahan itkemään mode tarjoo kakkua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on asiat sekaisin vl-liikkeessä.
- Anonyymi
tietysti kun olin uskovainen eivät ottaneet mut jos olisin kiroillut olisin heti päässyt sisään
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005047558- 2302640
- 262571
- 1601907
- 1141768
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31479Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01367- 761183
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621158IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41155