Löytyykö Suomesta lihottaja naisia? Eli naisia, jotka nauttivat kun miehen paino nousee, maha pyöristyy, keho pulskistuu ja mies muuttuu laiskaksi.
Auttaisivat miestä lihomaan syöttämällä ja kannustamalla syömäään koko ajan enemmän että lihominen olisi nopeaa / tehokasta.
Kyseiset naiset myös seuraisivat lihomista vaakaa käyttäen, ottaisivat valokuvia kehosta ja mittaisivat miten keho paisuu.
Olisi ihan löytää tälläinen nainen tyttöystäväksi :)
Lihottaja naisia Suomessa?
2
681
Vastaukset 2
Mikäli kyseisiä naisia on ja jos ovat kiinnostuneita juttelemaan, kirjoittamaan niin viestiä voi laittaa Kik:n kautta, tunnus on: Masulini
- Anonyymi00002
Olisi ihana löytää lihottajan / lihavista miehistä pitävän naisen tyttöystäväksi. Tästä olen haaveillut.
Hieman tietoa minusta. Olen 43-vuotias sinkkumies. Tällä hetkellä keho on pyöreä. Masu on pyöreä ja minulla on pienet miestissit.
Tykkään laittaa ruokaa, leipoa ja nautin syömisestä, erityisesti masun täyteen syömisestä. Tulee ihanan raukean pullea olo kun masu on täynnä. Nautin kun masua hierotaan ja hyväillään, tuntuu todella ihanalta.
Haaveissa olisi että masu kasvaisi paljon isomaksi ja painoa tulisi lisää paljon enemän, kuinka keho muuttuisi pyöreästi pulleaksi tai jopa isommaksi.
Myös pulskistumisen seuranta puntarin, mittanauhan, valokuvien ja kehon tutkimisen kautta on ihanan kiihottavaa.
Mikäli haluaa kirjoitella niin KIK on käytössä: Masulini
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1511269Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1191048Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset215798En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58772Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä29760- 64752
- 139716
- 45641
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57622Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss60571