K - kaupat ruvenneet käyttämään tekoälyä varkaisiin

Anonyymi-ap

Monissa k-ryhmän kaupoissa on nyt teköäly myymälävartioina ja ilmoittaa mielestään epäilyttävän käytöksen suoraan kauppiaalle tai myymälävastaavalle. Esim,ostoskorin laskeminen lattialle aiheuttanut hälytyksiä. Ilmoittaako myös köyhän tai sosialistin ilmestymisestä yrittäjien kauppaan?

48

429

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Enpä ole käynyt enkä käy jatkossakaan. Mistä tietää etteivät väärät ilmiannot mene eteenpäin tai jää tallenteeksi?

• Anonyymi

Ainut hyvä puoli Citymarketissa ettei siellä yleensä näy päivästä toiseen kauppakeskuksissa vetelehteviä "rikastuttajia".

• Anonyymi

Köyhän ulosanti

• Anonyymi

"Erikoisosaajat" haistaneet sosialismin tuulahduksen eli Prisman.

• Anonyymi

Seppälänkankaan Tokmannillle käyttöön niin saa "perskärpäset" eli vartijat juosta väärien ilmiantojen perässä normaali asiakkaiden kyttäämisen sijaan.

• Anonyymi

Sinähän sen tiedät näpistelijä

• Anonyymi

Kyllä kaikkien puolueiden edustajat syynätään ja ilmiannetaan....paitsi kauppias ja vartija ja itse tekoäly

• Anonyymi

Jännää kääkk

• Anonyymi

Leikatkaa vain tukia. Epätoivoiset eivät valvonta tai vankilaa pelkää. Joukossa paljon ihan ruokaa varastelevia pienituloisia eikä mitään siideri varkaita. K kauppias lienee äänestänyt omiaan eli oikeistoa..? Nauttikoot nyt seurauksista.

• Anonyymi

Sisäänmenoportilla tekoälyskanneri lukee sisään pyrkijän maksukortin tiedot ja profiloi näin asiakkaan. Myyjien korvanappiin tulee tieto, kannattaako asiakasta edes tervehtiä.
      Vaajakosken superissa eivät ole minuakaan koskaan tervehtineet.

• Anonyymi

Kauppias hoitaa hommat ja saatanan korkeat hinnat!!

• Anonyymi

Pitäähän sitä saada miljoonatulot, katumaasturi ja mökki Leviltä. K kaupan asiakkaat maksavat nämä tuotteiden hinnoissa.

• Anonyymi

Tämän takia Keskon kaupoissa ei kannata käydä!

• Anonyymi

Kovasti on kuitenkin kävijöitä. Monet kammoavat sosialistista osuuskauppaa.

• Anonyymi

Enemmän pitäisi saada erilaisia kauppoja Suomeen rikkomaan Keskon & Keskimaan Duopolin

• Anonyymi

Itse aina ihmetellyt, miten pienituloiset maalaiset tuntuvat suosivan enemmän Keskon kauppoja..?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enemmän pitäisi saada erilaisia kauppoja Suomeen rikkomaan Keskon & Keskimaan Duopolin

Tesco ja 7eleven voisivat tulla Suomeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse aina ihmetellyt, miten pienituloiset maalaiset tuntuvat suosivan enemmän Keskon kauppoja..?

Sama!

• Anonyymi

Pikkuostoksissakin yli 10€ ero verrattuna Prismaan. Aina!

• Anonyymi

Kesko yrittäjät (Niinkuin Kokoomuslaiset yleensäkin) työllistävät kauppiaana puolet suvusta samaan kauppaan. Samalla paheksutaan ihmisiä joilla ei ole suhteita työllistymiseen ja sanotaan "miten on kaikki itsestä kiinni"

• Anonyymi

Käyn mielummin K-kaupoissa kuin "äsh kaupoissa". Kun ei ole edes esskorttia. K-ruoka nettivut selkeämmät kuin S(perse) ketjulla. Näkee mitä tuotetta on missäkin k-kaupassa.

• Anonyymi

Aika pikkusieluista tutkiskella päivittäistavaroiden hintoja. Jos haluaa tuotteen, niin ostaa pois, oli sitten missä marketissa tahansa. Mielensäpahoittajathan ne ensimmäisinä tunkevat viherkortti ojossa sosialistiseen osuuskauppaan. Se on heidän paikkansa.

• Anonyymi

Nauttikaa köyhät nyt. Ensi kevään jälkeen olette vielä köyhempiä. Se on meidän persujen lupaus, joka toteutuu!

• Anonyymi

Useammat ovat voroja näöstä viis .

• Anonyymi

Asiakashan se viime kädessä maksaa sekä myymälävarkaudet että kaikenmaailman digipuuhastelut. Siispä äänestän jaloillani. Vai videoidaanko sekin?

• Anonyymi

Katkokävelysi ei yhtään vaikuta asiaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katkokävelysi ei yhtään vaikuta asiaan.

Otapa ensin selvää, mitä jaloilla äänestämisellä tarkoitetaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Otapa ensin selvää, mitä jaloilla äänestämisellä tarkoitetaan.

Ahaa, olet siis menettänyt molemmat kätesi. Jotkut osaavat maalata taulujakin jaloilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ahaa, olet siis menettänyt molemmat kätesi. Jotkut osaavat maalata taulujakin jaloilla.

Useimmat eivät osaa maalata tauluja ollenkaan.

• Anonyymi

Syrjintää tuollainen. Minkä sitä ihminen ulkonäölleen tai esim. Miten liikkuu mahtaa. Tai jos ei ole.varaa pukeutua vimpan päälle. En mene moisiin kauppoihin jos joutuu heti silmätikuksi.

• Anonyymi

Köyhyys ja menetetty ulkonäkökin on itse aiheutettua velttoutta ja tyylikkäästi voi pukeutua edullisestikin. Se on vain yläpäästä kiinni.

• Anonyymi

K kaupoissa halutaan asiakkaiksi vain toisia oikeistolaisia.

• Anonyymi

Kertoo itse k kauppias..

• Anonyymi

Minulla on edunvalvoja ja se sanoi, ettei kannata mennä k kauppaan,kun kallista. Menin sitten Suvimäen Klubitalolle ja sieltä ruokajonoon.

• Anonyymi

Minä olen itse edunvalvoja ja saan kupattua asiakkailta sen verran sivuvirtaa, että kannattaa käydä K-kaupoissa vähän paremmissa vaatteissa.

• Anonyymi

Lapin ex kyläkauppias sampo se hörhö on naama punasena odottanut tätä uudistusta mutta liian myöhään kun myi kauppansa pois ja lähti miljoona luokan kusetukseen mukaan

• Anonyymi

K-ryhmä lähti muka hintojen halpuutus kilpailuun mukaan. Ei vain näy hinnoissa..

• Anonyymi

Olen huomannut. Tykkään etsiä uusia elintarvikkeita. Luen niiden selosteita ja mietin sopiiko tatkoitukseeni. Menee hetki niin vartija tai myyjä kyselee minulta jotain aivan typerää. Ei kivaa.

• Anonyymi

Seppälän Tokmannillla ei myöskään saa rauhassa tutkia tuotteita ilman epäilyksiä. Kaikki pitäisi vaan äkkiä äkkiä ja kassalle.

• Anonyymi

Tarkoitukseeni.

• Anonyymi

Kaupoista varastelu lisääntynyt. Kauppiaan vastaus siihen.

• Anonyymi

Prismassakin näkee vartijoita satunnaisesti, mutta eivät seuraile hyllyjenvälissä, kuten Citymarketissa. Tulee tunne, että joka kädenliike kytätään ja tulkitaan. Ei kiitos jatkoon!

• Anonyymi

Kävin eräässä Etelä-Suomen Citymarketissa ja ensin kaksi vartijaa pyöri koko kauppareissun ajan näkösällä ja itsepalvelu kassoilla hyökkäsi vielä nuori naismyyjä tarkastamaan ostoksien maksua.

• Anonyymi

Sellaista se on Valdemar, sellaista se on.

• Anonyymi

Lammen vakka oli paras kauppa. Yks pikkupoika joskus varasti nälkäänsä ja eteisessä oli kioski josta sai valkata mitä syö. Sulun sopuli ja Mäyrämökki oli kans kivoja

• Anonyymi

Lammen vakka on legenda kauppa. Hienoa että rakennus säilynyt.

• Anonyymi

Lammen vakka ei ole legenda kauppa. Epähienoa että rakennus säilynyt.

• Anonyymi

Pisimpi aikaisin kauppa Jyväskylässä. Kaupan takana asu Vote aikanaan joka haki kaljaa sieltä ja maksu unohtui

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      587
      7696
    2. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      334
      2916
    3. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      391
      2089
    4. Kuinka paljon on

Merkitystä seksillä kun valitset kumppania?
      Ikävä
      128
      1307
    5. Kauniit naiset

Ketkä ne on suomussalamen kauniimpie naisie?
      Suomussalmi
      31
      1253
    6. Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."

Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl
      Tv-sarjat
      4
      1179
    7. Kuka on mystinen heppamies?

Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      104
      1057
    8. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      91
      1053
    9. Olet vieläkin täällä

Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h
      Ikävä
      64
      1023
    10. Kuinka hyvin tunnet kaivattusi?

kuinka hyvin tunnet kaivattusi?
      Ikävä
      44
      892
    Aihe