Järkyttävä tilanne Helsinki- Vantaan lentoasemalla - mies väitti kantavansa pommia
Sivullisille ja lentoaseman työntekijöille tarjotaan kriisiapua.
Minä nukuin silloin
Aamulla kello 4
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Uhkaa ihmisiä ja haukkuu yritystä 🤣
Mee mt apua hakemaan pelle- Anonyymi
Ulkomaalainen mies väitti aamulla kello 4
Helsinki Vantaalla
Kantavansa pommia - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ulkomaalainen mies väitti aamulla kello 4
Helsinki Vantaalla
Kantavansa pommiaUhkaa ihmisiä ja haukkuu ja kaupungin valtuuston uhkaaja paska vale
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uhkaa ihmisiä ja haukkuu ja kaupungin valtuuston uhkaaja paska vale
Hyvin Uhkaa kaupungin valtuuston kokouksta
Kun ei tiedä millon kokous on🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin Uhkaa kaupungin valtuuston kokouksta
Kun ei tiedä millon kokous on🤣Tyhmä vittu minä pidä kirjaa milloin on kaupungin valtuuston kokous
Tai hallitus kokous - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhmä vittu minä pidä kirjaa milloin on kaupungin valtuuston kokous
Tai hallitus kokousLuulet liikoja itsestäsi päättäjät ja tukijat ja haukkujat
Ei kiinnosta ei kuulu mulle
- Anonyymi
Ei ollu vesu ku vesi on käppäril.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä218271Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3391601- 3771329
- 61275
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset2711244- 661197
Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo331030Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin241026Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.50982- 36958