Kansa on antanut ministreielle todistukset. Aika hyvin arvioinnit ovat osuneet.
4 huonointa on persuja, kuten pitääkin, Kun ei ole osaamista niin ei ole.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010911541.html
Kyllä kansa tietää: Ministereiden arvosanat
18
192
Vastaukset
- Anonyymi
Persut saavat mitä ovat kylväneet pettämällä kaikki vaalilupauksensa. Tavallisten ihmisten kyykyttäminen ei tuo menestystä, vaikka kuinka irvistelee Purran tavoin. Rumuus on sisäistä.
- Anonyymi
#PETOSJYTKY.
- Anonyymi
Eteenkin työtätekevää väestöä on kuritettu. Se sinänsä ei ole ihme onhan Purran työkokemus 0v 0kk 0pv.
- Anonyymi
Älkää kiusatko Riikkaa. Rumana naisena eläminen ei ole muutenkaan helppoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älkää kiusatko Riikkaa. Rumana naisena eläminen ei ole muutenkaan helppoa.
Sinulla on omakohtaista kokemusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on omakohtaista kokemusta
En tunne sinun historiaa, joten turhaan viittaa kokemukseen ruma nainen munineen.
- Anonyymi
Ryytimankin on pohjalla. Lapsiinsekaantujia ei arvosteta.
- Anonyymi
Ajatelkaa , jos Purra olisi työntänyt joka paikkaan lisää rahaa.. Suomessahan sitä riittää. Silloin olisi saanut huippupisteet vaan mitähän nämä ei talousihmiset olisivat sanoneet?
Mitenkä muuten täällä kun on näitä viisaita, kuinka monessa maassa saa kotona maata ja saa siitä rahaa?- Anonyymi
Niin tuo pitääkin paikkaansa. Purra työntää rahaa varakkaiden veroaleen ja esim. Turunrataan.
Yksityislääkärit saavat jättipotin Kelatukien kautta. Siinä ei velanotto huoleta.
Purra ei pyrikkään huolehtimaan tavallisesta kansasta vaan huolehtii varakkaiden eduista.
Toki paikallinen persun, kenen mielestä työväki on roskasakkia kaikki tuo on oikein. Hänen mielestä kansa joutaakin kärsiä. Eikä sen tarvitse päästä hoitoon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tuo pitääkin paikkaansa. Purra työntää rahaa varakkaiden veroaleen ja esim. Turunrataan.
Yksityislääkärit saavat jättipotin Kelatukien kautta. Siinä ei velanotto huoleta.
Purra ei pyrikkään huolehtimaan tavallisesta kansasta vaan huolehtii varakkaiden eduista.
Toki paikallinen persun, kenen mielestä työväki on roskasakkia kaikki tuo on oikein. Hänen mielestä kansa joutaakin kärsiä. Eikä sen tarvitse päästä hoitoon.Katsoa Googlen avulla mikä puolue on ollut alussa sitä tunnin junaa hankkimassa. Yllätys on , että keskusta on siinäkin mukana.
Muista Purra ei kaikista asioista itse päätä, valitettavasti siellä on myös kokoomus, joka kovasti ajaa yksityistämistä lääkäri hommissa.
Terveydenhoito toimi kohtuudella vaan mikä puolue ajoi tämän tällaiseksi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsoa Googlen avulla mikä puolue on ollut alussa sitä tunnin junaa hankkimassa. Yllätys on , että keskusta on siinäkin mukana.
Muista Purra ei kaikista asioista itse päätä, valitettavasti siellä on myös kokoomus, joka kovasti ajaa yksityistämistä lääkäri hommissa.
Terveydenhoito toimi kohtuudella vaan mikä puolue ajoi tämän tällaiseksi?Taas koetat sekoittaa. Todellakin Keskustan aikana asiasta tehtiin selvitys. Selvityksen tulos oli, että rata ei ole kannattava. Ymmärrätkö mitä tarkoittaa: Ei ole kannattava. Koetat siis tässäkin huijata eikä ihme huijaahan koko halveksittu suku.
Persut eivät osaa tehdä muuta kuin sanoa edelline hallitus edellinen hallitus. Nykyisellä on kaikki valta tehdä muutoksia. Se tekeekin eli huonontaa. Oulaskankaaan päivytyksen lopettaa nykyinen hallitus ja ministeri Juuso.
Kokomuus ei yksin päätä vaan Suomen rumin nainen on vahvasti tuhoamassa kansalaistemme elintasoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas koetat sekoittaa. Todellakin Keskustan aikana asiasta tehtiin selvitys. Selvityksen tulos oli, että rata ei ole kannattava. Ymmärrätkö mitä tarkoittaa: Ei ole kannattava. Koetat siis tässäkin huijata eikä ihme huijaahan koko halveksittu suku.
Persut eivät osaa tehdä muuta kuin sanoa edelline hallitus edellinen hallitus. Nykyisellä on kaikki valta tehdä muutoksia. Se tekeekin eli huonontaa. Oulaskankaaan päivytyksen lopettaa nykyinen hallitus ja ministeri Juuso.
Kokomuus ei yksin päätä vaan Suomen rumin nainen on vahvasti tuhoamassa kansalaistemme elintasoa.Kerro viisaana mistä rahat kiskotaan kaikkeen?
Hyvätuloiset maksavat jo puolet tuloistaan veroja. Jos olisit heidän asemassa , olisitko tyytyväinen,? Se on helppo huudella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro viisaana mistä rahat kiskotaan kaikkeen?
Hyvätuloiset maksavat jo puolet tuloistaan veroja. Jos olisit heidän asemassa , olisitko tyytyväinen,? Se on helppo huudella.Ei kyse ole rahan kiskonnasta vaan mihin se käytetään. Nyt se annetaan esim. lääkefirmoille ja Turunrataan. Me ei tarvittaisi enempää rahaa, jos sitä ei jaettaisi varakkaille.
Eikö ymmärryskylysi riitä tajuamaan?
Sinustakin siis vain varakkaista on välitettävä. Siksikö sinusta työväki on roskasakkia? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kyse ole rahan kiskonnasta vaan mihin se käytetään. Nyt se annetaan esim. lääkefirmoille ja Turunrataan. Me ei tarvittaisi enempää rahaa, jos sitä ei jaettaisi varakkaille.
Eikö ymmärryskylysi riitä tajuamaan?
Sinustakin siis vain varakkaista on välitettävä. Siksikö sinusta työväki on roskasakkia?Itse olen työläinen. Olen saanut edelleen ne palvelut mitä tarvitsen.
Itse huolissani vanhoista mummoista, jotka yrittävät niukasti elää ja joiden luona sukulaiset käyvät eläkepäivinä. Jotka joutuvat vielä auttamaan lapsiaan , jotka elävät yli varojensa. Niitä on muuten paljon.
Se Länsiranta on kyllä turha. Vaan katso ketkä sitä on eniten halunneet.minun käsityksen mukaan Persut eivät ole innokkaimpia ajajia.
Lue sen historiaa, kuka pallon on laittanut pyörimään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olen työläinen. Olen saanut edelleen ne palvelut mitä tarvitsen.
Itse huolissani vanhoista mummoista, jotka yrittävät niukasti elää ja joiden luona sukulaiset käyvät eläkepäivinä. Jotka joutuvat vielä auttamaan lapsiaan , jotka elävät yli varojensa. Niitä on muuten paljon.
Se Länsiranta on kyllä turha. Vaan katso ketkä sitä on eniten halunneet.minun käsityksen mukaan Persut eivät ole innokkaimpia ajajia.
Lue sen historiaa, kuka pallon on laittanut pyörimään.Taas yrität valehdella. Saaristo pysäytii pallon pyörimisen selvityksellä, että rata ei ole kannattava. Mutta mihin persu valehtelustaan pääsisi vaan yrittää jatkuvasti laittaa tämänkin edellisen hallituksen syyksi. Jos olisi rehellinen ei olisi persu. Näin se vaan menee.
Persut ovat Kokoomuksen kanssa laittamassa radan alulle. Kts. muuten miten kaikki ratakorjaukset ovat ensi vuonna Etelä-Suomessa.
Suomen rumin nainen Purra tuhoaa tavallisen ihmisen elinolot. Faktaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas yrität valehdella. Saaristo pysäytii pallon pyörimisen selvityksellä, että rata ei ole kannattava. Mutta mihin persu valehtelustaan pääsisi vaan yrittää jatkuvasti laittaa tämänkin edellisen hallituksen syyksi. Jos olisi rehellinen ei olisi persu. Näin se vaan menee.
Persut ovat Kokoomuksen kanssa laittamassa radan alulle. Kts. muuten miten kaikki ratakorjaukset ovat ensi vuonna Etelä-Suomessa.
Suomen rumin nainen Purra tuhoaa tavallisen ihmisen elinolot. Faktaa.Mitäpä teet työksesi ?
- Anonyymi
Sattumalta Juuson kotitie sai 900000 joululahja-avustuksen. Meillä ei ole korruptiota?
- Anonyymi
Kaikki ratakorjaukset Etelä-Suomeen. Persut pettävät kaikessa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005308418Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4363224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61975Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571123Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17756Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57702Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.28653Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?60650En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36617- 34588