Se voitaisiin tehdä niin, että auto menee suoraan kuin juna, mutta sitten renkaat kuluisivat nopeasti.
Valitettavasti T27 on Wandaan vaeltaja
2
85
Vastaukset
- Anonyymi
Sähköinen tehostin.
- Anonyymi
Se, mikä todella esti minua päiviteltämästä tähän mennessä, on pohjimmiltaan se, että olen paskiaisten fani, enkä todella innokas ~5k-autolla heittämään kallista hökkelyn istuvuutta. Olen lukenut monia murheita elektronisella seisontajarrulla ja sen £ 1k karamoottorilla, joka ei ollut sellainen hauska, mitä haluan. Tässä mielessä CVT-laatikko oli myös jotain, jonka kanssa en ollut kovin mukava, varsinkin kun se oli nähnyt, että lähes yksikään valmistaja ei tehnyt CVT-laatikkoa, joka osoittautui todella pitkäaikaiseksi luotettavaksi, ja ainoa asia, joka meni toyota CVT: lle, oli väärennetyt muutokset, joista luin, ja löysin itse asiassa siistin piirreen, joka houkutteli vihaaja CVT-maailmaan! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854638- 1643562
- 533149
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1981977- 321809
- 461793
- 251769
- 571704
- 181611
- 191607