M35 ja elämäntilanne hyvä, mutta tahtoisin lopettaa alkoholin käytön kokonaan. Baareissa tulee käytyä noin 1-2 kertaa kuukaudessa, mutta olotilat ja morkkis ovat niin kamalia, että korkki saisi pysyä jatkossa kiinni. Puoliso sekä ystävät eivät oikein edistä asiaa. Usein saan vastauksena ääneen sanottuihin ajatuksiini, että ”niin varmaan” tai ”et ole siihen ennenkään pystynyt”. Tahtoisin saada vertaistukea sekä kannustusta tavoitteeseen..
Alkoholin käytön lopettaminen
Anonyymi-ap
2
191
Vastaukset
- Anonyymi
Viinanpaskaa ei kannata juoda. Jos vaihtaa siihen vähemmän haitalliseen, ei tule morkkista ja krapulaa.
- Anonyymi
Ota itsellesi sellainen asenne, että " näytän heille ja laitan korkin kiinni ".
On aika typerää, että läheisesi aliarvioivat sanomaasi, kyllähän se vähentää omaa motivaatiota. Parempi olisi, jos he vaikka tukisivat sinua enemmän kuin epäilisivät onnistumistasi.
Ja ainahan voit sanoa heille, että olisi kiva, jos saisi edes vähän tsemppiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824757- 1842063
- 1321762
- 1741390
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161261- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj161027- 78983
- 52966
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh299962