Semmonen tilanne että vuoden vanha akku sai vähän sadevettä päälle. Huomasin sitten että yössä lepojännite laskee 12.70 V:sta 12.19V:iin. Starttaa oikein räväkästi sillä latauksella ja ei ole auton valot himmeät tms. Ja ajon jälkeen illalla taas 12. 7 ja seuraavana aamuna 12.1. Lataus jännite näyttää 14.5 kun käynnissä eli lataakin. En haluais irrottaa akkua testaulseen - voiko yleismittarilla mitata onku akku sökö.
Akun testaus irrottamatta
10
196
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvin pelaa jossei kuulu naks naks?
- Anonyymi
Mitä on vähän sadevettä päälle? Ulkona sateessa, ämpärillä päälle vai tunnin räystään alla?
- Anonyymi
Moottoritilaan tuli vettä sumuna noin tunnin ajan niin että plusnapa ja miinusnapa oli litimärät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moottoritilaan tuli vettä sumuna noin tunnin ajan niin että plusnapa ja miinusnapa oli litimärät
konepelti lensi helvettiin 200 km/h vauhdissa
- Anonyymi
Osta kuormitusmittari . Vaikka biltemasta . Maksaa pari kymppiä .
- Anonyymi
Jokin mahdollisesti purkaa akkua. Vaikkapa hansikaslokeron valo joka palaa kansi suljettuna.
- Anonyymi
Aivan normaalia. Noin sen juuri pitääkin tehdä.
- Anonyymi
voiko joku olla noin tyhmä että luulee akussa jännite pitäisi olla 14,5v
- Anonyymi
Ei 14. 5 lepojännite. Vaan muissa autoissa ei oo ollu 12.1 yön jälkeen. Vaan 12.4 tai enemmän.
- Anonyymi
laita 24 voltin laturi niin saat starttaamaan vielä räväkämmin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.906313- 1723682
- 533229
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2142261- 351971
- 361930
- 471839
- 591746
- 191713
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?201707