Hae oireella tai aiheella
X
Traumaperäiselle stressihäiriölle altistavat tekijät
Häiriön aiheuttavia traumaattisia kokemuksia ovat esimerkiksi vakava auto-onnettomuus, tieto omaa henkeä uhkaavasta sairaudesta, joutuminen väkivallan kohteeksi (ryöstö, raiskaus, pahoinpitely), luonnonkatastrofi, panttivankeus, kidutus ja haavoittuminen sodassa. Traumaperäisen stressireaktion kehittyminen ei välttämättä edellytä kokemusta omasta hengenvaarasta, vaan myös toiseen ihmiseen kohdistuvan traumaattisen kokemuksen näkeminen tai tieto läheisen tai tuttavan henkeä uhkaavasta äkillisestä onnettomuudesta voi olla traumaperäisen stressireaktion taustalla.
Katsoi neljä vuotta naisen hakkaamista isänsä yritti tappaa kuristamalla vaimonsa
Ei muista tapahtumista mitään
Tissarilla on kuule tämä
15
83
Vastaukset
- Anonyymi
Länk länk sota
Se väkivallan ja tapon yrityksen
Katsominen on sama kuin olisit ollut sodassa neljä vuotta- Anonyymi
Sinäkö minua enemmän tajuat Ukraisia 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkö minua enemmän tajuat Ukraisia 🤣
Siis sinäkö ja pääministeri Orpo ja Purra ja perussuomalaiset ja kokoomus tajuaa minua enemmän Ukrainalaisia 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis sinäkö ja pääministeri Orpo ja Purra ja perussuomalaiset ja kokoomus tajuaa minua enemmän Ukrainalaisia 🤣
Onko sinun äitiä tapettu nenäs edessä
Oletko mennyt väliin
Minä olen olin8v - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinun äitiä tapettu nenäs edessä
Oletko mennyt väliin
Minä olen olin8vPidä kaupunki tänä sivu
Kyllä itse tiedän mitä olen kokenut ja elänyt en tarvitse kertojaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidä kaupunki tänä sivu
Kyllä itse tiedän mitä olen kokenut ja elänyt en tarvitse kertojaaEnkä muistuttajaa oma äiti tietää asiat sinua paremmin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enkä muistuttajaa oma äiti tietää asiat sinua paremmin
Se ei ole käynyt terapiassa
Se jatkoi elämäänsä ei valittanut kävi töissä
Sinä päättäjät ja tukijat ole mitään sen rinnalla valittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei ole käynyt terapiassa
Se jatkoi elämäänsä ei valittanut kävi töissä
Sinä päättäjät ja tukijat ole mitään sen rinnalla valittajaVaikka miten olis lapsia ja lastenlapsia
Päättäjä häntä ei olla yritetty tappaa kuristamalla miehensä - Anonyymi
Sinä varmaan kertoisit
Nolasit perheesi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä varmaan kertoisit
Nolasit perheesiJa on niitä muitakin jotka eivät ole olleet naisen kanssa
Mitä sitten - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja on niitä muitakin jotka eivät ole olleet naisen kanssa
Mitä sittenOn hehkutus
Ja sitten tehdään lapsia erotaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On hehkutus
Ja sitten tehdään lapsia erotaanJa jotkut ei tee ollenkaan lapsia on koirat
Miten se eroaa että en ole ollut naisen kanssa ei lapsia 🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jotkut ei tee ollenkaan lapsia on koirat
Miten se eroaa että en ole ollut naisen kanssa ei lapsia 🤣Museoheppu ei halunnut työnnöllä
Vaunuja enää - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Museoheppu ei halunnut työnnöllä
Vaunuja enääMinä olisin työnnelly vaunuja olis ollu aikaa
- Anonyymi
Miksi lestoissa on näitä mielenterveysongelmaisia todella paljon.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1597077Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334203Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1152261- 641991
- 841485
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2031472Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731101Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214996- 48989
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225957