että semmoista kun olin tänään menossa ostamaan joulahjoja niin eikös se perhanan Skoda päättänyt hajota keskelle risteystä siinä sitten olin risteuskessä 8 tuntia.
Meni taas Joulu pilalle
13
259
Vastaukset
- Anonyymi
Imeteltiinkin vaimon ja lasten kanssa kenen vasemmistotaiteilijan stipendi keskellä liikenneympyrää on tällä kertaa.
Taisi jopa lentoruostetta siitä irrota rakkaaseen bemariimme.- Anonyymi
Niinhän Björn Walhroos aikanaan sanoi Nordean johdossa, että Skodistit tuovat vain ruostetta kenkiensä pohjassa konttoriin.
- Anonyymi
Et sä mithään lahjoja mennyt ostamaan. Sos. Pummilla ei ole siihen varaa
- Anonyymi
Mites kun sulla on alla vanha Toyota ja puhut Skodasta. Ei se näillä keinoilla Skodaksi muutu, vaikka kuinka toivoisit.
- Anonyymi
Ihan hyvä vain näillä suolakeleillä.....
- Anonyymi
Juoksukaljan hakeminen meni pieleen.
- Anonyymi
Avaaja Tero on sen verran sekaisin ettei huomannut, että joulu meni jo ohi muutama päivä sitten. Joulu meni siis jonkinlaisessa Toyotan aiheuttamassa koomassa ja yksinäisyydessä?
- Anonyymi
Toyota vie mielenterveydenkin.
- Anonyymi
Vasta tänään perjantaina puolen yön jälkeen heräsit koomasta ja olit lähtemässä joululahjaostoksille. Sinä se mestari olet.
- Anonyymi
osta nissan gtr
- Anonyymi
Joululahjoja ostamaan tapaninpäivänä? Eikö Tolloloora lähtenyt aatonaattona käyntiin.
- Anonyymi
Tojomies ostaa joululahjat vasta joulun jälkeen, saa halvalla. Halpuus on se elämän johtotähti, ihan kaikessa. Näkeehän sen autossa, pukeutumisessa, ulkonäössä yms
- Anonyymi
Oisko dsg jäänyt arpomaan vaihteita?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.905459Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.493625Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j612995Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin462201Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611966Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2961856- 471616
- 961501
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress451395Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.91353