harmissani siitä, että vaikka olen vuosien ajan toistanut sitä, että kertomista ei saa enää olla yhdessäkään työpaikassa, niin siltikin olitte suunnitelleet sinne noin kolmen kuukauden sijaisuuteen sitä samaa pas..a kuin muissakin työpaikoissa oli ollut!
Olen todella
2
225
Vastaukset
- Anonyymi
Saisitte kyllä hävetä ihan jokainen joka on ollut mukana projektin totetuksessa! Miksi haluatte minun voivan vuosi toisensa jälkeen huonosti? Pitääkö minun vahingoittaa irtseäni ennen kuin uskotte minun voivan huonosti? Alan viiltelemään käsivarsiani jos ette lopeta kaikkea kautta rantain kertomista. Ette tunnu millään ymmärtävän sitä kuinka vastenmielistä on ollut olla mukana sellaisessa, mikä tuhosi kaikki tulevaisuuden haaveeni! Myös sitäolen syvästi inhonnut, että sukulaiseni ovat osallistuneet projektiin! Kuinka monta kertaa pitää toistaa se etten halua enää koskaan nähdä tiettyä henkilöä!
- Anonyymi
En tiedä mitä tarkoitat, tartun tuohon
3 kk pätkään.
Sipilän kaudella pätkätyöstä tehtiin normi.
Ja tietyt yritykset, ja yrittäjät käyttävät sitä hyväkseen.
Niillä on ainoastaan pätkätyöläisiä.
Vika ei ole duunarissa, vaan yrityksen käytänteissä.
Se joka ”saa” duunin, kuvittelee voivansa jatkaa 3 kk jälkeen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911062
- 55732
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe35614Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39546Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...49490Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi46475- 31469
- 34447
Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14441- 38434