Onko Ämmänsaaren torin nurkka starttipaikka liirailijoille? Varsinkin viitostien puoleinen torin nurkka?
Liirailijoiden starttialue?
114
2758
Vastaukset
- Anonyymi
Teboilin parlamentista lähtö
- Anonyymi
On. Drifting vouhotus on vallalla, ja tokihan sitä on paikallisten "rallikuskien" myös näytellä taitojaan.
- Anonyymi
Kyllä lähtee.
- Anonyymi
Tulevat Kallet siellä harjoittelevat.
Mukava notta joku harrastaa jotakin- Anonyymi
Ei "Kallet" ajele mehtään, nuohan on milloin missäkin ojanpohjalla päällään. Ei riitä taito "Kalleksi" valitettavasti. Eikä varmaan vanhempien rahatkaan..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei "Kallet" ajele mehtään, nuohan on milloin missäkin ojanpohjalla päällään. Ei riitä taito "Kalleksi" valitettavasti. Eikä varmaan vanhempien rahatkaan..
Kyl Kalleki ajelee välil mehtään, ei hälläkään pysy auta aina käsis. Kyl se karkaa välil kokeneiltakin kuskeilta.
- Anonyymi
Bemarillakin saa sutia näin talviaikaan.
- Anonyymi
Eihän siinä mitään jos ihtensä teloo, mutta jos joku muu kärsii....
- Anonyymi
Eikö se ole aina ollut liirailijoiden suosima nurkkaus just tuo.
- Anonyymi
Eikö liira ollut Italian valuutta? Nykyään mätä euro käytössä.
- Anonyymi
Juu otin videolle kun ajjaa rymmyyttivät lintassa ympäri kyllä....... Mukavan näköistä hommaa. Julkaisen sitten videon kun jotain sattuu vai pitäisikö ennakoida ja julkaista ennen sitä. Saisivat isät ja äidit kahtoa että mihin ne bentsiinirahat käytetään ......
- Anonyymi
On siinäkin sulla tekemistä
- Anonyymi
On sullaki tekeminen ei jumalauta :DD pitäsköhän meillä nuorisolla hävittää autot ja alkaa ryöstämään mummoja kylällä ja narkkaamaan niin ai että oishan se paljon parempi XDD
- Anonyymi
Oisitko innokas kuvaamaan ku liiraan sunki postilaatikot sunmuut paskaksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sullaki tekeminen ei jumalauta :DD pitäsköhän meillä nuorisolla hävittää autot ja alkaa ryöstämään mummoja kylällä ja narkkaamaan niin ai että oishan se paljon parempi XDD
Menkää jäälle liiraamaan, siellä ette aja sivullisten päälle. Jos se taannoinen Ruukin koulun kohdalla alle jäänyt olisi ollut lapsi, niin hän ei olisi selvinnyt hengissä.
Olisit tappaja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menkää jäälle liiraamaan, siellä ette aja sivullisten päälle. Jos se taannoinen Ruukin koulun kohdalla alle jäänyt olisi ollut lapsi, niin hän ei olisi selvinnyt hengissä.
Olisit tappaja.Eli vertaat nyt minun yöllä luisuttelua ihan tosi kaukaa haettuun toimintaan :D meinaako se sitä että olisin väkisellä ajamassa jonkun yli? kyllä mulla sen verran on järkeä päässä etten ihmisten seassa pelleile mutta ihan miten vaan xd kyseisessä tapauksessa ei minun tietääkseni opettajan alle jääminen ollut luisuttelun vika :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli vertaat nyt minun yöllä luisuttelua ihan tosi kaukaa haettuun toimintaan :D meinaako se sitä että olisin väkisellä ajamassa jonkun yli? kyllä mulla sen verran on järkeä päässä etten ihmisten seassa pelleile mutta ihan miten vaan xd kyseisessä tapauksessa ei minun tietääkseni opettajan alle jääminen ollut luisuttelun vika :)
Ei siltä näytä, menkää suljetulle alueelle. Tuo touhu on vouhkaamista!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli vertaat nyt minun yöllä luisuttelua ihan tosi kaukaa haettuun toimintaan :D meinaako se sitä että olisin väkisellä ajamassa jonkun yli? kyllä mulla sen verran on järkeä päässä etten ihmisten seassa pelleile mutta ihan miten vaan xd kyseisessä tapauksessa ei minun tietääkseni opettajan alle jääminen ollut luisuttelun vika :)
Ei Suomussalmen keskustassa ole ihmisiä🤣🤣🤣🤣. Ei muuta kuin lintta liiraan.
- Anonyymi
Työttömät keski-ikäset paskahousut valittaa nuorison ajeluista niinku se ois maailmanloppu. Mitä väliä sillä on kunhan ulkopuolisille ei satu?? Minkäs tiet ku on elämä jääny elämättä paikallisilla
- Anonyymi
Vaalea farmari Mersu tuli kylki edellä Risteentien risteyksessä ihan keskellä päivää. Sama kottero ajaa kirkonkylälle päin edellä ajavan puskurissa kiinni.
Nimet ovat tiedossa, siis kaikki tuntee nämä roistot ja heidän vanhemmat.
Ihmettelen, miksi vanhemmat eivät ota avaimia pois, odottavatko, että ajavat jonkun kuoliaaksi vai parraassa tapauksessa vain itsensä?- Anonyymi
Nämä tollot ois joutanu laskea lakanalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olkaa reippaita ja menkää pojille asiasta tehden valittamaan nii pääsette vielä YouTube videolla "Suomussalmen ykäriehuu ja valittaa luisuttelusta"
Nii saavat pojat lisää suositteli rahaa some masseilla - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olkaa reippaita ja menkää pojille asiasta tehden valittamaan nii pääsette vielä YouTube videolla "Suomussalmen ykäriehuu ja valittaa luisuttelusta"
Nii saavat pojat lisää suositteli rahaa some masseillaH.O.M.O
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näkee taas millasta käytöstä vanhemmalta sukupolvelta. Ei tarvii ihmetellä jos teidän valitusta ei oteta tosissaan.
- Anonyymi
Se hyvä juttu, että kortti lähtee kuivumaan automaattisesti jos virkavalta sattuu näkemään ja myös siinä tapauksessa, että törmätty johonkin ja jäljet näkyvät liirailusta.
Oulussa kymmenet nuoret menettäneet korttinsa näissä tapauksissa ja se kortti on kuivumassa vähintään muutaman kuukauden.
Oma poika otti opikseen kun viime talvena teki tekosensa Oulussa ja sai kortin takaisin vasta nyt syksyllä. - Anonyymi
Hyvin sutii ja liirovaa. Antaa poikien touhuta 🤣
- Anonyymi
On sitä ennen vanhaankin osattu liirailla!
- Anonyymi
Sai kyllä hyvät naurut, kun yhden vatipään kottero oli risteellä ojanpohjalla
- Anonyymi
Mitä meinaat risteellä?
- Anonyymi
Tuu naamatusten sanomaan vanha papanpaska
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SUP Jonne?! kannattaako lagii täällä Rämsänrannalla?
Retu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä meinaat risteellä?
Eikö Ristee ole alue, missä Super, K-rauta mm ovat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa olla sigma. ei delulu eikä side eye.
Bämä Veija - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SUP Jonne?! kannattaako lagii täällä Rämsänrannalla?
RetuHyvähän se nimettömänä on puhua
- Anonyymi
Tiedätkö syyn miksi auto oli ojassa? Ja perustele kuskin vatipäisyys?
- Anonyymi
Tuu torille inisemään niin pienennän sun nenää
- Anonyymi
Ketä se oikeasti haittaa jos keskellä yötä ei oo liikennettä ja vähän luisuttelee? Ei se ainakaan sinulta ole pois, iät ja ajat tälläkin kylällä on menty kylkimyyryssä ja tänävuonna on alkanut kauhea show asian suhteen. Antaahan nuorison harrastaa ja mene sinä kotiin juomaan jotaki vitun teetä ja kahtomaan emmerdalea XD
- Anonyymi
Joo ihan tosihan se on että mitä haittaa siitä kellekkään on tosiaan keskellä yötä jos vähän luistattelee.. kaikki kuitenki sen pitää mielessä että sitä sillain harrastetaan ettei siitä kellekkään vaaraa ole. Ja siitä oon varma että ainakin puolet valittajista on samaa harrastanut oman nuoruutensa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ihan tosihan se on että mitä haittaa siitä kellekkään on tosiaan keskellä yötä jos vähän luistattelee.. kaikki kuitenki sen pitää mielessä että sitä sillain harrastetaan ettei siitä kellekkään vaaraa ole. Ja siitä oon varma että ainakin puolet valittajista on samaa harrastanut oman nuoruutensa
Juu samaa mieltä että ei siinä muita saa vaarantaa mutta kyllä nuorisolla sen verran on järkeä päässä etteivät ihan tyhmissä paikoissa luistata perää.. luulis ainakin…
Enkä nyt usko että yö aikaan kauheasti liikennettä on eikä se omia yöunia ainakaan härihe niin antaa nuorison minun puolesta harrastaa :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ennen osteltu lapsille autoja ja jos joku osti, niin kyllä pojat osasi ajaa sievästi, koska isäukko olisi ottanut avaimet pois,jos törttöili.
Mutta nykyään vanhemmat pelkää lapsiaan, eivätkä uskalla laittaa rajoja, senhän näkee jo päiväkotilapsissa, kenellä ei ole ollut rajoja kotona. Sitä se vapaa kasvatus on.
Mutta edestään nämä sen löytää, viimeistään armeijassa kuri löytyy. Työpaikoilla ovat niitä viheliäisempiä Kiinan keisareita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ennen osteltu lapsille autoja ja jos joku osti, niin kyllä pojat osasi ajaa sievästi, koska isäukko olisi ottanut avaimet pois,jos törttöili.
Mutta nykyään vanhemmat pelkää lapsiaan, eivätkä uskalla laittaa rajoja, senhän näkee jo päiväkotilapsissa, kenellä ei ole ollut rajoja kotona. Sitä se vapaa kasvatus on.
Mutta edestään nämä sen löytää, viimeistään armeijassa kuri löytyy. Työpaikoilla ovat niitä viheliäisempiä Kiinan keisareita.Harmi ku oon ostanu auton ite 😝
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmi ku oon ostanu auton ite 😝
Mutta isin antamilla rahoilla.🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta edestään nämä sen löytää, viimeistään armeijassa kuri löytyy. Työpaikoilla ovat niitä viheliäisempiä Kiinan keisareita.Miksi vanhemmat ottais täysikäisiltä avaimet pois😂 ei oo kurin puutteen kanssa mitään tekemistä tällä asialla. ja eiköhän kaikki nuista käy töissä ja kustanna ihan ite omat autot sun muut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta isin antamilla rahoilla.🤣
Ite oon töissä käymällä hommannu rahat omaan autoon😁 että voivoi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta edestään nämä sen löytää, viimeistään armeijassa kuri löytyy. Työpaikoilla ovat niitä viheliäisempiä Kiinan keisareita.No ei kaikista ole edes armeijaan...
- Anonyymi
Missä kaupassa tuota "vitunteetä" myydään? Onko tarjouksessa??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä kaupassa tuota "vitunteetä" myydään? Onko tarjouksessa??
Läski
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne on niitä sinun, minun ja meidän penskoja.
Vapaan kasvatuksen penskoja. Vanhemmat mielissään, että penskat on kylillä pahan teossa. Eipähän tarvi niitä kotona kattoa.
- Anonyymi
Rekkari, kellonaika ja paikka ylös ja ilmoitus poliisille, niin ottavat kortin pois kaahajalta.
- Anonyymi
Noin pitää toimia jokaisen,laki kieltää yleisillä teillä ja paikoilla liirailemisen.
- Anonyymi
Tekarit lasii, kuulolaite off asentoon ja iltalääkkeet
Hyvää yötä- Anonyymi
Ehei! Elämä alkaa n. 00 - 02.00 eläkeläiselle!
Voi sitten päivällä ottaa nokoset, että jaksaa seuraavana yönä ehkä nukkua.
- Anonyymi
Lopeta tuo vinkuminen kuitenki ootte nuoruus aikaan samaa hommaa harrastanu…
- Anonyymi
Vai on? Luuletko, että oli edes polkupyörää kaikkien nuoruudessa?
- Anonyymi
Eikös se rallirata ole Aittokoskella, menkää sinne vouhkaamaan.
- Anonyymi
Ennen liirailtiin mitta pysyttiin penkkojen välissä. Oli osaamattomuutta jos perä kävi penkassa. Nykyään nimenomaan käydään mahdollisimman syvällä ojan puolella. Lisäksi yritetään keilata yhteiskunnan varoin kustannetut aurausviitat. Turha veeteillä puhua ettei toiminta ketään haittaa. Yksiselitteisesti liikenteen vaarantamista.
- Anonyymi
Ja ihmisten postilaatikot säretään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ihmisten postilaatikot säretään.
Jep, teki tällä kylällä kuka tahansa mitä tahansa, niin aina särkyy jonkun postilaatikko. Kannattaa ottaa laatikko ensi yöksi pirttiin.
- Anonyymi
Onko Suomussalmella elämää klo 16.00 jälkeen. Eläkeläiset ovat käyneet jo kaupassa ja apteekissa. Hämmästyin kun olin käymässä miten hiljainen on kylän raitti.
Väki vähenee ja annetaan poikien rallatella, hyvä joku jotain tekee- Anonyymi
Sinun mielestä siis lain rikkominen on oikein.
- Anonyymi
Mutta tänään se vasta hiljaista oli, kun kävin kaupassa n. 12.00. Viinakaupassa ei ketään, S-marketissa muutama asiakas. Kirsikka lähes tyhjä myös !
Tipaton? Ei kannata, jos ei ole juoppo@
- Anonyymi
Minä osaan luisutella paremmin ku te hähähähä
- Anonyymi
Rallia vois ajaa muualla kuin ihmisten pihoilla tai kylällä. Poliisille on ilmoitettu rekkarit ja kellonajat näiden kaahareiden perseilystä. Ovat tuttuja poliisille. Osa kuskeista alaikäisiä. Mut osaa ne keski-ikäiset ukotkin kaahailla muut vaarantaen, ettei aina voi teinejä syyttää. Ihmettelen miksi vanhemmat ei puutu alaikäisen kaaharin käytökseen. Kuitenkin omien lasten henki on myös vaarassa kaahailussa. Ja takuulla kaahailu on tiedossa.
- Anonyymi
Osa keski-ikäisistä on valitettavasti jäänyt lapsen tasolle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja osa lapsista yrittää esittää aikuista. Tuollainen 18 v on pentu vielä. Aivot kehittyvät täydellisesti vasta n 29 v iässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisen aivot kehittyvät noin 30-vuotiaaksi asti ja tämän jälkeen alkaa hidas rapistuminen. Iän myötä joidenkin tiedonkäsittelyn toimintojen tehokkuus laskee. Hermosolujen vähenemisestä johtuen aivojen tilavuus ja paino pienenevät pikkuhiljaa iän myötä.
- Anonyymi
Painukaa räkänokat Aitolle liirailemaan, siellä on hyvä parannella teidän olematonta ajo taitoanne, eikä satu mitään vakavaa jalankulkijoille eikä tavan autoilijoille.
- Anonyymi
Käyppä auraamassa se rata niin varmasti saattas ollakki nuoriso siellä harjottelemassa :) mutta tuu toki haastamaan niin mulla varmasti pysyy auto paremmin hanskassa liukkaalla kun sinulla XDD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käyppä auraamassa se rata niin varmasti saattas ollakki nuoriso siellä harjottelemassa :) mutta tuu toki haastamaan niin mulla varmasti pysyy auto paremmin hanskassa liukkaalla kun sinulla XDD
Näinhän ne räkänokat luulee olevansa kaikenosaavia ja kuolemattomia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki maksaa ite omista harrastuksista. Ei muuta kun rahat keruuseen niiltä jotka tätä jonninjoutavaa harrastaa.
- Anonyymi
Nauttikaa vielä näistä luisuttelijoista. Kymmenen vuoden päästä sumilla on pyöreät nolla luisuttelijaa, ellei vanhukset sitten jatka tätä perinnettä.
- Anonyymi
Kymmenen vuoden päästä täällä ei luisuttele kuin rollaattoripapat kusiluisua Jalonkoskesta ässälle. Paremmin nämä jonne ja veetit ajelee kuin vanhempi väki. Aina saa pelätä henkensä edestä, että koska joku puolisokea ukkeli työntää Corollalla kolmion takaa tai joku lähtee parkista peruuttamaan katsomatta peileistä. Vilkun käyttökin on ihan yliarvostettua: tietäähän täällä kaikki muutenkin mihin kukakin on menossa. Ainakin mun tuntemilla jonneilla on ihan järki päässä ja muutenkin reiluja ja hyväkäytöksisiä tyyppejä. Täällä saadaan olla oikeesti onnellisia, ettei maalikylien tapaan ole rankkaa päihteidenkäyttöä, rikollisuutta, väkivaltaa. Antakaa poikien (ja tyttöjen) olla poikia, kasvaa niistä vielä joku päivä tylsiä aikuisia jotka ei osaa ottaa elämästään yhtään iloa irti.
- Anonyymi
Nyt puhut vähän mutta asiaa.
Nuoruus on mukavaa aikaa- Anonyymi
Ikään katsomatta lakia tulee noudattaa.Vai pitäisikö muillekin ikäryhmille suoda oikeus pieneen kivaan lain rikkomiseen ikäryhmän tarpeen mukaan? Saisiko esim vanhukset pikkuisen varastaa pissankarkaamissuojia kaupasta koska ovat vanhuksia? Pitäisikö alkoholistien sallia pitää peijaisiaan missä haluaa ja miten haluaa koska ovat alkoholisteja? Täysin naurettavaa puolustella tällaista vaarallista liikennekäyttäytymistä.
- Anonyymi
Aika sairas näkökulma et jos ei juo tai käytä huumeita, on ok vaarantaa muiden henki ajamalla rallia asutusalueilla. Ei omena kauas puusta putoa...
- Anonyymi
joka asiastahan te täällä märisette teki kukin miten tai mitä vaan mutta ette vissiin kehtaa naamatusten mennä sanomaan vaan aina täällä anonyymisti itketään
- Anonyymi
Mitä vittua se ketään haittaa jos yöllä rällövvää? Saattaahan se valittajia harmittaa kun on oma elämä jääny elämättä.. ei mulla muuta, hyvät uudet vuodet vaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä vittua se ketään haittaa jos yöllä rällövvää? Saattaahan se valittajia harmittaa kun on oma elämä jääny elämättä.. ei mulla muuta, hyvät uudet vuodet vaan
Onko yöaikaan lait erilaisia kuin päiväaikaan?
- Anonyymi
Jos ei oikeasti uskalla tulla naamatusten kertomaan asiasta niin sillon voi pitää turpansa kiinni eikä tarvi anona märistä netissä :)
- Anonyymi
Kautta aikain on ajettu pillurallie.
Tietäisittepä minkälaiset autojonot kiertivät Ämmänsaarta 1970-l alussa!- Anonyymi
Silloin ajettiin ihmisiksi ja katseltiin tyttöjä kyytiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin ajettiin ihmisiksi ja katseltiin tyttöjä kyytiin.
Meillä on naiset mukana liirailemassa ähähähä XDD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä on naiset mukana liirailemassa ähähähä XDD
Yläaste ikäiset tytöt ovat vielä lapsia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yläaste ikäiset tytöt ovat vielä lapsia.
Äitis oli yläasteella ku sinua teki
- Anonyymi
Täällä ei näy kaikki ymmärtävän, että yleiset tiet eivät ole LASTEN leikkipaikkoja.
- Anonyymi
Hyvin sanottu!
- Anonyymi
Niin vai osaatta ajella...eilen vääntelin naapuriin postilaatikoita ojennukseen oli sellanen kaiken osaaja vissiin ollu ei kuitenkaan ollu rohkeutta käyvä kertomas. varmasti näkyy auton perässä. Ja aura viitat ei ole ..SITÄ varten tai olette ymmärtäneet jotain väärin.
- Anonyymi
Onneksi poliisi ottaa kortin pois heti kun näkee katurallia. Aina kun näät rallikuskeja hurjastelevan asutusten lähellä tai tien laidoilla, heti ilmoitus poliisille. He hoitavat asian jatkossa. Joskus on saatu puhutteluun näitä kuskeja ja kyllä on huuli väpättänyt kun on palaute annettu ajotyylistä.
- Anonyymi
Vittu että meni nätisti bemarilla luisussa Suomussalmella kun pitkästä aikaa kävin siellä. On se niin ihanaa hommaa ette kuule tiiäkkään.
- Anonyymi
Bilteman Mutteri Wiritys vielä ehjänä?
- Anonyymi
Kyllä se savolainen mualipinta saa kärsiä ku poijanperkeleet pötkössä vetää pitkin kyliä
- Anonyymi
Nuoret on nuoria sehän on pääasia että kylällä on elämää miks kaikesta pitää valittaa? Semmosta se on kun kielletään jääradat niin sitten sitä luisuttelua harrastetaan liikenteessä
- Anonyymi
Nuoruusko antaa luvan laittomuuksiin? voi tehdä mitä vaan, vain siksi, kun on nuori???
- Anonyymi
Liekö Klaukkalassa ollu luistattelijoita?
- Anonyymi
Mitenhän tosiaan oli tuo tapaus?.Neljä! nuorta elämää loppui jokeen.
Rauha heille.🧡 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rauha heille.🧡Niinpä. Ei pysynyt auto käsissä. Siinä lopputulos. Ja ei kai se mikään autotie edes ollut. Eikä se ollut kävelytie ja kävely silta. Kovin oli kapea, mikäli oli muu kuin kävely silta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rauha heille.🧡Siinä onnettomuudessa ei ollu nuoriso edes luisuttaneet vaan huono ja pimeä ajokeli ja liukas tie voi huolellisenkin kuskin viiä mukanaan
- Anonyymi
Liirailen teijän kaikkien postilaatikot paskaksi niin sitten on mistä kirjotella :DD hähähä
- Anonyymi
Saanpahan uuven postilaatikon kun entinen onkin jo vähän kärsinyt. Eikä tartte ite maksaa. Hähähää
- Anonyymi
Kunhan ei käy kun nurmijärvellä!
- Anonyymi
Tai niin kuin kalliokadun mutkassa 😂😂
- Anonyymi
mikä vammasta naurattaa?
- Anonyymi
Ketä tää onnettomuus naurattaa?!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mikä vammasta naurattaa?
Sun vammainen vouhotus K-E-H-A-R-i
- Anonyymi
Onhan se naurun aihe kun yks vatipää vähempänä 😂😂
- Anonyymi
Juu kieltämättä tämmöset paikalliset sisältähomehtuneet paskat ku häviäis tältäkin kylältä ni ei turhasta valitettas.. onhan se rankkaa varmasti kun ei oo ite osannu koskaan ottaa omasta elämästä iloa irti🙈
- Anonyymi
N. K 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu kieltämättä tämmöset paikalliset sisältähomehtuneet paskat ku häviäis tältäkin kylältä ni ei turhasta valitettas.. onhan se rankkaa varmasti kun ei oo ite osannu koskaan ottaa omasta elämästä iloa irti🙈
Niinpä. Elämä täällä on paljon turvallisempaa. Semmoset jopolaiset kun eivät uskalla mennä katsomaan maailmaa kauempaa, eli suureen maailmaan. Vaan pitää tälle kylälle jäädä, isin ja äitiliinin suojiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
N. K 😂
taitaa sulla olla vielä pää pipi ku erehdyt ääneen puhumaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
taitaa sulla olla vielä pää pipi ku erehdyt ääneen puhumaan
Ai eikö sinun pää vielä parantunutkaan, vaikka hoidossa kävit.
- Anonyymi
Hvä vain että tyhjällä torilla jotain liikettä.
- Anonyymi
Silläpä torinkin vois jättää auraamatta ja tämän leipomon takana olevan alueen, tulisi kunnalle isot säästöt.
- Anonyymi
Sen verran oon jo väliolutta ottanut, etten pääse torille kahtomaan, onko jo takavetoautot parkissa? Kenenkä poikie liene? On volvoa, mersua ja toyotaa.
- Anonyymi
Eräs ilta tämmöisiä liirailija tapauksia tuli liikenteessä vastaan ja hyvinhän se näytti auto pysyvän hallussa kun ohi pyyhkäisi mennä. Omasta mielestä mukavan näköistä touhua niin antaahan harrastaa ja kehittää ajotaitoja.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1011631- 2101507
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591000Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31979Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K54797Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49765Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36715The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5712En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k41707Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉54702