Paha ja nainen

Anonyymi-ap

Jos taivaaseen pääsemme, saamme varmasti Isältämme tietää, miksi paha sai jalansijaa, ja myös, miksi käärme käytti naista lankeemuksen välikappaleena - asetelma, joka jatkuu yhä tänäkin päivänä.

44

183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Käärmeen myrskyssä jonka käärme siveli oli viha ja se on naisen peri synti jonka kanssa se kamppailee jossakin oli et paholaisen ja adamin yhteinen himon kohde oli eva varmaan adam joutu siihen syntiin lankeemuksen seurauksena any way kaikki ovat pahoja perisynnin turmelemia

• Anonyymi

paha ja mies

• Anonyymi

Simon Pietari sanoi hänelle, ”Anna Marian jättää meidät, sillä naiset eivät ansaitse elämää.” Jeesus sanoi, ”Katso, minä opastan häntä tehdäkseni hänestä miehen, niin että hänkin tulisi eläväksi hengeksi muistuttamaan teitä miehiä. Sillä jokainen nainen, joka tekee itsestään miehen astuu sisälle Taivaan valtakuntaan.”

• Anonyymi

Sitten Eeva sanoi heille: ’Kuulkaa kaikki lapseni ja lasteni lapset, ja minä kerron teille kuinka vihollinen petti meitä. Oli tapahtunut, että me olimme vartioimassa paratiisia, jokainen meistä Jumalan meille osoittamaa osaa. Nyt minä olin vartioimassa omaani, länttä ja etelää. Mutta paholainen meni Aadamin puolelle, missä miespuoliset olennot olivat. Sillä Jumala jakoi olennot; kaikki miespuoliset hän antoi isällenne ja kaikki naispuoliset annettiin minulle.

Luku 16.

Ja paholainen puhui käärmeelle sanoen, ’Nouse, tule luokseni ja minä kerron sinulle sanan josta voi olla sinulle hyötyä.’ Ja hän nousi ja meni hänen luokseen. Ja paholainen sanoi hänelle: ’Olen kuullut että sinä olet viisaampi kuin kaikki pedot, ja minä olen tullut neuvomaan sinua. Miksi sinä syöt Aadamin lustetta etkä paratiisin? Nouse, ja me järjestämme hänet ulos paratiisista, vaikka meidät heitettäisiin ulos hänen kanssaan.’ Käärme sanoi hänelle: ’Minä pelkään että Herra vihastuu minulle.’ Paholainen sanoi hänelle: ’Älä pelkää, ole vain minun asuntoni ja minä puhun suusi kautta sanat hänen pettämisekseen.’

Luku 17.

Ja heti hän asettui roikkumaan paratiisin muurista, ja kun enkelit nousivat palvomaan Jumalaa, silloin Saatana ilmestyi enkelin muodossa ja lauloi virsiä kuin enkelit. Ja minä kumarruin muurin yli ja näin hänet, kuin enkelin. Mutta hän sanoi minulle: ’Oletko sinä Eeva?’ Ja minä sanoin hänelle, ’Minä olen.’ ’Mitä sinä teet paratiisissa?’ Ja minä sanoin hänelle, ’Jumala lähetti meidät vartioimaan sitä ja syömään siitä.’ Paholainen vastasi käärmeen suun kautta: ’Te teette hyvin, mutta te ette syö kaikista kasveista.’ Ja minä sanoin: ’Kyllä, me syömme kaikista paitsi yhdestä, mikä on paratiisin keskellä, josta Jumala vaati meitä olemaan syömättä: sillä, Hän sanoi meille, päivänä jolloin syömme siitä, meidän tulee kuolla kuolemalla.’

Luku 18.

Sitten käärme sanoi minulle, ’Eläköön Jumala! Mutta minä olen murheellinen sinun tähtesi, sillä en voi olla välinpitämätön sinua kohtaan. Mutta nouse, tule tänne, kuule minua ja syö ja muista tuon puun arvo.’ Mutta minä sanoin hänelle, ’Minä pelkään että Jumala vihastuu minulle, kuten hän on meille kertonut.’ Ja hän sanoi minulle: ’Älä pelkää, sillä niin pian kuin sinä syöt siitä, te tulette olemaan kuin Jumala, niin että tiedätte hyvän ja pahan. Mutta Jumala havaitsi tämän, että teistä tulisi hänen kaltaisiaan, niin hän tuli teille kateelliseksi ja sanoi ettette saisi syödä siitä. Ei, antakaa huomionne tuolle kasville ja tulette näkemään sen suuren kunnian.’ Vieläkin minä pelkäsin ottaa hedelmää. Ja hän sanoi minulle: ’Tule tänne, ja minä annan sen sinulle. Seuraa minua.’

Luku 19.

Ja minä avauduin hänelle ja hän kulki vähän matkaa, sitten kääntyi ja sanoi minulle: ’Olen muuttanut mieleni, enkä anna sinulle syötävää ennen kuin vannot minulle antavasi myös miehellesi.’ Minä sanoin: ’Minkälainen vala minun tulee vannoa sinulle? Sen mukaan, mitä tiedän, sanon sinulle: Mestarin valtaistuimen kautta, ja Kerubien ja Elämän Puun kautta! Minä annan myös mieheni syödä.’ Ja kun hän oli saanut valan minulta, hän meni ja kaatoi hedelmän ylle ilkeytensä myrkkyä, mikä on himo, jokaisen synnin juuri ja alku, ja hän taittoi oksan maassa ja minä otin hedelmää ja minä söin.

Luku 20.

Ja sillä hetkellä minun silmäni avautuivat, ja siitä lähtien minä tiesin, että minä kannoin sitä oikeamielisyyttä, millä minut oli vaatetettu, ja minä itkin ja sanoin hänelle: ’Miksi olet tehnyt minulle tämän, että sinä olet riistänyt minulta kunnian, jolla minut oli puettu?’ Mutta minä itkin myös sen valan tähden, minkä olin vannonut. Mutta hän laskeutui puusta ja katosi. Ja minä aloin etsiä, alastomuudessani, osassani lehtiä peittämään häpeäni, mutta en löytänyt yhtäkään, sillä heti kun olin syönyt, lehdet putosivat alas kaikista puista minun puolellani, paitsi havupuista. Mutta minä otin lehtiä siitä ja tein itselleni hameen ja se oli siitä samasta kasvista, josta olin syönyt.

Luku 21.

Ja tuolla hetkellä minä huusin ääneen, ’Aadam, Aadam, missä olet? Nouse, tule luokseni ja minä näytän sinulle suuren salaisuuden.’ Mutta kun teidän isänne tuli, minä puhuin hänelle rikkomuksen sanoja, jotka ovat pudottaneet meidät suuresta kunniastamme. Sillä kun hän tuli, minä avasin suuni ja paholainen puhui, ja minä aloin kehottaa häntä ja sanoin, ’Tule tänne, herrani Aadam, kuule minua ja syö hedelmää puusta, josta Jumala kielsi meitä syömästä, ja sinä tulet Jumalan kaltaiseksi.’ Ja teidän isänne vastasi ja sanoi, ’Minä pelkään, että Jumala vihastuu minuun.’ Ja minä sanoin hänelle, ’Älä pelkää, sillä heti kun olet syönyt, sinä tulet tietämään hyvän ja pahan.’ Ja nopeasti minä painostin häntä, ja hän söi ja heti hänen silmänsä avautuivat ja hänkin tiesi alastomuutensa. Ja minulle hän sanoi, ’Oi ilkeä nainen! Mitä minä olen tehnyt sinulle, että olet riistänyt minulta Jumalan kunnian?’

• Anonyymi

Ja tuolla samalla hetkellä me kuulimme arkkienkeli Mikaelin puhaltavan torvellaan ja kutsuen enkeleitä ja sanoen: ’Näin sanoo Herra, Tulkaa kanssani paratiisiin ja kuulkaa tuomio, millä tuomitsen Aadamin.’ Ja kun Jumala ilmestyi paratiisiin kerubiensa vaunuilla enkelien kulkiessa hänen edellään ja laulaen ylistysvirsiä, kaikki paratiisin kasvit, sekä isänne puolelta että minun, puhkesivat kukkaan. Ja Jumalan valtaistuin asetettiin siihen, missä oli Elämän Puu.

Luku 23.
        Ja Jumala kutsui Aadamia sanoen, ’Aadam, missä olet? Voiko talo piiloutua rakentajaltaan?’ Silloin isänne vastasi: ’En siksi ole piilossa, ettet löytäisi, Herra, vaan minä pelkäsin koska olen alasti, ja häpesin mahtavuuttasi, Mestari.’ Jumala sanoi hänelle, ’Kuka näytti sinulle että olet alasti, ellet ole hylännyt käskyäni, jonka annoin sinulle pidettäväksi.’ Sitten Aadam muisti sanan, jonka minä puhuin hänelle, ’Minä takaan sinut Jumalan edessä’, ja hän kääntyi ja sanoi minulle: ’Miksi olet tehnyt tämän?’ Ja minä sanoin, ’Käärme petti minut.’

Luku 24.

Jumala sanoi Aadamille: ’Koska olet halveksinut käskyäni ja olet kuunnellut vaimoasi, olkoon maa kirottu teoissasi. Sinä teet työtä sen kanssa eikä se anna voimaansa: orjantappurat ja ohdakkeet kukoistavat puolestasi, ja kasvosi hiessä sinun täytyy syödä leipäsi. Sinä tulet olemaan uupunut etkä lepää; kuumuuden tähden sinä väsyt ja kylmyyden tähden olet puutteessa: runsaasti tulet kiirehtimään, mutta sinusta ei tule rikasta; ja sinä lihot mutta et pääse loppuun. Pedot, joita hallitsit, nousevat kapinaan sinua vastaan, sillä sinä et ole pitänyt käskyäni.’

Luku 25.

Ja Herra kääntyi minun puoleeni ja sanoi: ’Koska olet kuunnellut käärmettä, ja kääntänyt kuuron korvan käskylleni, sinä tulet olemaan synnytystuskissa ja kestämättömissä kivuissa; sinä kannat lapsia suurella murheella ja yhdellä hetkellä tulet synnyttämään ja menettämään elämäsi murheiden ja kipujen tähden. Mutta sinä tulet tunnustamaan ja sanomaan: ’Herra, Herra, pelasta minut, enkä enää käänny lihan syntiin.’ Ja tämän tähden, omista sanoistasi minä tuomitsen sinut, vihan syystä jonka vihollinen on istuttanut sinuun.’

Luku 26.

Mutta hän kääntyi käärmeen puoleen ja sanoi: ’Koska olet tehnyt tämän, ja tullut kiittämättömäksi kunnes olet pettänyt viattomat sydämet, olet kirottu kaikkien petojen keskuudessa. Sinä jäät osattomaksi aterioista joita syöt ja ruokit itsesi tomulla kaikki elinpäiväsi: mahallasi sinä tulet kulkemaan ja sinulta ryöstetään pois kädet ja jalat. Eikä sinulle jää korvia eikä siipiä, eikä yhtäkään ruumiinjäsentä, joilla viettelit heidät ilkeyteesi ja aiheutit heille häädön paratiisista; ja minä laitan vihamielisyyden sinun ja hänen siemenensä välille: hän murskaa pääsi ja sinä tulet murskaamaan hänen kantapäänsä tuomion päivään saakka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tuolla samalla hetkellä me kuulimme arkkienkeli Mikaelin puhaltavan torvellaan ja kutsuen enkeleitä ja sanoen: ’Näin sanoo Herra, Tulkaa kanssani paratiisiin ja kuulkaa tuomio, millä tuomitsen Aadamin.’ Ja kun Jumala ilmestyi paratiisiin kerubiensa vaunuilla enkelien kulkiessa hänen edellään ja laulaen ylistysvirsiä, kaikki paratiisin kasvit, sekä isänne puolelta että minun, puhkesivat kukkaan. Ja Jumalan valtaistuin asetettiin siihen, missä oli Elämän Puu.

Luku 23.
        Ja Jumala kutsui Aadamia sanoen, ’Aadam, missä olet? Voiko talo piiloutua rakentajaltaan?’ Silloin isänne vastasi: ’En siksi ole piilossa, ettet löytäisi, Herra, vaan minä pelkäsin koska olen alasti, ja häpesin mahtavuuttasi, Mestari.’ Jumala sanoi hänelle, ’Kuka näytti sinulle että olet alasti, ellet ole hylännyt käskyäni, jonka annoin sinulle pidettäväksi.’ Sitten Aadam muisti sanan, jonka minä puhuin hänelle, ’Minä takaan sinut Jumalan edessä’, ja hän kääntyi ja sanoi minulle: ’Miksi olet tehnyt tämän?’ Ja minä sanoin, ’Käärme petti minut.’

Luku 24.

Jumala sanoi Aadamille: ’Koska olet halveksinut käskyäni ja olet kuunnellut vaimoasi, olkoon maa kirottu teoissasi. Sinä teet työtä sen kanssa eikä se anna voimaansa: orjantappurat ja ohdakkeet kukoistavat puolestasi, ja kasvosi hiessä sinun täytyy syödä leipäsi. Sinä tulet olemaan uupunut etkä lepää; kuumuuden tähden sinä väsyt ja kylmyyden tähden olet puutteessa: runsaasti tulet kiirehtimään, mutta sinusta ei tule rikasta; ja sinä lihot mutta et pääse loppuun. Pedot, joita hallitsit, nousevat kapinaan sinua vastaan, sillä sinä et ole pitänyt käskyäni.’

Luku 25.

Ja Herra kääntyi minun puoleeni ja sanoi: ’Koska olet kuunnellut käärmettä, ja kääntänyt kuuron korvan käskylleni, sinä tulet olemaan synnytystuskissa ja kestämättömissä kivuissa; sinä kannat lapsia suurella murheella ja yhdellä hetkellä tulet synnyttämään ja menettämään elämäsi murheiden ja kipujen tähden. Mutta sinä tulet tunnustamaan ja sanomaan: ’Herra, Herra, pelasta minut, enkä enää käänny lihan syntiin.’ Ja tämän tähden, omista sanoistasi minä tuomitsen sinut, vihan syystä jonka vihollinen on istuttanut sinuun.’

Luku 26.

Mutta hän kääntyi käärmeen puoleen ja sanoi: ’Koska olet tehnyt tämän, ja tullut kiittämättömäksi kunnes olet pettänyt viattomat sydämet, olet kirottu kaikkien petojen keskuudessa. Sinä jäät osattomaksi aterioista joita syöt ja ruokit itsesi tomulla kaikki elinpäiväsi: mahallasi sinä tulet kulkemaan ja sinulta ryöstetään pois kädet ja jalat. Eikä sinulle jää korvia eikä siipiä, eikä yhtäkään ruumiinjäsentä, joilla viettelit heidät ilkeyteesi ja aiheutit heille häädön paratiisista; ja minä laitan vihamielisyyden sinun ja hänen siemenensä välille: hän murskaa pääsi ja sinä tulet murskaamaan hänen kantapäänsä tuomion päivään saakka.

näköjään tuon lankeemuksen kautta naisen pettäminen on helpompaa paholainen käärmeen muodossa herättää luottamusta ja sitten alkaa pettäminen hyvin usein sama asia toistuu tosi elämässä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

näköjään tuon lankeemuksen kautta naisen pettäminen on helpompaa paholainen käärmeen muodossa herättää luottamusta ja sitten alkaa pettäminen hyvin usein sama asia toistuu tosi elämässä

miehetvalehtelee ja naiset ovat herkkä uskoisia ja afamin lankeemus tapahtuu joka päivä ainakin lesta piireissä yhä vaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

miehetvalehtelee ja naiset ovat herkkä uskoisia ja afamin lankeemus tapahtuu joka päivä ainakin lesta piireissä yhä vaan

sama kuvio

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sama kuvio

Ja sitä perheet ovat rikki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minunkin äiti oli aivan liian alistunut, hänen olisi pitänyt pitää puolensa. Kun kasvaa tällaisessa ympäristössä, ongelmat siirtyy seuraavaan sukupolveen, koska lapset imee itseensä vanhempiensa käyttäytymisen.

Uskon, että vl-perheissä nainen on aika alistettu/alistunut.

• Anonyymi

Paavali päässyt vauhtiin.

• Anonyymi

olenko minä paavali?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

olenko minä paavali?

vai aloittaja paavalin pistin lihassa oli et se ties liikaa se tuntu pahalta mut jos olisin ollut olisin lohduttanut ja sanonut paavalille että ei ole ihmisestä syntyneestä suurempaa kuin johannes kastaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

vai aloittaja paavalin pistin lihassa oli et se ties liikaa se tuntu pahalta mut jos olisin ollut olisin lohduttanut ja sanonut paavalille että ei ole ihmisestä syntyneestä suurempaa kuin johannes kastaja

ja tymempää kuin joki luomala niin olisi paavali tullut hyvälle tuulelle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja tymempää kuin joki luomala niin olisi paavali tullut hyvälle tuulelle

ai niin muistan paavalin kerskailleen tyhmyydestä mulle olisi varmaan tullut riita se tekis joki luomalat tai mä tekisin paavalit kummin päin vaan mut olisin kumminkin kerskunut olevani vähän fiksumpi kun se niin olisin voittanut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ai niin muistan paavalin kerskailleen tyhmyydestä mulle olisi varmaan tullut riita se tekis joki luomalat tai mä tekisin paavalit kummin päin vaan mut olisin kumminkin kerskunut olevani vähän fiksumpi kun se niin olisin voittanut

mua tyhmempi ei ole

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mua tyhmempi ei ole

ja paavali olla pitänyt mille hoito kokouksen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja paavali olla pitänyt mille hoito kokouksen

välillä tuntuu et paavali kattoo mua taivaasta kun luen sen kirjeitä eikä se tykkää kerran jeesus katto mutta mä olin kova korvanen yhtenä päivänä jumala oli hieman yli keskitaivaan venuksen edessä mä vaan vaistosin sen ja joskus se putoo istuimesta kun puhun niin hulluja joskus tuntuu et se on mille vihainen ja virittänyt muille ansan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

välillä tuntuu et paavali kattoo mua taivaasta kun luen sen kirjeitä eikä se tykkää kerran jeesus katto mutta mä olin kova korvanen yhtenä päivänä jumala oli hieman yli keskitaivaan venuksen edessä mä vaan vaistosin sen ja joskus se putoo istuimesta kun puhun niin hulluja joskus tuntuu et se on mille vihainen ja virittänyt muille ansan

olen niin paha

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

olen niin paha

Kiusaan viljaa ja se on mulle äkänen ja kaivaa mille kuopan kaikkien ihmisten kanssa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiusaan viljaa ja se on mulle äkänen ja kaivaa mille kuopan kaikkien ihmisten kanssa

haluun kuolla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

haluun kuolla

Itse asiassa olen profeetta elian hengessä oleva lopun ajan profeetta mutta siitä ei ole takeita kun kukaan ei ole kertonut joten valehtelen koska en saa edes sadetta aikaseks jos tänään sataa oulussa rakeita ja tulee pyörre myrsky jos olen profeetta jos ei sada niin en ole

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse asiassa olen profeetta elian hengessä oleva lopun ajan profeetta mutta siitä ei ole takeita kun kukaan ei ole kertonut joten valehtelen koska en saa edes sadetta aikaseks jos tänään sataa oulussa rakeita ja tulee pyörre myrsky jos olen profeetta jos ei sada niin en ole

kaikki jää arvailujen varaan jään höpöttää paikalle et sataako vai ei

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kaikki jää arvailujen varaan jään höpöttää paikalle et sataako vai ei

ihmiset katoo et ihan hullu tyyppi tulee paha tuuli suviseurat kentälle ja kaataa maston

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ihmiset katoo et ihan hullu tyyppi tulee paha tuuli suviseurat kentälle ja kaataa maston

tietysti se tulee tuntia ennen niin muassa ei voi syyttää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tietysti se tulee tuntia ennen niin muassa ei voi syyttää

ja väärään paikkaan

• Anonyymi

Koska Jumala ei ole levottomuuden, vaan rauhan, niin kuin kaikissa pyhien seurakunnissa,
      teidän naisenne olkoon seurakunnassa hiljaa, sillä heillä ei ole lupaa keskustella, vaan olkoon alamaisia,
      samoin kuin kirjoitettu sanakin sanoo.
      Ja jos he jotain tahtovat oppia, kysyköön kodeissaan aviomiehiltään, sillä se on häpeällistä, että naiset
      puhuisivat seurakunnassa.
      Vai onko Jumalan sana lähtenyt teistä, tai onko se tullut yksin teidän luoksenne?
      Mutta jos joku teistä luulee olevansa profeetta tai hengellinen, tietäköön nämä, jotka minä kirjoitin teille
      – jotka ovat meidän Herramme käskyt
      Mutta jos joku ei tiedä, olkoon tietämättä.
      Sen tähden, veljeni, olkaa intohimoisia profetoimaan ja puhumaan kielillä, älkää estelkö.
      Mutta kaikki tapahtukoon muodossa ja järjestyksessä.

• Anonyymi

Raamatun aikaan, naisen asema oli todella huono.

• Anonyymi

Helou naiset, ei alistuta enää, miehet ei meitä määräile.

• Anonyymi

Voi voi, kaikkea sitä uskon varjolla höpistään ja tehdään.

• Anonyymi

juuri niin uskon varjolla sairasta miksei poliisi voi puuttua siihen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

juuri niin uskon varjolla sairasta miksei poliisi voi puuttua siihen

Lestadiolaisuus pitää lakkauttaa uskontona koska se ei johda mihinkään järkevään toimintaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lestadiolaisuus pitää lakkauttaa uskontona koska se ei johda mihinkään järkevään toimintaan

muut saa uskoa muttei lestadiolaiset niille täys uskonnon kielto ellei sitä eroa kokonaan kyseisestä puljusta heille voisi asettaa lakisääteiset moraaliarvot kuinka elämässä tulee toimia koska heillä käytännön puoli ei toimi millään tasolla ne pitää lailla ohjelmilla ihan uudestaan jotta heistä tulisi kohtuullisia kandalaisia

• Anonyymi

Ite oon langennu syntiin

• Anonyymi

odotatko lasta?

• Anonyymi

Aadam sanoi: 'en minä mutta vaimo'; Eeva sanoi: 'en minä mutta käärme'. Kumpikin samalla tavalla laistoi oman syyllisyytensä. Silti yleisesti vain nainen tuomitaan.

• Anonyymi

käärme siveli eevaan himon myrkkyä ja adamin teki mieli panna se tuli haarat levällään adam pane minua adam sano en kestä enään ja sitten molemmat häpes adam lankes eevan eli se oli sen syy mutta paholainen oli kaiken takana

• Anonyymi

Minusta näitä Paavalin ohjeita ei kannata ottaa kirjaimellisesti
      24 Niin kuin seurakunta alistuu Kristuksen tahtoon, niin myös vaimon tulee kaikessa alistua miehensä tahtoon.

• Anonyymi

mutta seurakuntalaisen ei pidä alistua seurakunnan tahtoon vaan kristuksen tahtoon vai tuliko muka sana ensin miehestä paavalin oppeja ootte kuunnelleet ja toimitte kuin ympärileikkaamattomat pakanat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mutta seurakuntalaisen ei pidä alistua seurakunnan tahtoon vaan kristuksen tahtoon vai tuliko muka sana ensin miehestä paavalin oppeja ootte kuunnelleet ja toimitte kuin ympärileikkaamattomat pakanat

kososlainen henkesi paistaa kilometrin päähän nyt tarvitaan hoitomiestä laittamaan pedofiilifantasiasi kuriin kososlainen aloittaa aina minusta tuntuu ja pyytää hoitomiehen paikalle ja sit on seura kunta helvetissä tuomarit ei peri taivaan valtakuntaa eikä sala vuotuiset tuomarit varkaat ja murhaajat ja koirat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kososlainen henkesi paistaa kilometrin päähän nyt tarvitaan hoitomiestä laittamaan pedofiilifantasiasi kuriin kososlainen aloittaa aina minusta tuntuu ja pyytää hoitomiehen paikalle ja sit on seura kunta helvetissä tuomarit ei peri taivaan valtakuntaa eikä sala vuotuiset tuomarit varkaat ja murhaajat ja koirat

Varmaan alistuu hoito mies naisen tahtoon ja sit seurakunnan jumala on huora

• Anonyymi

poliisithan tykkää kun saa katella huoraa joka antaa pillua ei häiritte jos tulee muutama mielen vikanen lapsi

• Anonyymi

Hoitajat hoiti Kristuksen ulos vl-liikkeestä.

• Anonyymi

voi vittu

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 504
      7558
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      230
      2640
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2571
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      160
      1907
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1768
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      3
      1479
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      0
      1367
    8. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      76
      1183
    9. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1158
    10. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1155
    Aihe