Puola saa omansa kohta
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/ee91c870-653b-4b69-98e4-b464f70187de
milloin Suomi saa rajamuurin valmiiksi?
8
222
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös se piikkilanka aita miljoonien hanke ole pitkin itärajaa vedetty 😆🤡
- Anonyymi
Se piikkilanka oli varastettu jo vuosi sitten ja myyty eestiläisille. Todennäköisesti silti raja pidetään kiinni jotta asia ei pääsisi julkisuuteen.
- Anonyymi
Olipa taas tyypillinen Iltalehden uutinen. Otsikon mukaan saa käsityksen, että koko raja suljettaisiin laittomasti kuten Suomi on tehnyt. Todellisuudessa kyse on kuitenkin suunnitelmista rakentaa raja-aita raja-asemien toiminnan jatkuessa normaalisti. Vieläkö joku luottaa Suomen mediaan?
- Anonyymi
Moni kehitysmaa alkaa nauraa Suomelle
- Anonyymi
Ai niinku Venäjä.
- Anonyymi
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/014b6de1-674b-40b1-9b10-c1f46ddacadf
Siellä on tulijoita odottamassa rajan avautumista.
No, ei avaudu.- Anonyymi
Kannattaa huomata, että Suomen ja Venäjän välillä on yli 1000 km avointa rajaa. Jos on halukkuutta tulla, tie on vapaa. Raja-asemien aukiololla ei ole mitään tekemistä sen kanssa tuleeko laittomia tulijoita vai ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa huomata, että Suomen ja Venäjän välillä on yli 1000 km avointa rajaa. Jos on halukkuutta tulla, tie on vapaa. Raja-asemien aukiololla ei ole mitään tekemistä sen kanssa tuleeko laittomia tulijoita vai ei.
Meinaatko että joku perhanan raja aita voisi pysäyttää venäjän jos se haluaisi suomen vallata? 😄Kannattaa herätä unesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003467
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342634- 802423
- 842406
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j412083Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221700- 121686
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411667