Rakkien ulkoiluttajat voisi opetella keräämään sen haisevan piskin paskat kävelyteiltä! Ei luulis kovin iso homma olevan.
Koirien paskat
56
670
Vastaukset
- Anonyymi
Oho, täähän alkaa aikaisin. Yleensä kahdella jalalla räkyttävät rakit aloittavat möykkänsä vasta keväällä lumien sulaessa.
- Anonyymi
Eikö niitä voi laittaa ihmisten postilaatikkoihin. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö niitä voi laittaa ihmisten postilaatikkoihin. :D
Hieno idea, ja omat paskat kans voit pistää omaan postilaatikkoosi.
- Anonyymi
Liulumiinat pois...ale ale aleeeeeee
- Anonyymi
Sulla tuntuu olevan aikaa ota kumihanskat ja pussi ja kerää pois. Menee sekin aika asiaan eikä palstalla paskanjauhamiseen.
- Anonyymi
Jonkun toisen laiskan hommia tekemään? Älä unta nää
- Anonyymi
Minnäi kehotin tuolla jo sammaa, täytyy myöntää, että noijen isojen paskat ei oo mukavata tilsiä, jos vielä sattuu vähän mojovammat lapikhaat jalkahan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jonkun toisen laiskan hommia tekemään? Älä unta nää
Hiero itseesi niin tuoksut paremmalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hiero itseesi niin tuoksut paremmalle
Tule naamatusten sanomaan🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska vaan .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska vaan .
Joutilas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joutilas
Niin oon, en oo milloinkaan työtä tehnyt.
Kunhan oon syöny ja paskantanu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna osoite niin nähdään🌈
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna osoite niin nähdään🌈
Laitas yhteistiedot niin annan osoitteen🫡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelle🤡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelle🤡
Menikö pupu pöksyyn💩💩💩💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tule tänään kello 21.00 Kuusilehdontie 300 osoitteeseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tule tänään kello 21.00 Kuusilehdontie 300 osoitteeseen
V*tun pösilö siellä ketään asu. Laita oikea niin tulen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No olin paikalla kyseisessä osoitteessa ! Tulitko paikalle ? Kuka on pösilö? Onko kotoa helppo olla rohkea?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
💩housu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
💩housu
Mihin osoitteeseen uskallat tulla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin osoitteeseen uskallat tulla?
Laita kotiosoitteesi. Selvitetään tämä🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
💩housu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olin siellä missä ilmoitin olevani . Uskalsitko tulla ? ”ei siellä ketään asu” ??? Oletko tulossa meille siivoamaan ? Eikö sinulla pitänyt minulle olla asiaa eikä minun talolle? 💩housu
- Anonyymi
Onhan monta aloitusta taas tältä jepeltä.
Keksihän joskus oikeata asiaa, energiatasosi menee hukkaan, turhia säveltäen. - Anonyymi
Sama paska samassa paketissa ja ale ale aleeeeeee torihinnoin
- Anonyymi
Sessensonta on hiihtoliitonkin suosittelema voidevaihtoehto.. hi hi hih Fluoritonta.
- Anonyymi
Kumpi on pahempaa katukuvassa koiran paska vai rattijuoppo?
- Anonyymi
Grilli kuumaksi ja pötkylä hiilille siitä on uusivuosi tehty.. nimittäin grillaus on pop
- Anonyymi
Me ei tarvita mitään kun meillä on kaivos
- Anonyymi
Minkä merkkinen koira on paras
- Anonyymi
Puhuva koira.😅
- Anonyymi
Vain lukutaidoton idiootti kävelee hiihtoladulla.
- Anonyymi
Tarkoitat varmaan kännistä kepulia.
- Anonyymi
kuka löytää niin kerää- eli löytäjä saa pitää.. ei kannata tehä nueroa niista koiran tortuista, kun löydät niin tiedät mitä tehdä voit jos sinua häiritsee
- Anonyymi
Koiran omistajan vastuu on kerätä omat paskansa
- Anonyymi
"Koiran omistajan vastuu on kerätä OMAT paskansa". Ystävä hyvä, koiran omistaja laskee OMAT paskansa pönttöön.
- Anonyymi
Tuo aloitus kertoo aloittajasta kaiken ."rakki"
- Anonyymi
Räksyttävät rakit pahimpia🤢🤢
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Räksyttävät rakit pahimpia🤢🤢
Pururadalle sessen kakkaa ja koiran taluttajan sontaa,niin pidot suksissa paranee.
- Anonyymi
Rakeista ja muista paska- ja kusiruutista pitäisi maksaa jotain tapporahan tapaista.
- Anonyymi
Kaupunki vois palkata vakituiseen työsuhteeseen jonku hyvävrlijärlestelmästään... Paska pötköjen potkija... Sais turvakumikengät kaupungilta ja työvaatteet ja kumihanskat.... Kävelis päivat kaduilla ja potkis paskoja vesakkoon....
- Anonyymi
Jos on ihan vieras asia, niin kaupunki voisi jakaa tarroja, jotka ihmiset liimaisi roskiksiinsa eli merkki siitä, että voit jättää kakkapussin tähän minun roskikseeni. Ihmisten ei tarvitsisi sitten niitä kakkapusseja kantaa kilometritolkulla, kunnes löytyy roskis, nehän heitellään mihin sattuu ja taatusti säilyy muovipussissa mukavan aikaa. Auttaisi varmaan asiaa? Tokihan nyt joku urputtaa "mun roskis on sitten täynnä paskaa", mutta ei ne koirat norsun läjiä vedä.
- Anonyymi
NISTIT vois myös kerätä huumeneulansa ihmisten asuinalueilta.
- Anonyymi
Tuokaa rakkinne tänään pihalle. Ammutaan raketteja ja isosti🙂👍
- Anonyymi
Koira kun kusi Sirkus Finlandian rappusille Tikkalanmäellä,niin koira sanoi,voehan paska ja työteli vielä sonnatkin herrahissin portaille.
- Anonyymi
Persuna kyllä siedän koirien paskat, mutta duunarit ovat perseestä.. 😁
- Anonyymi
Keput ei oikein ymmärrä, että Sessensonta on paras suksivoide. Hiihtoliiton suosittelema ja Fluoriton.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keput ei oikein ymmärrä, että Sessensonta on paras suksivoide. Hiihtoliiton suosittelema ja Fluoriton.
Siksikö olit vaalituvalle mennessä sotkenut takamuksesi sillä? Liukuvoiteeksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksikö olit vaalituvalle mennessä sotkenut takamuksesi sillä? Liukuvoiteeksi?
Taas meni väärin!! Savusaunalla ollaan tarkempia Rosvosektorin värivaihteluista.
- Anonyymi
Tikanmäki käyttänee koiran paskaa liukuvoiteena liikaa koska paskaa tulee myös suusta alati.
- Anonyymi
Pyhäjärvellä voisi järjestää kurssin jossa opetetaan kuinka kerään koirankakan taajamassa.
- Anonyymi
Paikalliset nistit nähty syömässä koiranpaskoja hiihtoladulla, oli pakko itekkin vääntää tortut sinne, ei menny kauaa ku oli nisti polvillaan mutustamassa paskaa
- Anonyymi
Ihanko totta
- Anonyymi
Mutta kuka siivoaisi PERSUjen jätökset?😇
- Anonyymi
Työttömät määrättävä koirien ulkoiluttajien paskavahtiin.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005308408Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4363224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61975Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571113Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17746Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57702Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.28653Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?59639En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36617Yllätyspaljastuksia uudesta Maajussille morsian -kaudesta! Vappu Pimiä sometti, myös MTV3:lta infoa
No nyt on uusiakin tuulia Maajussille morsian -ohjelmassa. Kuka mahtaa olla tämä tuttu kasvo, joka jo toistamiseen lähte5579