Olen todella

harmissani siitä, että vaikka olen vuosien ajan toistanut sitä, että kertomista ei saa enää olla yhdessäkään työpaikassa, niin siltikin olitte suunnitelleet sinne noin kolmen kuukauden sijaisuuteen sitä samaa pas..a kuin muissakin työpaikoissa oli ollut!
2226
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

Saisitte kyllä hävetä ihan jokainen joka on ollut mukana projektin totetuksessa! Miksi haluatte minun voivan vuosi toisensa jälkeen huonosti? Pitääkö minun vahingoittaa irtseäni ennen kuin uskotte minun voivan huonosti? Alan viiltelemään käsivarsiani jos ette lopeta kaikkea kautta rantain kertomista. Ette tunnu millään ymmärtävän sitä kuinka vastenmielistä on ollut olla mukana sellaisessa, mikä tuhosi kaikki tulevaisuuden haaveeni! Myös sitäolen syvästi inhonnut, että sukulaiseni ovat osallistuneet projektiin! Kuinka monta kertaa pitää toistaa se etten halua enää koskaan nähdä tiettyä henkilöä!

Äänestä

En tiedä mitä tarkoitat, tartun tuohon
3 kk pätkään.

Sipilän kaudella pätkätyöstä tehtiin normi.

Ja tietyt yritykset, ja yrittäjät käyttävät sitä hyväkseen.

Niillä on ainoastaan pätkätyöläisiä.
Vika ei ole duunarissa, vaan yrityksen käytänteissä.

Se joka ”saa” duunin, kuvittelee voivansa jatkaa 3 kk jälkeen.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

harmissani siitä, että vaikka olen vuosien ajan toistanut sitä, että kertomista ei saa enää olla yhdessäkään työpaikassa, niin siltikin olitte suunnitelleet sinne noin kolmen kuukauden sijaisuuteen sitä samaa pas..a kuin muissakin työpaikoissa oli ollut!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu