pahoja mielenterveys ongelmia. Suosittelisin heti huomenna tai ehkä jo tänään mennä vastaan otolle. Melko varmasti hän kohta kirjoittaa että " mee ite" taai vastaavaa. Jotenkin sääliksi käy näitä syrjäytyneitä. Mutta minkäs teet kun hallitus leikkaa joka paikasta, se näkyy niin täällä kuin yleensäkin. Mutta hyvää loppu joulua ja parempaa uutta vuotta kaikille.
Jollakin palstalaisella on
15
257
Vastaukset
- Anonyymi
No sinnulla on ainakin!
- Anonyymi
Arvasin, niin metsä vastaa kun sinne huutetaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MENE HOITOON!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MENE HOITOON!
Et sitten tunnistanut itseäsi aloituksesta?
- Anonyymi
Saimaa hoi! Asusteleeko ristintumputtajakolli.....† siellä päin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kollivaapunen on 20 vuotta täällä sekoillut!
- Anonyymi
pirtelö
- Anonyymi
Onko kiva olla yhdessä pohjois-korea kanssa vastaan muu maailma. Olette jo hävinneet tämän sodan.
- Anonyymi
Kaikkein tavallisimmatkin eläinlajit ovat ahdingossa. Oravan, ketun, metsäjäniksen ja varpusen kohtalo on huolestuttava. Kun aiemmin runsaslukuiset lajitkin taantuvat pahasti, olisi hälytyskellojen soitava.
- Anonyymi
Aloittaja "suosittelee" hoitoja muille vaikka hänen tulisi itse ensin opetella kirjoittamaan.
Jossain vikaa?- Anonyymi
Ja mennä hoitoon..
- Anonyymi
Pilkun nussija voisi olla vielläkin tarkempi ja parempi ihminen.
- Anonyymi
Missä persu, siellä ongelma. Missä Windows, siellä ongelma.
- Anonyymi
Windowsille pitää olla apupyörille apupyörät, että se jotenkin pysyy pystyssä.
- Anonyymi
Venäjän trolleilla on hätä päällä kun Torvelokin pyrkii Venäjän vaikutusvallasta irti
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18678377/torvalds-raivostui-venalaisille-trolleille
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893288
- 623047
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361923- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499