60 luvulla syntyneiden vuoro tullut Kajaanissa

Anonyymi-ap

Kohtapuolin 60 luvulla syntyneet alkavat kuolemaan tässä kaupungissa eikä montaa kymmentä vuotta kun 80 luvulla syntyneiden vuoro on tulla kuolla.

8

408

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

70-luvulla syntyneitä menee nyt jo täyttä päätä.

• Anonyymi

Oma numero tulee vääjäämättä.

• Anonyymi

Sinä kuolette 8 vuoden kuluttua.

• Anonyymi

Ennen vanhaan Ihmiset eivät tuolla tavalla AIVOJAAN käyttäneet omassa elämässään ja elivät yli 90-vuotiaaksi ja ain hymyilivät ja iloitsivat omasta elämästään, mutta nykyään nuoret eivät älyä tätä Salaista Reseptiä, kun on PAHAT mielenterveysongelmat..Huumeet..Rikollisuus.. koulun käymiseen liittyvät kaiken maailman ongelmat ja tavattomalla tavalla RIPPIKOULU jäänyt käymättä armeijasta puhumattakaan ja Kaiken Lisäksi ollaan Erittäin IHMISRIIPPUVAISIA masennuksineen päivineen eli EPÄITSENÄISIÄ..EpäYksilöitä..EpäPersoonia ja vaarassa, kun Hermot käy Ylikierroksilla niin Verisuoni Katkeaa AIVOISSA ja ollaan ITSEAIHEUTETTUNA lopun Ikä PYÖRÄTUOLISSA ja EI kestetä Kritiikkiä ja Hoidossa ollessaan EI olla Yhteistyöhaluisia hoitajien kanssa Jne. Menetettyjä tapauksia, että Heipat vain!!!

• Anonyymi

Minä en ole hullu vaan minä vihaan sellaisia, kuten sinäkin vihaisit, jotka eivät osaa olla sairaineen ja hullujen syyllistämis ja perättömyyksien itse kullekin ihmiselle kuulumattomien asioiden kanssa syntymättömänä ihanien ihmisten maailmaan, johon minä olen kuulunut jo 55 vuotta Esim. Vanhan sairaalan Osasto 12 oli Kuhmosta ja hänen vapaalla jalalla oleva hänen siskonsa tai naisystävänsä, joka piereskeli edessäni ja hänen poikaystävä tai siskonsa siis molemmat katsoivat minun ulkonäköäni ja nämä molemmat BODOMIN MURHIEN suosijat sanoivat minulle ulkonäköni perusteella kaikki aiheet ohitettuina Esim. Syntymäni ajankohta siis vuoden 1969 ja Bodomin Pieruhahmottelija ja murhat ovat olleet 9 vuotta aikaisemmin ja tällaisia samanlaisia HULLUJA ihmisiä, joita ei olisi pitänyt syntyäkään muita ihmisiä SYYLLISTÄMÄÄN tänne Ihanien Ihmisten Maailmaan niin molemmat sanoivat minulle, että KYLLÄ se sinä Jarmo vai kuka sinä olet niin kyllä se sinä olit ollut se Bodomin Pieruhahmottelija..Robottipää, joka lähti pois sieltä Huumepoliisin persereiästä 7 Cm:n mittaisena ja täällä Suomessa tätä samaa mieltä ollaan oltu minusta vuodesta 1969 vuoteen 2024 asti Pasi Laitamäen/Ilomäen 1984 lisäksi niin asia on niin, että, kun Syntymäni ajankohta ollaan aina ohitettu ja minun vasemmalle päin katsomisestani Bodomin murhiin liittyen, jotka ovat siis tapahtuneet ennen syntymääni niin siitä ollaan puhuttu Kajaanin Keskusautokoulussa vuonna 1987 ja Kainuun Prikaatissa, Kainuun Rahtiasemalla ja kaikkialla missä olen käynyt...Kuopiossa..ympäri Kainuuta..Etelä-Suomessa..Etelä-Pohjanmaalla..Etelä-Pohjanmaan Keskussairaalassa, kun kävin Kauhajoelta käsin vuonna 1984 allergiatesteissä..Oulussa..Thaimaalaiset ovat myös puhuneet Bodomin juttuja minusta itseasiassa Esim. Äänensävystäni siis viimeksi Kajaanin CITYMARKETIN parkkipaikalla, kun SOTKAMOLAINEN Muikkuyritys oli siinä ja Thaimaalainen nainen esitti Persettään ja sanoi minulle 1960 Bodomin juttuihin liittyen, että Haluatko sinä käydä Thaimaassa? Tänä asia siirrettiin meidän Herrallemme TAIVAAN VALTAKUNTAAN Jeesus Kristukselle, josta vuonna 1984 Rippikoulussa olleet 2 miestä ilmoittivat kaikkien kuulleen, että minun pitäisi antaa olla Rauhassa ennen syntymääni tapahtuneista asioista niin koulukiusaajat säikähtävät, kun pääsivät tietämään, että Kuka oli lähtenyt pois sieltä Huumepoliisin Persereiästä, kun minua potkittiin ja hakattiin 2 vuotta ja suun eritteitä ja nenän eritteitä pyyhittiin kasvoilleni ja Opettajia näyteltiin ja Oppilaita näyteltiin ja olen saanut selville, että minun perääni lähdettiin, kun muutettiin Kauhajoelle vuonna 1979-1980 välisenä aikana Kajaanista..perääni lähtijät ovat Kainuulaisia Ihmisiä..Kaija Laukkasena esiintyi Kajaanilainen Kirsi Laitinen, jonka olen siirtänyt Jeesus Kristuksen hoitoon eli Hautausmaalle. Sotkamossa oli muuten TULVA ---》liekkö MUIKKUJA ollut tulvavedessä uimassa, joita Yrjösi ennakkoon se Thaimaalainen Syyllistäjä 🤣🤣😅😅🤣😂😂😅😆😁😁😂😂😅😆😁😁😆😅🤣😂😅. Te, jotka vetoatte lääkkeisiini..mielenterveyteeni..vasemmalle päin katsomiseeni Jne. pääsette Jeesus Kristuksen hoitoon 55 Ikävuoteni ajalta Aamen ja sinäkin Pasi Laitamäki/Ilomäki ja muut Pasit 1984 HAISTAKAA VITTU JA PASKA NIISTÄ BODOMIN ASIOISTA...minulle EI huudeta, että KYLLÄ SE BODOMIN PIERUHAHMOTTELIJA ASIA PITTÄÄ SELEVITTÄÄ, KU SE ON JÄRJESTELLYT NIITÄ BODOMIN MURHIA!!! Tulette näkemään sen Henkisen OLENNON eli Jeesus Kristuksen juuri ennen Kuolemaanne!!! Syyttäkää HULLUT vaan Itseänne mitä olette saaneet aikaiseksi Suomessa ja Suomelle!!! Minun asiani EI ole selvittää HULLUJEN/TÖTTERÖIDEN mielipuolisia asioita, joita ollaan tungettu yli 50 minun elämääni!!! Haista SUOMI paska!!

• Anonyymi

Aivojen käyttö vie sumu tautiin valuu se vähäinen mitä joskus tankattu maahan

• Anonyymi

Elämästä ei selviä hengissä.

• Anonyymi

Kohta alkaa kuolemaan pisimpään myrkkyjä nielleet terran porukka.Myrkyt on tappavia aineita.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      75
      6455
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      146
      5972
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      501
      3816
    4. Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?

Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s
      Nettideittailu
      123
      2281
    5. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      42
      1489
    6. Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.

Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved
      Maailman menoa
      411
      1408
    7. Et ilmeisesti aio enää ikinä olla tekemisissä

Että näinkö se menee
      Ikävä
      74
      1235
    8. Sydämeni on sinun luona

Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun
      Ikävä
      47
      1064
    9. Trump ja Venäjä

Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja
      Maailman menoa
      127
      1009
    10. Jatkuva stressitila

On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan
      Ikävä
      56
      990
    Aihe