You Tubeen pitäsi laittaa liikenneopetus videoita. Oon aika aloittelija noiden laitteiden kanssa. Siellä on Tiliä ja Kanavaa ja Soittolistaa enkä oikeen tajua miten niihin saisi videot otsikoineen ympättyä.????
Jos haluat auttaa vaikka jossain PK - seudun kirjastossa taskurahaa vastaan, niin olisin kiitollinen.
T. Liikenneope
Apuja YOU TUBEn käyttöön
1
148
Vastaukset
- Anonyymi
Ensin luot Youtubeen käyttäjätilin (jos ei jo ole tai jos tahdot luoda toisen). Olkoon sen nimi esimerkiksi Lauri Liikenneope.
Sitten lataat ne valmiit videot Youtubeen. Latauksen yhteydessä voit muokata videon nimeä, kuvausta ja muita tietoja. Samalla voit luoda soittolistan vaikkapa nimellä Opetusvideot. Ensimmäinen video näkyy sieltä, kun YouTube on sen käsitellyt.
Sitten lataat seuraavan videon, lisäät videon otsikon, kuvaukset, yms tiedot ja lisäät sen luomaasi soittolistaan tai luot tarvittaessa uuden.
Sitten kolmas, neljäs, viides jne video samoin tavoin.
Videot näkyvät profiilissasi eli "kanavllasi", kun Youtube on ne käsitellyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893298
- 623057
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332550- 802333
- 802313
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j371945- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311509