Tosimies on tosi automies ja tosi motoristi.
Tosimies meni moottoripyörävuokraamoon ja sujuvalla thaikielellä, sekä rallienglannilla tiedustelemaan miehekästä kaksipyöräistä.
Tosimies ei mobedeilla ajele, joten teki selväksi että miehekästä, erittäin miehekästä tahtoo ja mielellään myös kovaäänistä.
Tosimies osui oikeaan vuokraamoon, koska siellä oli tarjolla Jahajahaa ja Suhukia, joita oli tuunattu, eikun tunattu tosimiehen makuun, jolloin tosimies ajatteli että nyt alkaa riemujuhlat.
Kysyi olisiko tarjolla kypärää jonka laelle on liimattu oranssi irokeesitukka mutta kun ei ollut, niin tarjosi kypärän erittäin tummalla pleksillä, joka oli tosimiehen mieleen.
Tosimies kiintyi tunattuun jossa oli väsätty rosteriputkista suorat putket antamaan miehekästä sointua, kun kahvasta väänsi.
Tosimies eli onnensa huippuhetkiä ajellen ympäri Pattayaa punaisissa valoissa vääntäen kaasukahvaa antaen kansan havaita, että nyt on liikenteessä tosimies ja kun vihreät antoi luvan niin tosimies kaasutteli menemään kaikkien mobedistien jääden kakkoseksi.
Lopulta tosimies päätyi asuinsijansa parkkipaikalle ja vasemmalla jalallaan yrittäessään seisontatukea sojottamaan, niin horjahti sopperinsa kanssa oikealle kyljelleen ja jalka jäi pakoputken ja asfaltin väliin tosimiehen kykenemättä nostamaan sopperia pois jalaltaan, mutta hänen apuunsa riensi yksi siiderivalas, jota oli seinää vasten pannut aiemmin kun oli myös räpeltänyt tämän piparia enemmän kuin muut ovenkahvoja.
Siiderivalas-rekkalesbo myös auttoi ensiapua antaen sitten huoneessa sivelle Bacitracin neomysiiniä tosimiehen motoristin palovammaan jota tosimies kutsuu motoristien tatuoinniksi ja samalla otti tosimieheltä poskeen jolloin tosimies nukahti.
Herätessään pimeän tulle tosimiehellä oli veressään alkoholin alipitoisuus, joten päätti lähteä baanalle sopperinsa kanssa ja veti kaljunsa suojaksi kypäränsä jossa oli katu-uskottava pleksi.
Äänekkäästi ja katu-uskottavasti saapui tutun vakibaarinsa edustalle kaikkien tyttöjen ollen ihan woow ja wuuf, sekä kostuivat välittömästi kilpaillen keskenään, kuka saa tosimiehen asiakaspalvelun kyseisenä iltana ja yönä täydellisesti hoitaa.
Tosimies iltapimeässä miehekkäästi riisui kypäränsä ja asetti sen taustapeiliin joka oli täynnä hyönteisten ruumiita ja niiden eritteitä, jolloin ne pyyhkiytyivät kypärän sisuksiin ja sitten myöhemmin tosimiehen takaraivoon.
Tosimies otti silkkipaitansa rintataskusta aurinkoreibaninsa ja laittoi silmilleen ja kompastui baarin rappusiin kun ei katu-uskottavana nähnyt mitään, joten polviltaan noustuaan asetti aurinkolasinsa katu-uskottavasti otsalleen ja sittemmin hieman korkeammalle kaljuunsa.
Siiderivalaan hoidon johdosta ja pohkeensa säryn vuoksi tosimies ei kyseisenä yönä ollut tosimies baaritytölle, vaan juotuaan 10 viskiä ja 20 tekuilasottia, ajeli majapaikkaansa sopperilla muutaman kerran kaatuen matkallaan, mutta valveutuneena tapahtuneesta, huomasi joka kerta ottaa jalkansa pois kaatuvan sopperin alta.
Tämä tarina on tosi ja todiste seuraavassa:
https://aijaa.com/zge8Dz
TARINA TOSIMIEHEN KATU-USKOTTAVUUDESTA.
12
258
Vastaukset
- Anonyymi
Toisen asteen palovamma, paranee parissa viikossa, kuvassa näkyvät valkoiset pilkut on orvaskeden solujen uusiutumista, yleinen korkea energia palovammoissa, itsellä ollut muutama elämän aikana tosin pienempiä, ei kannata leikkiä kuumilla leluilla jos sitä ei osaa.
- Anonyymi
Pattayan kadulla näkee usein tosimiehiä. Heidät tunnistaa helposti , koska he ovat umpikännissä ja paskat huosuissa.
- Anonyymi
Näkyykö ne millä linssivahvuuksilla sinne Paraisiin?
- Anonyymi
Parasta A ryhmää.
- Anonyymi
Ehtikö se meidän googletteleva illuusiomotoristi nukkua laisinkaan, kun on aamu viiteen mietiskellyt kypäröiden visiirejä?
Minulla on isoista moottoripyöristä ajokokemusta noin 200 000kmm oaljonkos sinulla?
Aloitin 13 vuotiaana ja ajoin myös motocrossia paikallisella crossiradalla, sorakuopalla ja poluilla.
Pappatunturi oli ensimmäinen mopo noin 11 vuotiaana, jonka sain velipojalta. Siinä oli käsivaihteet ja broidi otti siitä lokarit pois, etten lähtisi sillä maantielle.
21 vuotiaaseen mennessä olin heittänyt jo (tulevan vaimon kanssa) kaksi pitkää alppireissua, joista toinen ulottui Andorraan saakka.
Suosikkiseuduiksi valikoitui Dolomiitit, St.Moritzin seutu, Gardajärvi ja Chamonix.
Näissä jokaisessa vieraillut noin puoli tusinaa kertaa ja niistä löytyy maailman parhaimmat motoreitit ja maisemat.
Thaimaassa ajellut isoilla prätkillä sellaiset 20 000 km, joista pisin retki oli 5500 km ympäri pohjoisen rajaseutuja pitkin palaten alas Ayutthayaan ja sieltä takaisin Chiang Maihin, josta pyörä oli vuokralla.
Thaimaan vuokrapyörät olivat lähes poikkeuksetta Kawasakeja, 600-1000cc, paitsi tunattu Vulcan oli 1700cc.
Onnettomuuksia 0kpl, kaatumisia 0kpl. Molemmat palovammat tuli samalla pyörällä.
Pohkeeni on hieman kutistunut, tuohon aikaan se oli jotakin 48cm ja jalkakyykyssä meni vielä nelikymppisenä 300kg rikki. Enää ei mene kuin ehkä 220kg, en ole kokeillut kun ei kuulu harrasteisiin.
Minulla ei ole omissa kypärissäni ollut koskaan muuta kuin kirkkaita pleksejä. Päiväsaikaan käytän kypärähuppua, maskia ja optikolta hommattuja aurinkolaseja, niiden +1,0 vahvuuden vuoksi. Pyöräillessä myös.
Minulla on neljä umpikypärää ja yksi avokypärä. Parhaiten päähän istuu vanha Shoei, joka on tullut Suomesta mukana vuosia sitten. https://aijaa.com/Tgjk6Q
Huom! Todistepassi mukana ja auton valokuitti, josta tiedät että sama kaveri kyseessä. Muuten kirjoittaisit: "Vaan eipä ole sinun kypärä" 8)
Tumma plexi ollut joskus vuokrapyöräilyn yhteydessä. Tilanteet voi joskus muuttua ja jos ilta on vierähtänyt pitkäksi vaikka kylässä, en sen tumman pleksin takia ole jättänyt kotimatkaa väliin. Katsos kun kaupat ja vuokraamot eivät ole iltaisin enää auki.
Aurinkolasien lisäksi on pidemmillä prätkäreissuilla Thaimaassa mukana kirkkaat ja keltaiset suojalasit. Tykkään ajaa pleksi auki aina, jos ei sada ja aina jotkut lasit päässä, jotka on varustettu myös plus 1,0 vahvuuksilla.
Ajettiin Saksassa autobahnalla kerran matkavauhtia noin 160kmh ja piti mennä huoltsikalle. Himmasin kaasua ja nostin pleksin ylös. Samalla sekunnilla Ray-Banin linssiin iskeytyi joku hemmetinmoinen torakka tai vastaava ja räjähti keltaiseksi mönjäksi pitkin naamaa.
Lasit on erittäin hyödylliset kypäränkin kanssa. Sateella jos pleksi huurtuu, sitä joutuu tuulettamaan välillä. Silloin lasit ovat hyvä lisäsuoja.
Jään tässä odottelemaan kun laatumotoristikouluttaja Senssu Buddhan armosta nyt esittelee minulle omat kypäränsä, jotta ei jää ihan puheiden tasolle nämä kypärän visiirikeskustelut.
2010- Anonyymi
Moottoripyörä on moottoripyörä, skootteri on lälläripyörä.
Eikä mua vaivaa konokokki, enkä oo eunukki,
Ei pyöräni oo kartanon kehräävä rukki.
Kun moottori käyntiin hyrähtää niin istumalihaksiin jyrähtää
Ja hekumanhiukkaset päässäsi pyrähtää.
- Anonyymi
En näe mitään miehekästä moottoripyöräilyssä. Mitä isompi pyörä sitä lapsellisempi kuski. Mopo on väline jolla liikutaan pisteestä a pisteeseen b. Mopo on miehekäs kulkuväline, se on turvallinen ja halpa. Moottoripyörä on isojen miesten tutti.
- Anonyymi
Onko sinulla mielipide myös autoilusta, kerro sekin niin saadaan mahtavaa tarinaa aikaiseksi.
- Anonyymi
80% Thaimaan liikennekuolemista sattuu skootterilla liikkuville, joita vespoiksi ja mopoiksi kutsutaan. Ei ne voi kauhean turvallisia olla. Tässä elokuvassa vilahtaa BMW:n skootteri jossa on katto. https://youtu.be/JO4G7tqypHM?t=20
"Kuka laittaa skootteriin katon, ootsä joku Paavi?" Tuo skootteri floppasi täysin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
80% Thaimaan liikennekuolemista sattuu skootterilla liikkuville, joita vespoiksi ja mopoiksi kutsutaan. Ei ne voi kauhean turvallisia olla. Tässä elokuvassa vilahtaa BMW:n skootteri jossa on katto. https://youtu.be/JO4G7tqypHM?t=20
"Kuka laittaa skootteriin katon, ootsä joku Paavi?" Tuo skootteri floppasi täysin.Ei mikään 2 tai 4 pyöräinen ole turvallinen kun kuskina on tosimies, joka polleilee mitä on tehnyt kakarasta asti, kun kuitenkin vasta .... tosimiesmotoristina vahingossa hoksasi miten moottoripyörää ohjataan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mikään 2 tai 4 pyöräinen ole turvallinen kun kuskina on tosimies, joka polleilee mitä on tehnyt kakarasta asti, kun kuitenkin vasta .... tosimiesmotoristina vahingossa hoksasi miten moottoripyörää ohjataan.
Tuo klassikkokommenttisi vielä puuttui. Ensin keksit että olen holtiton kuski, kun en 80- luvun lopulla vielä tiennyt millä nimellä vastaohjausta kutsutaan. Sen toki hallitsin.
Seuraavaksi keksit että olen naurettava kuski, kun en ajele polvi maassa tieliikenteessä.
Kokeneena motoristina voin kertoa sinulle pellelle että kenenkään ei tarvitse ajaa missään tilanteessa polvi maassa tieliikenteessä ja se onnistuisi vain yhdeltä tuhannesta optimaalisissa olosuhteissa ja tilanteissa.
999/1000 se johtaisi kaatumiseen ja 999/1000 se olisi tilanteen kannalta täysin tarpeetonta, sillä prätkä taipuu aivan yhtä lailla väistötilanteessa ilman että roikut sarvissa. Pyörän kaataminen sen sijaan on helppoa ja joskus tarpeellista.
Ei vaan ole omalle kohdalle sattunut sillä ennakoin liikenteessä koko ajan.
2010
- Anonyymi
Jos miestä ei enää kiinnosta pärinävehkeet, niin jotakin on vialla. Taaperoille on tehty testejä kummat he valitsevat lelukseen, leikkiauton ja kaivinkoneen vai nuken ja lastenrattaat.
Heteropojat valitsee 99% varmuudella leikkiauton ja kaivinkoneen.
Varmaan vaikuttaa tuo ympäristö lapsena myös ja paljon.
Meillä ihannoitiin prätkiä ja prätkäjätkiä yli kaiken. Myös nopeita autoja, mutta ne oli varsin kehnoja esityksiä siihen aikaan ja jos hevosia oli yli 100, pääsi jo ihailun kohteeksi.
Seistiin tien varressa pysäkillä odottamassa jos sattuisi tulemaan joku hieno kulkupeli, jolle voitaisiin näyttää peukkua.
Tämä ihailu johti sitten omalla kohdalla niiden mopojen rassaamiseen ja siitä eteenpäin. Köyhiä kun oltiin, niin ei ollut oikeisiin viritysosiin varaa ja hajalla oli mopot suurimman osan ajasta.
Myöhemmin kun oli varaa, ne oli leluja itseä varten. Stressileluja. Raskas työ ja raskaat huvit. Sporttipyörä on alla kuin villivarsa ja sen voiman tuntee mahanpohjaa myöten. Se on kuin olisit Linnanmäen laitteessa koko ajan ja se aktivoidaan kahvaa kääntämällä.
Itsellä sen verran vahva itsesuojeluvaisto että ei olisi tullut kisakuskia ja olin liian isokokoinen sellaiseen muutenkin. Radalla siviilipyörillä ei viitsi ottaa lippoja, kun sitä ei vakuutuskaan korvaa.
Ducatilla neloisvoitto tänä vuonna Moto GP:ssä ja sarjan voittanut Jorge Martin on 168 pitkä ja painaa 63 kiloa. Jopa F1- sarjassa jokainen kilo näkyy kierrosajoissa.
Sen verran superpyörissä on paukkua ja suorituskykyä, että useat kyydissä olleet, sekä miehet että naiset pyyhkivät silmiään mutkateiden jälkeen. Yksi kaveri kertoi laatineensa kuolinilmoitustaan matkan aikana.
Ja naiset kyydin jälkeen... mitäpä sanoisin, ettei kukaan pahoita mieltään...
Autot on olleet tavallisia kansanautoja kahta viimeistä lukuunottamatta. Offarista en ole koskaan ollut kiinnostunut, mutta Raptori toimii siinäkin. Aikoinaan Lada Niva oli suomalaisten offareiden Suosiossa ja oli ilmeisen hyvä offariautona.
Nykyisissä tietokone säätää jokaiselle pyörälle optimaalisen vedon ja pidon erikseen ja ajotaitoja ei niin paljoa tarvita kesyissä mäissä
https://www.youtube.com/shorts/6xxyjUgVg-w
2010
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5476906Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3202570Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3872005- 1271216
- 301148
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41128- 84961
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel98949Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60925- 41812