Laitetaan tähän viestiketjuun uudenvuoden musiikkia:
Slade - Auld Lang Syne/You''ll Never Walk Alone:
https://youtu.be/Z1BX-_sr3Rs?feature=shared
Onnellista uutta vuotta 2025 kaikille
🎇🎆🥂🎶🎵✨
Uudenvuoden musaketju :)
23
654
Vastaukset
- Anonyymi
X-Perience - Fireworks :)
- Anonyymi
Saija Varjus, Eija Kantola, Terhi Jokila, Tomi Markkola, Esa Nummela ja Adi - Onnellista uutta vuotta:
https://youtu.be/J2WlSr2Gc7o?feature=shared
🎇🎆🎶🎵✨ - Anonyymi
Auld Lang Syne karaoke:
https://youtu.be/SQjlQrA1k-g?feature=shared
🎇🎆🥂🙂 - Anonyymi
Katy Perry - Fireworks 🎇🎆
- Anonyymi
Siis Firework.
- Anonyymi
sally steele (hänen studiolevy jottain 1989 eli kasariluvun mahtavimpia levyjä mut sally Steele jäi tietääkseni isolta yleisöltä huomiotta ja Sally esitti hard ja glamrokkia)
Popeda-Ei oo heleppoo(siitä harvinainen popeda biisi kun on bluesia)
jotain country soulia myös kuuntelin aiemmin tänään mut en muista nimeä mut etunimi Sandra.- Anonyymi
👍👍
- Anonyymi
Kiitos samoin Hyvää uutta vuotta 2025 sinulle myös! 🙂✨🌹
Tuo Katy Perry on hyvä. 😊- Anonyymi
Ja Hyvää & Onnellista uutta vuotta 2025 kaikille muillekin! 🙂🌹
- Anonyymi
Kiitos :)
- Anonyymi
Smurffit - Ilotulitus (Boom boom)
- Anonyymi
:DD
- Anonyymi
Steely Dan - Reelin' In The Years (1972)
- Anonyymi
Tää ketju ollu magee, mukavan positiivinen. Olis kiva osallistua tähän tän vuoden lopulla, no katotaam miten homma menee, muistaako yms.
- Anonyymi00018
😊👍👍
- Anonyymi00019
🎆🎇
- Anonyymi00020
Minulla täällä koko päivä menny field recordings -musan parissa. Eilen meni taidemusan parissa. Tänään yhden osan kuuntelin eräästä romantism -klassisen levyn teoksesta. Huomenna saatan sen päätökseen ja huomenna myös saatan päätökseen parin muun kuuntelun.
Kuuntelen aina pitkäkestoiset teokset muutamassa päivässä että minusta näin parempi.
En kuuntele siis aina perusmusaa.- Anonyymi00021
Ok, kiva 👍
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ok, kiva 👍
Parhaimmillaan taidemusa etenki antaa paljon aivoille rauhaa mutta aamuaikaan myö tarvin voimamusaa eli esim popeda tai vaikkapa MEtallica.
Yleensä ois viisaampaa kuunnella musaa oman tunnetilan&sieluntilan ja ajankohdan mukaisesti mutta aika usein sitä kuuntelen minä ainaki musaa ottamatta huomioon nuo pointit.
Psykologini kanssa juteltiin ja hän suositteli että jättäisin vähemmälle kuuntelulle musan jossa rajut ja tuskaiset sanat kun on ollu vaikiaa mulla kuukausi sitten ku oli mulla vakava kriisi että oli lähellä käyvä ihan tosi huonosti.
Nyt on valoisampaa todellakin että kuin oisin uudistunut ihan.
Musa on ollu aina lähellä sydäntä. Saan voimaa siitä tylsään sisällöttömään elämääni kun elämässä on aika tyhjää = tyhjä taulu.
Ollaanki puhuttu musan terapeuttisesta vaikutuksesta ja aktiivisuudesta ja sosiaalisuudesta että kun heittäytyy asioille rohkiammin niin oma sieluntila on vireämpi.
mut ei ole heleppoa kun oon aika autistinen erakko . Musaan välillä liikaakin uppoutua että musa sanelee aika paljon mun kaikki aikataulut sun muut että jotenki oon liikaa ehkä siihen koukkuun addiktoitunut että kaikki muu tahtoo välillä jäädä sen jalkoihin.
On siitä ollu kuten sanoin paljon iloa kuten terapeuttinen vaikutusta. Sanoisin väittäisin jopa että empatian taso on parantunut kun vuoskauvet musaa kuunnellu.
Ikävää havaita tietyt poliitikot viittaa hieman kintaalla kulttuurille&taiteelle. Noh ajat on vaikiat kun ei ole rahaa mutta eiköhän joskus maailmantilanne parane niin on valtioilla rahhaa panostaakin taas jonku verran = esim kulttuuri-taide sun muut.
Hyvää uuttavuotta &uudenvuodenpäivää.
Ajattelin kuunnella tänään zen cafen laulun nimeltä uudenvuodenpäivä uudenvuoden kunniaksi. On muuten hyvin perisuomalainen biisi melodialtaan. Sielukas martti salmisen kitara osuu biisin kertosäkeen loppuun aina. - Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Parhaimmillaan taidemusa etenki antaa paljon aivoille rauhaa mutta aamuaikaan myö tarvin voimamusaa eli esim popeda tai vaikkapa MEtallica.
Yleensä ois viisaampaa kuunnella musaa oman tunnetilan&sieluntilan ja ajankohdan mukaisesti mutta aika usein sitä kuuntelen minä ainaki musaa ottamatta huomioon nuo pointit.
Psykologini kanssa juteltiin ja hän suositteli että jättäisin vähemmälle kuuntelulle musan jossa rajut ja tuskaiset sanat kun on ollu vaikiaa mulla kuukausi sitten ku oli mulla vakava kriisi että oli lähellä käyvä ihan tosi huonosti.
Nyt on valoisampaa todellakin että kuin oisin uudistunut ihan.
Musa on ollu aina lähellä sydäntä. Saan voimaa siitä tylsään sisällöttömään elämääni kun elämässä on aika tyhjää = tyhjä taulu.
Ollaanki puhuttu musan terapeuttisesta vaikutuksesta ja aktiivisuudesta ja sosiaalisuudesta että kun heittäytyy asioille rohkiammin niin oma sieluntila on vireämpi.
mut ei ole heleppoa kun oon aika autistinen erakko . Musaan välillä liikaakin uppoutua että musa sanelee aika paljon mun kaikki aikataulut sun muut että jotenki oon liikaa ehkä siihen koukkuun addiktoitunut että kaikki muu tahtoo välillä jäädä sen jalkoihin.
On siitä ollu kuten sanoin paljon iloa kuten terapeuttinen vaikutusta. Sanoisin väittäisin jopa että empatian taso on parantunut kun vuoskauvet musaa kuunnellu.
Ikävää havaita tietyt poliitikot viittaa hieman kintaalla kulttuurille&taiteelle. Noh ajat on vaikiat kun ei ole rahaa mutta eiköhän joskus maailmantilanne parane niin on valtioilla rahhaa panostaakin taas jonku verran = esim kulttuuri-taide sun muut.
Hyvää uuttavuotta &uudenvuodenpäivää.
Ajattelin kuunnella tänään zen cafen laulun nimeltä uudenvuodenpäivä uudenvuoden kunniaksi. On muuten hyvin perisuomalainen biisi melodialtaan. Sielukas martti salmisen kitara osuu biisin kertosäkeen loppuun aina.Kiitos samoin 🎇🍀
- Anonyymi00022
Nyt tämä aamu lähti käyntiin Marti epsteinin musalla. Lahjakas säveltäjä.
Ei välttämättä aamumusaksi toimi taidemusa vaan mieluummin power-musaa aamulla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie847333Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1346553Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3816343Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3644152Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1532522Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62429Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant652238- 141542
Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1431529- 1981250