harmissani siitä, että vaikka olen vuosien ajan toistanut sitä, että kertomista ei saa enää olla yhdessäkään työpaikassa, niin siltikin olitte suunnitelleet sinne noin kolmen kuukauden sijaisuuteen sitä samaa pas..a kuin muissakin työpaikoissa oli ollut!
Olen todella
2
219
Vastaukset
- Anonyymi
Saisitte kyllä hävetä ihan jokainen joka on ollut mukana projektin totetuksessa! Miksi haluatte minun voivan vuosi toisensa jälkeen huonosti? Pitääkö minun vahingoittaa irtseäni ennen kuin uskotte minun voivan huonosti? Alan viiltelemään käsivarsiani jos ette lopeta kaikkea kautta rantain kertomista. Ette tunnu millään ymmärtävän sitä kuinka vastenmielistä on ollut olla mukana sellaisessa, mikä tuhosi kaikki tulevaisuuden haaveeni! Myös sitäolen syvästi inhonnut, että sukulaiseni ovat osallistuneet projektiin! Kuinka monta kertaa pitää toistaa se etten halua enää koskaan nähdä tiettyä henkilöä!
- Anonyymi
En tiedä mitä tarkoitat, tartun tuohon
3 kk pätkään.
Sipilän kaudella pätkätyöstä tehtiin normi.
Ja tietyt yritykset, ja yrittäjät käyttävät sitä hyväkseen.
Niillä on ainoastaan pätkätyöläisiä.
Vika ei ole duunarissa, vaan yrityksen käytänteissä.
Se joka ”saa” duunin, kuvittelee voivansa jatkaa 3 kk jälkeen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle202656Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671679Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A71637Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1121590Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.471523Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell911454Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681366Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001214Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311147En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521106