Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
Kuinka paljon
117
1134
Vastaukset
- Anonyymi
Loistava kyssä.
Itsellä on tällä hetkellä projekti,
jonka sisäinen arvomaailma ei olekaan
sitä miltä ulkoapäin näyttää.
Jokaisen tulisi oikeastaan miettiä
omia tekoja, koska jokainen merkitsee.- Anonyymi
Näinkin sen voi gubet sun muut muatoilla.
- Anonyymi
Oletin aluksi, että hänessä on syvällisempi ja taiteellisempi puoli, mutta onkin pinnallinen ja haluaa, että toinen on varakas. On mennyt vähän sekaisin muiden menestyksestä.
- Anonyymi
Vai niin olet olettanut
- Anonyymi
Jos on elämänhallinta kunnossa ja omaisuutta, niin kyllä silloin voi odottaa toiselta myös samaa. Jos on käynyt ikänsä töissä ja mitään ei ole jäänyt käteen, niin se on huolestuttavaa.
- Anonyymi
Oletus ei kerro mitään. Kannattaa tutustua paremmin ja ottaa selvää, niin omat oletukset voi saada uutta perspektiiviä.
- Anonyymi
Jaa, kuuluks sä netin satugubbe niihin menestyjiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai niin olet olettanut
Nii eikö itellään sitten oo ns sukan varressa mitään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletus ei kerro mitään. Kannattaa tutustua paremmin ja ottaa selvää, niin omat oletukset voi saada uutta perspektiiviä.
Tai sitten epäilykset sun muut vahvistuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epäilykset mistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäli epäilykset vahvistuu, niin sitten olet oikeassa. Kannattaa kuitenkin varmistaa pitävätkö paikkaansa niin pääset elämässä eteenpäin, eikä tarvitse spekuloida asiaa sen enempää. Aina on se mahdollisuus, että yllätyt positiivisella tavalla ja kaikki on mahdollista.
- Anonyymi
En tiedä siitä mitään.
- Anonyymi
Luulin että on jalat maassa tyyppi, mutta pelkkä ulkokuori tärkeintä.
- Anonyymi
Ilmeisesti miehellä
- Anonyymi
Katkeran puhetta.
- Anonyymi
Miksi ulkonäkö ei saisi olla tärkeä kriteeri? Urheilulliselle urheilullinen ja hoikka. Pyöreät ja lihavat lihaville.
🙋🏼♂️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ulkonäkö ei saisi olla tärkeä kriteeri? Urheilulliselle urheilullinen ja hoikka. Pyöreät ja lihavat lihaville.
🙋🏼♂️Samaa mieltä. Ei siinä mitään väärää ole. Miksi ainoastaan toisella pitäisi olla silmäkarkkia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🙋🏼♂️Parempi jako olisi: pinnalliset ihmiset pinnallisille ihmisille, sisimmästä kiinnostuneet sisimmästä kiinnostuneille.
Anonyymi kirjoitti:
Parempi jako olisi: pinnalliset ihmiset pinnallisille ihmisille, sisimmästä kiinnostuneet sisimmästä kiinnostuneille.
Ai että pyöreä on automaattisesti syvällinen ja lämmin ihminen ja hoikka on pinnallinen ja party party ihminen? Kyllä on mustavalkoista ajattelua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti miehellä
Kelaa nyt sinäkin vaikka sitä sitten palstasedän monologissa. Oli pakko hei älähtää ku ei oo tuota näköä ei kokoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katkeran puhetta.
Täällä reippaana ollaan tekemässä tärkeitä huomioita palstasedän verbaalisissa lukumuotokuunnelmissa. Hyvät pyhät ollu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🙋🏼♂️Suutari pysyköön lestissään, niinkö höhö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä. Ei siinä mitään väärää ole. Miksi ainoastaan toisella pitäisi olla silmäkarkkia.
Ja miten nämä karkit on sinne taskuun asenneltu namusedät sun muut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempi jako olisi: pinnalliset ihmiset pinnallisille ihmisille, sisimmästä kiinnostuneet sisimmästä kiinnostuneille.
Ja naisen silmät oli niin uskomattoman kauniit, että kiinnitit huomion niihin aivan ensimmäisenä?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ai että pyöreä on automaattisesti syvällinen ja lämmin ihminen ja hoikka on pinnallinen ja party party ihminen? Kyllä on mustavalkoista ajattelua.
Sinä taidat olla vähän tuhti "poika", eikö niin gubbegubbegubbe?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sivusta kysäisen että missä ihmeessä noin muka sanottiin, tai edes annettiin olettaa?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
En minä sanonut mitään siitä minkä näköinen kukin on.
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta kysäisen että missä ihmeessä noin muka sanottiin, tai edes annettiin olettaa?
Luin rivien välistä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Luin rivien välistä.
Ei siellä otettu mitään kantaa kenenkään ulkonäköön. "Parempi jako olisi: pinnalliset ihmiset pinnallisille ihmisille, sisimmästä kiinnostuneet sisimmästä kiinnostuneille."
Anonyymi kirjoitti:
Ei siellä otettu mitään kantaa kenenkään ulkonäköön. "Parempi jako olisi: pinnalliset ihmiset pinnallisille ihmisille, sisimmästä kiinnostuneet sisimmästä kiinnostuneille."
No sitä ennen, joku jaotteli hoikat hoikille ja paksut paksuille. Eipä se noinkaan aina mene todellisuudessa.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No sitä ennen, joku jaotteli hoikat hoikille ja paksut paksuille. Eipä se noinkaan aina mene todellisuudessa.
Ja toinen ehdotti TOISENLAISTA jakoa, ei samaa jakoa eri perusteella, vaan nimenomaan TOISENLAISTA jakoa. Tuo "rivien väli" kertoo vain sun omista ennakkoluuloistasi, sillä tuossa ei kyllä selvästikään ole mitään rivienväliä. Ja siis kyllähän sinä itse nyt sen tiedät, että eivät pyöreät ole automaattisesti ei pinnallisia. Ethän sinä itsekään ole. Sä olet ilmaissut moneen kertaan olevasi hyvin pinnallinen mitä kiinnostumiseesi tulee.
Anonyymi kirjoitti:
Ja toinen ehdotti TOISENLAISTA jakoa, ei samaa jakoa eri perusteella, vaan nimenomaan TOISENLAISTA jakoa. Tuo "rivien väli" kertoo vain sun omista ennakkoluuloistasi, sillä tuossa ei kyllä selvästikään ole mitään rivienväliä. Ja siis kyllähän sinä itse nyt sen tiedät, että eivät pyöreät ole automaattisesti ei pinnallisia. Ethän sinä itsekään ole. Sä olet ilmaissut moneen kertaan olevasi hyvin pinnallinen mitä kiinnostumiseesi tulee.
No, ei sekään ole koko totuus. Kyllä myös luonne, arvot, huumorintaju yms on ihan yhtä tärkeää.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No, ei sekään ole koko totuus. Kyllä myös luonne, arvot, huumorintaju yms on ihan yhtä tärkeää.
Se, että jokin on tärkein ja oleellisin, ei oikeastaan koskaan tarkoita sen olevan kaikki. Kyllä sä nyt olet sen selvästi kertonut mikä on se oleellisin ja tärkein kriteerit, muut sitten toissijaisia ja siitä eteenpäin.
Anonyymi kirjoitti:
Se, että jokin on tärkein ja oleellisin, ei oikeastaan koskaan tarkoita sen olevan kaikki. Kyllä sä nyt olet sen selvästi kertonut mikä on se oleellisin ja tärkein kriteerit, muut sitten toissijaisia ja siitä eteenpäin.
Ehkä ihastumisessa vaikuttaa ulkoiset tekijät paljon, mutta jatkoa ajatellen painaa noni muu asia enemmän.
- Anonyymi
En mä arvostele. Pääasia, että pyrkii tekemään oikein oman itsensä vuoksi.
- Anonyymi
Mä tunnen kullan jo niin hyvin ❤️yli vuoden tutustuttu. Hän on kunnon suomalainen ahkera periaatteen mies. Ollaan samanlaisia rehellisiä, toisia kunnioittavia, eläinrakkaita. Luottamus on 100%
Hänelle on helppo puhua ja hän on niin järkevä🤗
Itkettää kun on niin ikävä- Anonyymi
Kauan se on sulle gubbe ny väittäny olevansa koiraihminen? Raja menee lie agilityssa tai tokossa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kauan se on sulle gubbe ny väittäny olevansa koiraihminen? Raja menee lie agilityssa tai tokossa
Mun kultani tykkää koirista🤗🐶🐾❤️
- Anonyymi
Aika samanlainen kuin itsellä. Voidaan sitten tulevaisuudessa perustaa ÄtmitJorpakkoon Oy, kierretään Suomea moottoripyörillä ja heitellään inceleitä niskapersotteella lätäkköihin. 🥰
- Anonyymi
Entä natzei lättyyn sillai vaan kevyesti?
- Anonyymi
Naiset on nyt tekopyhiä tän
ulkonäköhomman kanssa.
Jos näkee silmittömän lihavan ihmisen,
jokin on pielessä. Itsehillintä on ensimmäinen sana.
Tietyillä elämäntavoilla ei liho
200-300 kiloiseksi.
Käydään pesulla, leikataan kynnet, pestään kynnenaluset…jne.- Anonyymi
Suurin osa ylipainoisista on miehiä. Ihan tiedoksi vain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiset on yleensä myodottomia läskejä jos ei voi kaikkea näyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiset on yleensä myodottomia läskejä jos ei voi kaikkea näyttää.
Turvatarkastuksessako despoottiharhainen 2.0?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on hevonsontaa. Se ero ei ole suuri ja silti iso osa naisistqo läskejä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on hevonsontaa. Se ero ei ole suuri ja silti iso osa naisistqo läskejä
Ja naisilla läski näkyy yleensä rankemmin kun monet ovat persjalkaisia ja konvehdit maistuu silti liikaa.
- Anonyymi
Arvon penaaliin olen tutustunut huolella.
- Anonyymi
Ilmeisesti elät tätä hetkeä uudelleen tahi luot sitä todeksi?
- Anonyymi
Varsin hyvin mä hänen arvonsa tiedän. Muutama yllätyskin on ollut.
- Anonyymi
Millaisia yllätyksiä on ollut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on pinnallisempi kuin ensiksi oletin. Rahalla ylipäänsä on hänelle suurempi merkitys kuin olin olettanut. Tämä seuraava taas ei varsinaisesti liity arvoihin, vaan enemmän luonteeseen. Hän ei ole kovin hyvä pitkäjänteisessä ajattelussa ja johonkin tavoitteeseen sitoutumisessa ja se oli varsin yllättävä havainto asiat huomioonottaen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on pinnallisempi kuin ensiksi oletin. Rahalla ylipäänsä on hänelle suurempi merkitys kuin olin olettanut. Tämä seuraava taas ei varsinaisesti liity arvoihin, vaan enemmän luonteeseen. Hän ei ole kovin hyvä pitkäjänteisessä ajattelussa ja johonkin tavoitteeseen sitoutumisessa ja se oli varsin yllättävä havainto asiat huomioonottaen.
Mistä olet sellaisen kuvan saanut että rahalla on hänelle merkitystä? Tottakai rahalla on ihmisen elämän laadun kannalta merkitystä. Toki on niitäkin joille ei merkkaa henkinen yhteys ja rakkauden tunteet yhtään vaan materiaali.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tykkää rahasta niin mitä pahaa siinä on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pahuus on aina suhteellista. Elämänarvojen erot on oleellinen juttu, ei "hyvyys" tai "pahuus", ainakaan tässä kohtaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä olet sellaisen kuvan saanut että rahalla on hänelle merkitystä? Tottakai rahalla on ihmisen elämän laadun kannalta merkitystä. Toki on niitäkin joille ei merkkaa henkinen yhteys ja rakkauden tunteet yhtään vaan materiaali.
Ihan siitä miten asioista puhutan ja mitä sanotaan. En pidä tapanani "saada kuvia" muusta kuin selvistä asioista. Rahalla on todellista merkitystä vqin tiettyyn rajaan saakka. Sen jälkeen raha ja materia ei enää lisää ihmisen onnellisuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raha ei itsessään ole välttämättä tärkeää vaan se, että jos toinen ei ole ikinä sitä osannut käyttää, niin voidaan olla törmäyskurssilla. Minä en halua toisen varallisuutta, että saisin enemmän. Jos toisella ei ole kuin tuulen huuhtoma per*se, niin se kertoo paljon. Ei elämää aleta rakentamaan siinä vaiheessa, kun ollaan parisuhteessa. Parisuhteeseen kannattaa tulla valmiina ja niin, että yhdistetään voimat. Ei niin, että toisen tehtävä olisi kannatella alusta asti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raha ei itsessään ole välttämättä tärkeää vaan se, että jos toinen ei ole ikinä sitä osannut käyttää, niin voidaan olla törmäyskurssilla. Minä en halua toisen varallisuutta, että saisin enemmän. Jos toisella ei ole kuin tuulen huuhtoma per*se, niin se kertoo paljon. Ei elämää aleta rakentamaan siinä vaiheessa, kun ollaan parisuhteessa. Parisuhteeseen kannattaa tulla valmiina ja niin, että yhdistetään voimat. Ei niin, että toisen tehtävä olisi kannatella alusta asti.
Sinuun en tietenkään voi ottaa kantaa. Hänelle se raha itsessään on huomattavasti tärkeämpää kuin minkä kuvan hän ensialkuun antoi. Ei hän likimainkaan sieltä "pahasta" päästä ole, mutta tilanne on selkeästi erilainen kuin mikä sen alunperin piti olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totaalisen nihkeä ja rajoittunut konservatiivi? tuli vaan mieleen susta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Henkinen yhteys sekä rakkauden tunteet jassoo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat nyt tukkia palstasedän luovuuden virtaa kyseenalaistamalla, kuten eräiden muidenkin flowta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No on hän selkeästi konservatiivisempi kuin minä, mutta se ei ole ollut mikään yllätys vaan selvää jo alusta pitäen. Nihkeä, no joo varmaan joissain asioissa, mutta ei siinäkään mitään yllättävää ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinuun en tietenkään voi ottaa kantaa. Hänelle se raha itsessään on huomattavasti tärkeämpää kuin minkä kuvan hän ensialkuun antoi. Ei hän likimainkaan sieltä "pahasta" päästä ole, mutta tilanne on selkeästi erilainen kuin mikä sen alunperin piti olla.
Kerro nyt ikäluokkasi ja varallisuustilanteesi, niin saadaan vähän näkökantaa. Ettei mene vain muiden syyttelyksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro nyt ikäluokkasi ja varallisuustilanteesi, niin saadaan vähän näkökantaa. Ettei mene vain muiden syyttelyksi.
Ensiksi täytyy kysyä, että ketä olen syyttänyt ja mistä?
Olen noin nelikymppinen, vakavarainen, vakityössä omistan velattoman ok-talon pääkaupunkiseudulla ja säästöjä ja sijoituksia on omaan makuuni ihan riittävästi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensiksi täytyy kysyä, että ketä olen syyttänyt ja mistä?
Olen noin nelikymppinen, vakavarainen, vakityössä omistan velattoman ok-talon pääkaupunkiseudulla ja säästöjä ja sijoituksia on omaan makuuni ihan riittävästi.Kuulostaa siltä, että ongelma ei ole sinun varallisuudessa. Syyt on muualla tuolla varallisuudella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että ongelma ei ole sinun varallisuudessa. Syyt on muualla tuolla varallisuudella.
Ei minun varallisuudessasi mitään vikaa olekaan. Mistä sait moista päähäsi. Tässä aloituksessa oli kyse toisen henkilön arvomaailmasta, ei minun varallisuudestani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Totaalisen nihkeä ja rajoittunut konservatiivi? tuli vaan mieleen susta”
Ai IRL? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuota… 😂
Sanotaan näin, että raha voi korvata jonkin verran rakkautta. Minulla on satoja kenkiä esim. Se johtuu siitä, ettei lapsena ollut oikein vara vaatteisiin ja kenkiin.
Kuitenkin olen tahallisesti vähän raaputellut hänen pintaa. Hän erehtyy minun suhteeni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuota… 😂
Sanotaan näin, että raha voi korvata jonkin verran rakkautta. Minulla on satoja kenkiä esim. Se johtuu siitä, ettei lapsena ollut oikein vara vaatteisiin ja kenkiin.
Kuitenkin olen tahallisesti vähän raaputellut hänen pintaa. Hän erehtyy minun suhteeni.Varmasti se joillekuille voikin. Itse en ole kengillä tai vaatteilla koreilija, vaan pukeudun lähinnä siististi ja tarvittaessa tyylikkäästi.
Hänelläkin kyse on varmasti osin siitä, että nuorempana ei ole ollut varaa. Ei hän nyt suoranaista köyhyyttä ole kokenut, mutta sanotaan vaikka niukkuutta. Ja siis kyllä mä ne hänen arvojensa taustat nyt ymmärrän. Hän vain antoi alunperin ymmärtää jotakin muuta. Harvemmin sitä vain oppii tuntemaan ketään niin, että oppisi ensiksi kaikki hänen taustansa ja osaisi sitten heti peilata joka sanan ja käytöksen sitä taustaa vasten. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tykkäät sellaisesta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti se joillekuille voikin. Itse en ole kengillä tai vaatteilla koreilija, vaan pukeudun lähinnä siististi ja tarvittaessa tyylikkäästi.
Hänelläkin kyse on varmasti osin siitä, että nuorempana ei ole ollut varaa. Ei hän nyt suoranaista köyhyyttä ole kokenut, mutta sanotaan vaikka niukkuutta. Ja siis kyllä mä ne hänen arvojensa taustat nyt ymmärrän. Hän vain antoi alunperin ymmärtää jotakin muuta. Harvemmin sitä vain oppii tuntemaan ketään niin, että oppisi ensiksi kaikki hänen taustansa ja osaisi sitten heti peilata joka sanan ja käytöksen sitä taustaa vasten.Mitä hän antoi tarkalleen ottaen alun perin ymmrtää?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä hän antoi tarkalleen ottaen alun perin ymmrtää?
Että rahalla ei ole hänelle väliä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Koska raha on asia, jonka eteen ihmiset tekevät mitä vain. Myyvät sielunsakin.
- Anonyymi
Jotain luulen tietäväni jo vaikka niin lyhyen aikaa oltiin tekemisissä eikä hän kaikkea kertonut..uskollinen varmaan ja huolehtivainen.
- Anonyymi
Eri säännöt pätee häneen kuin muihin. Ainoat lapset ja nuorimmat eivät ole tottuneet reiluun peliin, pitää sitten aikuisena töpeksiä ja kukaan ei uskalla naista ojentaa. 😒
- Anonyymi
Mitähän hiivattia yrität tässä kertoa tai itkeä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän hiivattia yrität tässä kertoa tai itkeä
Noni, meni heti tunteisiin.
Rauhallista joulunaikaa!
Ps.
jos joku asia ei liity sinuun, voit myös antaa sen vain lipua ohi. - Anonyymi
Yäk
- Anonyymi
Mulla on vielä parempi- oletko pyrkinyt minimoimaan muiden arvomaailmaa ja vaikka kertoillut sun likeista ja dislikeista?
- Anonyymi
Jaa a. Oispa ihan pska
"Mies haluaa naista, mutta naisen halu on harvoin muuta kuin miehen halu" (A man's desire is for the woman, but the woman's desire is rarely other than for the desire of the man - Samuel Taylor Coleridge)
Onko muutakin arvomaailmaa kun seksuaalinen markkina-arvo-maailma (SMV)?- Anonyymi
Ehkei sinulla ole, mutta monilla muilla on.
- Anonyymi
Kannattaa vielä vähän viilata tuota käännöstä.
- Anonyymi
Itse asiassa aika feministinen näkemys Coleridgellä. 1700-1800-luvulla jo. Tulee mieleen teoreetikot 1970-luvulta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
+1
englantia kannattaa lukea vähän hitaammin niin ei tule ymmärrettyä väärin. Anonyymi kirjoitti:
Tiedän että wanhusnaiset evät ole englanninkielentaitoisia. Ajatelma auki ajateltuna tarkoittaa että:
Mies himoitsee kaunotarta, ja kaunotar himoitsee sitä että mies himoitsee häntä. Ja sitten kun kaunotar wanhenee wanhusnaiseksi, mies edelleen himoitsee kaunotarta, ja wanhusnainen on katkera kaunottarille sekä sättii miestä yhtenään.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1
englantia kannattaa lukea vähän hitaammin niin ei tule ymmärrettyä väärin.Niinpä. Ei tuossakaan käännöksessä valtavan suurta vikaa ola, mutta hyvin oleellinen väärinymmärrys silti.
- Anonyymi
K_I_N_K_K_U_M_I_E_S kirjoitti:
Tiedän että wanhusnaiset evät ole englanninkielentaitoisia. Ajatelma auki ajateltuna tarkoittaa että:
Mies himoitsee kaunotarta, ja kaunotar himoitsee sitä että mies himoitsee häntä. Ja sitten kun kaunotar wanhenee wanhusnaiseksi, mies edelleen himoitsee kaunotarta, ja wanhusnainen on katkera kaunottarille sekä sättii miestä yhtenään.Tässö tapaukseesa sinä et näy ihan osaavan. Perustaso on sulla varmaan ihan kunnossa, mutta kun mennään tuollaiseen tejstiin niin taitosi ei enää ihan riitä, kuten tuosta esittämästäsi käännöksestä huomaamme. Lue nyt vähän hitaammin ja ajatuksen kera, niin ehjä huomaan käännöksessäsi okevan hyvin oleellinen virhe.
- Anonyymi
Käytännössä kylläkin miehille on valtavan paljon tärkeämpää se, että häntä itseään halutaan. Se tuntuu olevan melkeinpä kaikkien miesten suurin toive ja tarve, olla haluttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytännössä kylläkin miehille on valtavan paljon tärkeämpää se, että häntä itseään halutaan. Se tuntuu olevan melkeinpä kaikkien miesten suurin toive ja tarve, olla haluttu.
Tarkoitako seksuaalisesti haluttu vielä vanhanakin? Minä en halua elämääni sellaista vanhempaa miestä, joka haluaa seksiä minulta! Mieluummin loppuelämän ajan yksin kuin suostuisin mihinkään sellaiseen mitä en itse halua!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niinhän se onkin. Se on asia, josta nimenomaan miehet jauhavat jatkuvasti ja mikä käy ilmi kun tutkitaan maksullista seksiäkin. Miehille se tärkein juttu on, että heille ilmaistaan, että heitä halutaan. Jopa se itse seksin harrastaminen on vähemmän oleellista, kuin ilmaista miehelle, että häntä halutaan.
Anonyymi kirjoitti:
Noin juurikin on, sen takia miehet käyttävät kynsilakka, huulipunaa ja kaikkea muuta pakkelia, täyttävät huulensa turpeaksi botoxilla, menevät kirurgin veitsen alle ottamaan silikonimöykkyä kehoonsa, &c, &c, &c.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niinhän se onkin. Se on asia, josta nimenomaan miehet jauhavat jatkuvasti ja mikä käy ilmi kun tutkitaan maksullista seksiäkin. Miehille se tärkein juttu on, että heille ilmaistaan, että heitä halutaan. Jopa se itse seksin harrastaminen on vähemmän oleellista, kuin ilmaista miehelle, että häntä halutaan.
Minä en suostu seksin harrastamiseen kenenkään kanssa! Ainoa mitä voin tehdä on halata vaatteet päällä ollessa ja voisin löhötä ystävämiehen kanssa vierekkäin sohvalla! Jos en löydä samoin ajattelevaa vanhempaa miestä olen tasan tarkkaan mieluummin yksin loppuelämäni ajan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitako seksuaalisesti haluttu vielä vanhanakin? Minä en halua elämääni sellaista vanhempaa miestä, joka haluaa seksiä minulta! Mieluummin loppuelämän ajan yksin kuin suostuisin mihinkään sellaiseen mitä en itse halua!
Kyllä, miehille se, että he kokevat itse olevansa haluttuja, on valtavan tärkeää. Kyllä se on tärkeää myös vanhoille miehille ja se on yksi suurimmista syistä tyrkyttäytyä jatkuvasti. Vanhempi mies, jolla ei ehkä ole enää kykyäkään mihinkään seksualiseen, saa valtavat kicksit siiitä, että joku nuorempi nainen edes antaa vähän ymmärtää,että voisi kiinnostaa. Ja kyllä naisellehan tuo on pääsääntöisesti ahdistavaa, jollei kyse ole miehestä, jota sitten itsekin nimenomaisesti haluaa. Kukaan nainen ei hakua kokea halua sellaisen miehen puolelta, joka ei itseä kiinnosta. Miehen itsetuntoa se taas pääsääntöisesti hieman hivelee, vaikka hän ei itse olisikaan isommin kiinnostunut, kunhan se "kiinnostus" ei ole liian päällekäyvää.
- Anonyymi
K_I_N_K_K_U_M_I_E_S kirjoitti:
Noin juurikin on, sen takia miehet käyttävät kynsilakka, huulipunaa ja kaikkea muuta pakkelia, täyttävät huulensa turpeaksi botoxilla, menevät kirurgin veitsen alle ottamaan silikonimöykkyä kehoonsa, &c, &c, &c.
No toki miehet ovat historian kuluessa eri kulttuureissa käyttäneet noita paljonkin. Korkokengätkin on alunperin keksitty nimenomaan miehille. Tällä hetkellä eivät ole "maskuliinisiksi" määritettyjä juttuja, mutta voi olla, että joskus taas ovat. Tällä hetkellä miehet pörhistelevät eri tavalla, mutta pörhustelevät kyllä ja PALJON.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en suostu seksin harrastamiseen kenenkään kanssa! Ainoa mitä voin tehdä on halata vaatteet päällä ollessa ja voisin löhötä ystävämiehen kanssa vierekkäin sohvalla! Jos en löydä samoin ajattelevaa vanhempaa miestä olen tasan tarkkaan mieluummin yksin loppuelämäni ajan!
Miksi sinun muka pitäisi? Eihän sinun ole mikään pakko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinun muka pitäisi? Eihän sinun ole mikään pakko.
Se on ollut tiedossa jo kauan tiettyyn henkilöön liittyen! Mutta koska en pidä hänestä ollenkaan ja siksi en halua olla hänen kanssaanmissään tekemisissä!
- Anonyymi
Ei minulla ole kaivattua, eikä ole ollutkaan kahteenkymmeneen vuoteen! Joku luuli että kaipasin häntä, mutta niin se ei ollut koskaan!
- Anonyymi
Tunnen hänet jo aika hyvin ja siksi tiedän paljon arvoistaankin. Meillä on samat perusarvot.
- Anonyymi
kyllä se paha ja huono tulee heille takaisin, kaikesta.
- Anonyymi
minun arvomaailma on että se pois mikä pahentaa ja ihanaa että se paska ja niiden kiskonta ja väkivalta on takanapäin. ja se painostus ja joukkohakkaus ja muu. Jos ei sovi arvomaailmani voi mennäkin.
- Anonyymi
toivottavasti ottavatkin kaikki viime vuosien psskat ja tekonsa huonona elämiinsä ja saavat kaikkea paskaa. Minä olen vaan helpottunut. Koskee kaikkia mukana olleita.
- Anonyymi
Olen kanssasi täysin samaa mieltä!
- Anonyymi
Aivan sama ei kiinnosta
- Anonyymi
En ole, kun kaikki on vain uskomusta eikä toisen sanoihin voi luottaa... enkä enää edes yritä tutustua...
- Anonyymi
En oikeastaan ollenkaan. Meidän tutustumisemme jäi kesken hänen ghostattua minut.
- Anonyymi
Anna olla ja jatka eteenpäin.
- AnonyymiUUSI
Tiedän, että on rauhaarakastava eikä ainakaan mikään kiusaaja. Ei minulle poliittisilla rai uskonnollisilla ajatuksilla ole väliä.
- AnonyymiUUSI
Jos ei tule seksiä ei tavata
- AnonyymiUUSI
Jätän väliin ihmiset joilla on arvomaailma itselläni kun on asioilla tärkeysjärjestys ja joissain asioissa toimin periaatteideni mukaan arvo kun on jotain sellaista jonka voi mitata rahassa ja lähtökohtaisesti kun lähdetään ajattelemaan asiaa niin että edes uutta ihmiselämää menetetyn tilalle ei saa ostettua kaupan hyllystä eli on olemassa asioita joidenka arvoa ei voi määrittää rahassa jolloinka siitä tulee korvaamaton ja tunne arvolla ei ole yleensä merkitystä kenellekään mulle kuin sille jonka tunteista on kyse eli siis tunne arvosta ei ole kukaan järjen omaava valmis maksamaan yhtään mitään
https://youtube.com/shorts/xBXkjhnnt1s?si=o-W--MdUi866nPVE - AnonyymiUUSI
Paljonkin, harrastetaan molemmat sudokua ja indoeurooppalaisia kieliä.
- AnonyymiUUSI
Itse mielitiettyn arvomaailma on ollut alusta asti melko selvä, vaikka oletukset vahvistuvatkin hiljattain ajan myötä. Olemme naispari, joten tiesin hänellä olevan minun kanssani jokseenkin samanlainen arvomaailma. Lisäksi hän on sanoillaan ja teoillaan sen osoittanut. Hän on kiltti ja ystävällinen, mutta ei pelkää asettaa rajoja. Edes minulle. Se on mielestäni tärkeää suhteessa. Mielestämme kaikki ihmiset ovat samanarvoisia seksuaalisesuudesta, sukupuolisuuntautumisesta, kansalaisuudesta tai ulkonäöstä huolimatta.
- AnonyymiUUSI
Ei minulla ole kaivattua yhdestä ikäisestäni ole hyvin kiinnostunut ja
- AnonyymiUUSI
Oen kiinnostunut yhdestä vanhemmasta miehestä ja hän vaikuttaa olevan samantyyppinen kuin minä! En tiedä hänestä kuin sen että hän lenkkeilee. Hänen kanssaan haluan jutella,jos se vain on jotenkin mahdollista!
- AnonyymiUUSI
Käyn nykyään salillakin.
- AnonyymiUUSI
Mulle muodostui hänestä sellainen kuva, että arvomaailmamme on käytännössä identtinen.
- AnonyymiUUSI
Hän ei ole kaivattuni, ei ystäväni eikä mitään minulle! Sen tiedän että arvomaailmamme poikkeavat toisistaan!
- AnonyymiUUSI
Eikä sillä ole mitään merkitystä, koska haluan elämääni vain samanikäisen ihmisen kuin itse olen!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232446- 1311698
- 661542
Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m261281KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.381191Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r771159- 1171134
Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p571057Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(571020Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31980