Lihottaja naisia Suomessa?

Anonyymi-ap

Löytyykö Suomesta lihottaja naisia? Eli naisia, jotka nauttivat kun miehen paino nousee, maha pyöristyy, keho pulskistuu ja mies muuttuu laiskaksi.

Auttaisivat miestä lihomaan syöttämällä ja kannustamalla syömäään koko ajan enemmän että lihominen olisi nopeaa / tehokasta.

Kyseiset naiset myös seuraisivat lihomista vaakaa käyttäen, ottaisivat valokuvia kehosta ja mittaisivat miten keho paisuu.

Olisi ihan löytää tälläinen nainen tyttöystäväksi :)

2

670

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikäli kyseisiä naisia on ja jos ovat kiinnostuneita juttelemaan, kirjoittamaan niin viestiä voi laittaa Kik:n kautta, tunnus on: Masulini

• Anonyymi00002

Olisi ihana löytää lihottajan / lihavista miehistä pitävän naisen tyttöystäväksi. Tästä olen haaveillut.

Hieman tietoa minusta. Olen 43-vuotias sinkkumies. Tällä hetkellä keho on pyöreä. Masu on pyöreä ja minulla on pienet miestissit.

Tykkään laittaa ruokaa, leipoa ja nautin syömisestä, erityisesti masun täyteen syömisestä. Tulee ihanan raukean pullea olo kun masu on täynnä. Nautin kun masua hierotaan ja hyväillään, tuntuu todella ihanalta.

Haaveissa olisi että masu kasvaisi paljon isomaksi ja painoa tulisi lisää paljon enemän, kuinka keho muuttuisi pyöreästi pulleaksi tai jopa isommaksi.

Myös pulskistumisen seuranta puntarin, mittanauhan, valokuvien ja kehon tutkimisen kautta on ihanan kiihottavaa.

Mikäli haluaa kirjoitella niin KIK on käytössä: Masulini

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      27
      3465
    2. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      12
      2659
    3. Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?

Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.
      Puolanka
      118
      2602
    4. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      2279
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      76
      1713
    6. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      50
      1648
    7. Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"

Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta
      Suomalaiset julkkikset
      26
      1586
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      400
      1315
    9. Jos saisit antaa yhden neuvon

jälkikasvullesi elämää varten, niin minkä antaisit?
      Sinkut
      138
      1284
    10. Tulipalo viimeyönä

Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj
      Jämsä
      15
      1166
    Aihe