harmissani siitä, että vaikka olen vuosien ajan toistanut sitä, että kertomista ei saa enää olla yhdessäkään työpaikassa, niin siltikin olitte suunnitelleet sinne noin kolmen kuukauden sijaisuuteen sitä samaa pas..a kuin muissakin työpaikoissa oli ollut!
Olen todella
2
133
Vastaukset
- Anonyymi
Saisitte kyllä hävetä ihan jokainen joka on ollut mukana projektin totetuksessa! Miksi haluatte minun voivan vuosi toisensa jälkeen huonosti? Pitääkö minun vahingoittaa irtseäni ennen kuin uskotte minun voivan huonosti? Alan viiltelemään käsivarsiani jos ette lopeta kaikkea kautta rantain kertomista. Ette tunnu millään ymmärtävän sitä kuinka vastenmielistä on ollut olla mukana sellaisessa, mikä tuhosi kaikki tulevaisuuden haaveeni! Myös sitäolen syvästi inhonnut, että sukulaiseni ovat osallistuneet projektiin! Kuinka monta kertaa pitää toistaa se etten halua enää koskaan nähdä tiettyä henkilöä!
- Anonyymi
En tiedä mitä tarkoitat, tartun tuohon
3 kk pätkään.
Sipilän kaudella pätkätyöstä tehtiin normi.
Ja tietyt yritykset, ja yrittäjät käyttävät sitä hyväkseen.
Niillä on ainoastaan pätkätyöläisiä.
Vika ei ole duunarissa, vaan yrityksen käytänteissä.
Se joka ”saa” duunin, kuvittelee voivansa jatkaa 3 kk jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet kyllä upea, mutta myös pelotat minua nainen
Tiedän, että seurassasi viihtyisin hyvin, mutta on myös toinen puoli, jota on vaikea selittää. Se jokin julmuus tai kovu921268Isonen poistettu rippileiriltä
https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/isonen-poistettu-haapaveden-seurakunnan-rippileirilta-ihan-ei-mennyt-seurakunna621102Sirja sirviö ehdokkaana kuntavaaleissa?
Mitä mieltä? Ainoa nainen ps ehdokkaana ja puolustaa sivukyliä ja julkista terveydenhuoltoa. Nyt kun ääni täytyy käyttää53976Gallub: Kuulutko harvoihin onnettomiin Suomessa?
Suomi on jälleen valittu maailman onnellisimmaksi maaksi. Mutta onni ei jakaudu Suomessakaan tasaisesti. Oletko sinä j165950Tänään tuli uskoa
Siihen että kyllä me ehkä uskalletaan sanoa toisille nämä tunteet. Ilman molemminpuolista pelkoa valituksesta. Se the to17941Lööppilehdessä oli juttua
Haapaveden kaupunginhallituksen 2 vpj kaupunginvaltuutetusta ihan kuvan kanssa. Oli hyvää vaalimainosta58924Tunnen sinua
Kohtaan niin valtavaa rakkautta ja intohimoa, että sydämeni repeää kohta liitoksistaan. ❤️ En voi myöskään olla ajattele61918Maajussille morsian: Maajussi-Miia etsii taas miestä tv:ssä - Tiukka vaatimus: "Olen kyllästynyt..."
Maajussi-Miia lähti toistamiseen etsimään miestä tv:ssä. Pidetään peukkuja, että “se oikea” löytyy nyt - ja rakkaus kest16893Mitäs persut nyt kun poliisit menee lakkoon?
Jatkaako kok.pers. hallitus yhä kyykytyslinjaa ja palkkojen polkemista? Vai onko hallituksen tarkoistuskin antaa rikolli165888- 64882