harmissani siitä, että vaikka olen vuosien ajan toistanut sitä, että kertomista ei saa enää olla yhdessäkään työpaikassa, niin siltikin olitte suunnitelleet sinne noin kolmen kuukauden sijaisuuteen sitä samaa pas..a kuin muissakin työpaikoissa oli ollut!
Olen todella
2
141
Vastaukset
- Anonyymi
Saisitte kyllä hävetä ihan jokainen joka on ollut mukana projektin totetuksessa! Miksi haluatte minun voivan vuosi toisensa jälkeen huonosti? Pitääkö minun vahingoittaa irtseäni ennen kuin uskotte minun voivan huonosti? Alan viiltelemään käsivarsiani jos ette lopeta kaikkea kautta rantain kertomista. Ette tunnu millään ymmärtävän sitä kuinka vastenmielistä on ollut olla mukana sellaisessa, mikä tuhosi kaikki tulevaisuuden haaveeni! Myös sitäolen syvästi inhonnut, että sukulaiseni ovat osallistuneet projektiin! Kuinka monta kertaa pitää toistaa se etten halua enää koskaan nähdä tiettyä henkilöä!
- Anonyymi
En tiedä mitä tarkoitat, tartun tuohon
3 kk pätkään.
Sipilän kaudella pätkätyöstä tehtiin normi.
Ja tietyt yritykset, ja yrittäjät käyttävät sitä hyväkseen.
Niillä on ainoastaan pätkätyöläisiä.
Vika ei ole duunarissa, vaan yrityksen käytänteissä.
Se joka ”saa” duunin, kuvittelee voivansa jatkaa 3 kk jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?516480- 594708
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki954680Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t253473- 2033126
- 412895
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/202736mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132729- 1561631
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3311559