Niin vain tuntuu koko ajan tabletin käytettävyys heikentyvän,epäilen päivityksiä,tuo android 14 tuli Kait päivityksenä.
Siinä oli aluksi toiminto jolla yhdellä näppäimellä tuli kaikki selainikkunat esiin ,tuo olikin hieno ominaisuus joka kadonnut jo aikoja sitten samaten jopa Googlenkin hakupalkki on kateissa joten selailun aloittaminen on vaikeaa.Pankin salasanoilla sisäänkirjautuessa oikea selainikkuna jopa katoaa niin että sisäänkirjautuminen epäonnistuu.Laitehan on jo tympeä käyttää monella tavalla.Olisiko syytä kieltäytyä,päivityksistä.Ei tuo nyt niin vanha ole ehkä vuoden mutta ostaessa jo oli ohjelmaversio vanhahtava.Muilla vastaavia ongelmia?
tabletti 10",Android 14 Samsung käytettävyys heikentynyt
Anonyymi-ap
2
147
Vastaukset
- Anonyymi
Välilyöntiongelmainen taas valittaa!
- Anonyymi
Meinasin ensin nollata koko laitteen sitten löytyi helppokäyttötoimintojen nollaus ja sillä parani,,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1968814
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265128- 524542
- 774139
- 543469
- 513306
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.573126Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262806Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422605- 432561