Ulvilan murha uudelleen tutkintaan. Miten tuo ajoitus pistää niin silmään?
Kappas vaan
36
355
Vastaukset
- Anonyymi
Tosi hyvä, että tutkitaan. Olisi KRP:n pitänyt alunperin tutkia.
- AnonyymiUUSI
Oliko sillä yhdellä poliisilla suhde Anneliin? Sehän oli 100% varma että syytön.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oliko sillä yhdellä poliisilla suhde Anneliin? Sehän oli 100% varma että syytön.
Eikös siinä ollut tämä mahdollinen poliisin peitetoiminta "Seppo", joka tekeytyi Auerin ystäväksi saadakseen jotain tietoja?
- Anonyymi
Voe Anneli kunka teit.
- Anonyymi
Auerska vielä katuu että teki purkuhakemuksen KKO:lle. Raha mielessä? Jos tutkinnassa löydetään virhe (tutkinta oli virheitä täynnä), niin voi olla, että murhasta käydään vielä oikeutta. Koko Suomen kansa tietää, kuka murhaaja on. Ulkopuolinen olisi jättänyt DNA-jälkiä, mutta niitä ei löytynyt.
- Anonyymi
Luin myös tuosta uudelleen aloitetusta tutkimuksesta.
Selasin vähän noita vanhoja asioita ja pöyristyin, kun luin, että sijaisperhe saa/sai 9000 € kuukaudessa korvausta kolmen lapsen hoidosta ja nettona! ....vanhin lapsi ei halunnut mennä sijaisperheeseen lainkaan.- Anonyymi
Miten toi liittyy murhaan? Ryhdy sijaisvanhemmaksi, ei tarvitse kadehtia ps en usko, että joka kk tuota summaa saivat. Olen itse sijaislapsi, joten tiedän.
- AnonyymiUUSI
Vanhimmalla lapsella ja Auerskalla oli outo suhde.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten toi liittyy murhaan? Ryhdy sijaisvanhemmaksi, ei tarvitse kadehtia ps en usko, että joka kk tuota summaa saivat. Olen itse sijaislapsi, joten tiedän.
Miksi ei liittyisi murhaan?
En karehdi sijaisvanhemmuuttaja ja kyllä summat on ihan lehdissä olleet, eli en ole hatusta asiaa vetänyt. Tuosta summasta oli vuosia sitten paljon keskustelua.
Tietenkin summaan vaikuttaa monet asiat eli ei nuo korvaukset ole automaattisesti noin korkeita. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei liittyisi murhaan?
En karehdi sijaisvanhemmuuttaja ja kyllä summat on ihan lehdissä olleet, eli en ole hatusta asiaa vetänyt. Tuosta summasta oli vuosia sitten paljon keskustelua.
Tietenkin summaan vaikuttaa monet asiat eli ei nuo korvaukset ole automaattisesti noin korkeita.Kulukorvaus on noin 600 per henkilö. Loput on veronalaista mitä maksetaan tms. Jotain tämmöstä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kulukorvaus on noin 600 per henkilö. Loput on veronalaista mitä maksetaan tms. Jotain tämmöstä.
Oikeuskäsittelyssä 2013 sijaisvanhempi kertoi saavansa 8000 euroa/ kk sijaisvanhemmuudesta. Enimmäismäärää ei ole laissa määrätty ja siihen vaikuttaa käytetty työn aika ja vaativuus.
Tämän luin Iltasanomista. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oikeuskäsittelyssä 2013 sijaisvanhempi kertoi saavansa 8000 euroa/ kk sijaisvanhemmuudesta. Enimmäismäärää ei ole laissa määrätty ja siihen vaikuttaa käytetty työn aika ja vaativuus.
Tämän luin Iltasanomista.Sehän on tärkeämpi juttu,kuin murha. Hyvä sulle.
- AnonyymiUUSI
Oliko se sijaisperhe Annelin veljen perhe, vai muistanko väärin?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sehän on tärkeämpi juttu,kuin murha. Hyvä sulle.
Murhaajaa ei ole löydetty, tiedätkö sinä , kuka sen teki?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Murhaajaa ei ole löydetty, tiedätkö sinä , kuka sen teki?
Oletko noin tyhmä 18:20? Murhahan se oli, tekijästä riippumatta. Vai?
- AnonyymiUUSI
Eihän murha vanhene koskaan kai niitä tutkitaan aina uudelleen kunnes syyllinen saadaan kiinni
- AnonyymiUUSI
Toi olisi pitänyt olla krp:n juttu jo aikoja sitten. Porin poliisilla ei välttämättä osaaminen riitä. Mikä se mystinen murhamies, joka ei jättänyt jäljen jälkeä yms.
- AnonyymiUUSI
Hyvä, että aloitetaan uudestaan. Monta virhettä tekivät kun päättivät tehdä Anneli Auerista syyllisen ja jättivät muut vaihtoehdot huolella tutkimatta loppuun asti.
Aivan sama onko Auer syyllinen vai ei, virheitä tekivät, ja jättivät asioita ottamatta huomioon.
Toki moni asia on jo myöhäistä.- AnonyymiUUSI
Tästä olen täysin samaa mieltä. Kyllä monet erittäin arvostetut asiantuntijat ovat antaneet sapiskaa niin poliisille kuin oikeuslaitokselle tästä jutun hoidosta.
- AnonyymiUUSI
Suomessa tapahtuu koko ajan perheen sisäisiä murhia. Yleensä ei ole ketään kolmatta joka tulee ovesta läpi. Todennäköisyyden valossa.
- AnonyymiUUSI
Yleensä nämä perheen sisäiset murhat on selvitetty, eli epäilty on laillisessa oikeudenkäynnissä syylliseksi todettu.
Rikoksesta epäillyn todetaan olevan syytön, kunnes syyttäjä pystyy toisin todistamaan. Ei ole pystytty tässä Auerin tapauksessa syylliseksi toteamaan. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä nämä perheen sisäiset murhat on selvitetty, eli epäilty on laillisessa oikeudenkäynnissä syylliseksi todettu.
Rikoksesta epäillyn todetaan olevan syytön, kunnes syyttäjä pystyy toisin todistamaan. Ei ole pystytty tässä Auerin tapauksessa syylliseksi toteamaan.Poliisi suhtautuu eri tavalla naiseen kuin mieheen. Näin ei saisi olla, mutta on.
- AnonyymiUUSI
Luulen että maalaispoliisia hämäsi psykoottisen viileä Auerska, ekonomin titteli ja tiilitalo.
- AnonyymiUUSI
Taas kustannuksia veronmaksajille ja vielä isommat korvaukset Auerille. Jäljet on jäähtyneet jo ajat sitten.
Tuleeko tästä MAAILMAN mahtavin murhakeissi.- AnonyymiUUSI
Murha ei vanhene koskaan. Matskua tuskin krp haki hetken mielijohteesta.
- AnonyymiUUSI
Ehkä esille on tullut jotain uutta joka syy tähän Krp-vaiheseen...Anneli voi saada vielä rangaistuksensa. Ei kukaan tule ovesta läpi väkisin, puukota sataa kertaa mutta ei jätä DNA-jälkiä. Se on mahdotonta.
- AnonyymiUUSI
Enpä kuule usko. Kaksi vapauttavaa tuomiota Korkeimmasta.
- AnonyymiUUSI
Poliisitutkinnan perusteella. Ei se korkein oikeus tutki itse mitään, vaan perustaa päätöksen olemassaolevaan materiaaliin. Nythän toi tutkitaan uudestaan.
- AnonyymiUUSI
Mistä muuten tiedät, että sata kertaa?
- AnonyymiUUSI
tekijä itse!
- AnonyymiUUSI
En usko minäkään, että Auer uudelleen tuomittaisiin.
- AnonyymiUUSI
Joskus joku osaa lavastaa hyvin tällaisen tapauksen.
- AnonyymiUUSI
Auerska on älykäs ja kylmä nainen. Tehnyt pilaa poliisi-ja oikeuslaitoksesta. Vekkihame hämäsi kaikkia.
- AnonyymiUUSI
Eiks netissä ollut Anneli-faneja jotka uskoivat tämän kummituksen syyttömyyteen..hiljenivät tosin kun seksuaalirikostuomio napsahti oikeudesta.
- AnonyymiUUSI
Nyt et taida olla oikein kartalla. Korkein oikeus on purkanut tämän seksuaalirikostuomion.
- AnonyymiUUSI
Kyllä. Ja tuomion aikaan ei ollut mitään nettejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232386- 1171502
- 621345
Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m261231- 1171114
KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.341096Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r711064Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p571017Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31960Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53956