Monissa k-ryhmän kaupoissa on nyt teköäly myymälävartioina ja ilmoittaa mielestään epäilyttävän käytöksen suoraan kauppiaalle tai myymälävastaavalle. Esim,ostoskorin laskeminen lattialle aiheuttanut hälytyksiä. Ilmoittaako myös köyhän tai sosialistin ilmestymisestä yrittäjien kauppaan?
K - kaupat ruvenneet käyttämään tekoälyä varkaisiin
48
429
Vastaukset
- Anonyymi
Enpä ole käynyt enkä käy jatkossakaan. Mistä tietää etteivät väärät ilmiannot mene eteenpäin tai jää tallenteeksi?
- Anonyymi
Ainut hyvä puoli Citymarketissa ettei siellä yleensä näy päivästä toiseen kauppakeskuksissa vetelehteviä "rikastuttajia".
- Anonyymi
Köyhän ulosanti
- Anonyymi
"Erikoisosaajat" haistaneet sosialismin tuulahduksen eli Prisman.
- Anonyymi
Seppälänkankaan Tokmannillle käyttöön niin saa "perskärpäset" eli vartijat juosta väärien ilmiantojen perässä normaali asiakkaiden kyttäämisen sijaan.
- Anonyymi
Sinähän sen tiedät näpistelijä
- Anonyymi
Kyllä kaikkien puolueiden edustajat syynätään ja ilmiannetaan....paitsi kauppias ja vartija ja itse tekoäly
- Anonyymi
Jännää kääkk
- Anonyymi
Leikatkaa vain tukia. Epätoivoiset eivät valvonta tai vankilaa pelkää. Joukossa paljon ihan ruokaa varastelevia pienituloisia eikä mitään siideri varkaita. K kauppias lienee äänestänyt omiaan eli oikeistoa..? Nauttikoot nyt seurauksista.
- Anonyymi
Sisäänmenoportilla tekoälyskanneri lukee sisään pyrkijän maksukortin tiedot ja profiloi näin asiakkaan. Myyjien korvanappiin tulee tieto, kannattaako asiakasta edes tervehtiä.
Vaajakosken superissa eivät ole minuakaan koskaan tervehtineet. - Anonyymi
Kauppias hoitaa hommat ja saatanan korkeat hinnat!!
- Anonyymi
Pitäähän sitä saada miljoonatulot, katumaasturi ja mökki Leviltä. K kaupan asiakkaat maksavat nämä tuotteiden hinnoissa.
- Anonyymi
Tämän takia Keskon kaupoissa ei kannata käydä!
- Anonyymi
Kovasti on kuitenkin kävijöitä. Monet kammoavat sosialistista osuuskauppaa.
- Anonyymi
Enemmän pitäisi saada erilaisia kauppoja Suomeen rikkomaan Keskon & Keskimaan Duopolin
- Anonyymi
Itse aina ihmetellyt, miten pienituloiset maalaiset tuntuvat suosivan enemmän Keskon kauppoja..?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enemmän pitäisi saada erilaisia kauppoja Suomeen rikkomaan Keskon & Keskimaan Duopolin
Tesco ja 7eleven voisivat tulla Suomeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse aina ihmetellyt, miten pienituloiset maalaiset tuntuvat suosivan enemmän Keskon kauppoja..?
Sama!
- Anonyymi
Pikkuostoksissakin yli 10€ ero verrattuna Prismaan. Aina!
- Anonyymi
Kesko yrittäjät (Niinkuin Kokoomuslaiset yleensäkin) työllistävät kauppiaana puolet suvusta samaan kauppaan. Samalla paheksutaan ihmisiä joilla ei ole suhteita työllistymiseen ja sanotaan "miten on kaikki itsestä kiinni"
- Anonyymi
Käyn mielummin K-kaupoissa kuin "äsh kaupoissa". Kun ei ole edes esskorttia. K-ruoka nettivut selkeämmät kuin S(perse) ketjulla. Näkee mitä tuotetta on missäkin k-kaupassa.
- Anonyymi
Aika pikkusieluista tutkiskella päivittäistavaroiden hintoja. Jos haluaa tuotteen, niin ostaa pois, oli sitten missä marketissa tahansa. Mielensäpahoittajathan ne ensimmäisinä tunkevat viherkortti ojossa sosialistiseen osuuskauppaan. Se on heidän paikkansa.
- Anonyymi
Nauttikaa köyhät nyt. Ensi kevään jälkeen olette vielä köyhempiä. Se on meidän persujen lupaus, joka toteutuu!
- Anonyymi
Useammat ovat voroja näöstä viis .
- Anonyymi
Asiakashan se viime kädessä maksaa sekä myymälävarkaudet että kaikenmaailman digipuuhastelut. Siispä äänestän jaloillani. Vai videoidaanko sekin?
- Anonyymi
Katkokävelysi ei yhtään vaikuta asiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katkokävelysi ei yhtään vaikuta asiaan.
Otapa ensin selvää, mitä jaloilla äänestämisellä tarkoitetaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otapa ensin selvää, mitä jaloilla äänestämisellä tarkoitetaan.
Ahaa, olet siis menettänyt molemmat kätesi. Jotkut osaavat maalata taulujakin jaloilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa, olet siis menettänyt molemmat kätesi. Jotkut osaavat maalata taulujakin jaloilla.
Useimmat eivät osaa maalata tauluja ollenkaan.
- Anonyymi
Syrjintää tuollainen. Minkä sitä ihminen ulkonäölleen tai esim. Miten liikkuu mahtaa. Tai jos ei ole.varaa pukeutua vimpan päälle. En mene moisiin kauppoihin jos joutuu heti silmätikuksi.
- Anonyymi
Köyhyys ja menetetty ulkonäkökin on itse aiheutettua velttoutta ja tyylikkäästi voi pukeutua edullisestikin. Se on vain yläpäästä kiinni.
- Anonyymi
K kaupoissa halutaan asiakkaiksi vain toisia oikeistolaisia.
- Anonyymi
Kertoo itse k kauppias..
- Anonyymi
Minulla on edunvalvoja ja se sanoi, ettei kannata mennä k kauppaan,kun kallista. Menin sitten Suvimäen Klubitalolle ja sieltä ruokajonoon.
- Anonyymi
Minä olen itse edunvalvoja ja saan kupattua asiakkailta sen verran sivuvirtaa, että kannattaa käydä K-kaupoissa vähän paremmissa vaatteissa.
- Anonyymi
Lapin ex kyläkauppias sampo se hörhö on naama punasena odottanut tätä uudistusta mutta liian myöhään kun myi kauppansa pois ja lähti miljoona luokan kusetukseen mukaan
- Anonyymi
K-ryhmä lähti muka hintojen halpuutus kilpailuun mukaan. Ei vain näy hinnoissa..
- Anonyymi
Olen huomannut. Tykkään etsiä uusia elintarvikkeita. Luen niiden selosteita ja mietin sopiiko tatkoitukseeni. Menee hetki niin vartija tai myyjä kyselee minulta jotain aivan typerää. Ei kivaa.
- Anonyymi
Seppälän Tokmannillla ei myöskään saa rauhassa tutkia tuotteita ilman epäilyksiä. Kaikki pitäisi vaan äkkiä äkkiä ja kassalle.
- Anonyymi
Tarkoitukseeni.
- Anonyymi
Kaupoista varastelu lisääntynyt. Kauppiaan vastaus siihen.
- Anonyymi
Prismassakin näkee vartijoita satunnaisesti, mutta eivät seuraile hyllyjenvälissä, kuten Citymarketissa. Tulee tunne, että joka kädenliike kytätään ja tulkitaan. Ei kiitos jatkoon!
- Anonyymi
Kävin eräässä Etelä-Suomen Citymarketissa ja ensin kaksi vartijaa pyöri koko kauppareissun ajan näkösällä ja itsepalvelu kassoilla hyökkäsi vielä nuori naismyyjä tarkastamaan ostoksien maksua.
- Anonyymi
Sellaista se on Valdemar, sellaista se on.
- Anonyymi
Lammen vakka oli paras kauppa. Yks pikkupoika joskus varasti nälkäänsä ja eteisessä oli kioski josta sai valkata mitä syö. Sulun sopuli ja Mäyrämökki oli kans kivoja
- Anonyymi
Lammen vakka on legenda kauppa. Hienoa että rakennus säilynyt.
- Anonyymi
Lammen vakka ei ole legenda kauppa. Epähienoa että rakennus säilynyt.
- Anonyymi
Pisimpi aikaisin kauppa Jyväskylässä. Kaupan takana asu Vote aikanaan joka haki kaljaa sieltä ja maksu unohtui
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5877696Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3342916Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3912089- 1281307
- 311253
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41179Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1041057- 911053
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h641023- 44892