Ja kävely kengät
Haluan itselleni harmaan pipon
7
168
Vastaukset
- Anonyymi
aiotko pölliä ?
- Anonyymi
Keneltä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keneltä
lestadiolaisilla on outo käsitys oikeasta ja väärästä varastaminen on synti ja ne tulee siitä viimeiselle tuomiolle en yhtään ihmettele miksi omansa ottaminen on varastamista kun ne vie kaiken
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lestadiolaisilla on outo käsitys oikeasta ja väärästä varastaminen on synti ja ne tulee siitä viimeiselle tuomiolle en yhtään ihmettele miksi omansa ottaminen on varastamista kun ne vie kaiken
valtiolta varastaminenhan on nykyään sallittua kun ei omaa tonttia saada pidettyä puhtaana suomalaisilta vieminen on ainut vaihtoehto suomalaisetkin on kuuluja veron kierrosta jonka ne lanseeraa lestadiolaisten opeilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
valtiolta varastaminenhan on nykyään sallittua kun ei omaa tonttia saada pidettyä puhtaana suomalaisilta vieminen on ainut vaihtoehto suomalaisetkin on kuuluja veron kierrosta jonka ne lanseeraa lestadiolaisten opeilla
harmaa pupo on minun ja minulle se kuuluu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
harmaa pupo on minun ja minulle se kuuluu
kaikki mikä on toisen kuuluu minulle
- Anonyymi
oli kyllä niin paska juttu suremaan en jää
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 522127
- 622042
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p131561- 621372
- 501339
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41855Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit90727Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118717Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit33688- 40653