olen nyt viimeinkin saavuttanut konseksuksen jossa tajuan että jumalaan uskominen oli harhaa. kirjoitan tätä 4:45 heränneenä eli samaan aikaan kun intissä meidät alikit herätettiin. en ole vieläkään päässyt pois intti rytmistä vaan sen 4:45 herääminen jäi pysyväksi ominaisuudeksi elämään.
jumalan olemattomuus ilmenee elämän päämäärättömyytenä ja siinä ettei ole suuntaa, tai tarkoitusta tai jumalan tekemää ohjausta. esimerkiksi nyt liittyen asumiseen tai mihin muuhunkaan. Koska näiden juttujen puute tekee ristiriidan raamatun sanan kanssa, siksi on todettava ettei jumalakaan ole.
lisä uskominen ei tuo lisää näitä asioita, eli suuntaa, tai varmuutta tai tietoa tai mahdollisuutta jatkaa enää uskon tiellä ja saavuttaa turvallisuus ja vakaus ja koti jumalan tarkoituksen ja suunnitelman mukaan.
jumalan olemattomuus on sitä että vieraiden ihmisten näkökulma voittaa ja se oma jumalaan uskomiskupla puhkeaa siihen vaikeuden tai mahdottomuuden seurauksena. minulla uskomis kupla säilyi noin 14 vuoden ajan vaikka olin sinä aikana 6 kertaa mielisairaalassa psykoosi lääkityksellä. nuo toki teki lommoja uskoon mutta vasta nyt paluu alkupisteseen uusilla huonommilla säännöillä teki uskomisen mahdottomaksi.
jumalaa ei ole =(
Anonyymi-ap
2
489
Vastaukset
- Anonyymi
Älä viitsi uskosta luopua :(
- Anonyymi
Miksi Jumala sitten minua kohteli epäreilusti? Minä olen kironnut niin paljon tämän tilanteen takia, minulle skitsofrenia on sama kuin järjetön viha.. Silloin kun en muista koko asiaa niin tilanne on parempi, mutta muut muistavat ja se aina palauttaa vihan ja huonouden. Lisäksi ihmiset olettaakin että en osaa mitään ja siksi multa aina epäonnistuu kaikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark1465465Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p1363578"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?1263319Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m363203Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia
ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi432704Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.372265- 222218
Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon
Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon2292156prööt prööt nyt ottaa vihervassaria pattiin!
Korvatkaa R kirjaimet L kirjaimilla ja sanokaa ääneen "Jari Kurri etsii pakoputkiautossaan jarruja".111894Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk921804