Yritän tsempata itseäni joka päivä ja pitää yllä toivoa siitä, että jonain päivänä voisit olla elämässäni, mutta välillä se on todella hankalaa. Muutaman kerran näiden parin vuoden aikana olen selättänyt epätoivon "kriisin" jolloin olin jostain syystä varma, että menetän sinut kokonaan ja nyt on sellainen tuloillaan taas, tunnen sen. Haluaisin pystyä selättämään tämänkin, mutta olo on hauras. En tiedä mitä teen, jos menetän toivoni sinusta... 💔
Tilanteemme saa minut alakuloiseksi
6
501
Vastaukset
- Anonyymi
Jos nyt alkuun vastaisit siihen viestiin ❣️❣️❣️❣️
- Anonyymi
Olen samanlaisessa tilanteessa. Nyt olen menettänyt toivoni, ei tästä tule koskaan mitään. Hän olisi voinut jättää rauhaan pari vuotta sitten, jos ei ollut minkäänlaista kiinnostusta olla edes kaveri. Nyt tuntuu, että välttelee ja on kyllästynyt minuun.
- Anonyymi
Höpö, höpö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö, höpö.
Eikö sua koskaan hävetä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö, höpö.
Ai höpöjuttuja? Etkö juuri eilen väistellyt minua? Siltä se vaikutti. Korjaa toki, jos olen ymmärtänyt väärin.
- Anonyymi
Minua masentaa. Saan huonosti aikaiseksi asioita ja joulu meni suoritusmoodissa. Kohta aloitan päivän parituntisen, jolloin teen jotain. Pesen ehkä pyykkiä ja käyn kaupassa. Loppupäivän tuijotan avaamatonta kirjaa, ja teen ehkä tunnin mitään sivistävää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692733
- 632674
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151392
- 481247
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81207