Löytyykö Suomesta lihottaja naisia? Eli naisia, jotka nauttivat kun miehen paino nousee, maha pyöristyy, keho pulskistuu ja mies muuttuu laiskaksi.
Auttaisivat miestä lihomaan syöttämällä ja kannustamalla syömäään koko ajan enemmän että lihominen olisi nopeaa / tehokasta.
Kyseiset naiset myös seuraisivat lihomista vaakaa käyttäen, ottaisivat valokuvia kehosta ja mittaisivat miten keho paisuu.
Olisi ihan löytää tälläinen nainen tyttöystäväksi :)
Lihottaja naisia Suomessa?
2
639
Vastaukset
Mikäli kyseisiä naisia on ja jos ovat kiinnostuneita juttelemaan, kirjoittamaan niin viestiä voi laittaa Kik:n kautta, tunnus on: Masulini
- Anonyymi00002
Olisi ihana löytää lihottajan / lihavista miehistä pitävän naisen tyttöystäväksi. Tästä olen haaveillut.
Hieman tietoa minusta. Olen 43-vuotias sinkkumies. Tällä hetkellä keho on pyöreä. Masu on pyöreä ja minulla on pienet miestissit.
Tykkään laittaa ruokaa, leipoa ja nautin syömisestä, erityisesti masun täyteen syömisestä. Tulee ihanan raukean pullea olo kun masu on täynnä. Nautin kun masua hierotaan ja hyväillään, tuntuu todella ihanalta.
Haaveissa olisi että masu kasvaisi paljon isomaksi ja painoa tulisi lisää paljon enemän, kuinka keho muuttuisi pyöreästi pulleaksi tai jopa isommaksi.
Myös pulskistumisen seuranta puntarin, mittanauhan, valokuvien ja kehon tutkimisen kautta on ihanan kiihottavaa.
Mikäli haluaa kirjoitella niin KIK on käytössä: Masulini
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."542212Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1992041- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki49872Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746