Hiekoitussora vähentää liukastumisia ja kaatumisista tulee joskus iso sairaalareissu.
Yksi erä per vuosi. Samasta rekasta josta tiputetaan hiekka kaduille. Kasa tontin viereen.
50 kg hiekkaa kodeille kaatumisenestoon kaupungilta
8
377
Vastaukset
- Anonyymi
Voisin lahjoittaa oman kasani tunkemalla sen oikeistolaisen poliitikon anukseen!
- Anonyymi
Pujotettavat nastalenksut ovat minut pelastaneet murtumilta jo monta kertaa.
- Anonyymi
usein lipsahtaa pois ja on epämukava
silti käyttö suositeltavaa
aina piikki ei ulotu jäähän jos lunta jään päällä
- Anonyymi
Kivimurska, jota levitetään teille ja myöskin jalkakäytäville, on kaatanut jomonet henkilöt, itse kaaduin pahasti, kun murskatut kivenpalat liukuivat talvisaappaideni alla. Olen kuullut niin monista kivimurskan uhreista ,...ranteita säpäleinä ja nilkkoja murtunut.
Missä on se oikea hyvä hiekka, jota kautta aikain käytettiin. Hiekka ei pyöri kenkien alla vaan se stoppaa hyvin.
Sitä ai saa käyttää, koska sepelifirmat ovat valloittaneet markkinat ajattelematta seurauksia. Sepeliä saadaan kallioita louhimalla ja sitten ne suuret kallionpalat murskataan pieniksi sepeleiksi, jotka terävillä kulmillaan hajottavat renkaat, talvisaappaiden pohjat jne. Sepeliteollisuuden tärkein asia on tuhota ihmisten renkaita ja kenkien pohjia. Miksi näin, koska raha ratkaisee, ei se, onkoon jostakin keksinnöstä, jos se nyt niin hyvä idea on, mitään apua kellekään.- Anonyymi
ehkä molemmat parempi?
- Anonyymi
Miksei tulijat tuonnu sitä hianompaa santaa tullessa?
- Anonyymi
Etkö tiennyt että se hiekka viedään pankin eteiseen niinkuin Björn Wahlroos arvioi.
- Anonyymi
Sepeliä peruutuspölvästin autobaanalle.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1001584- 2101477
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59990Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31969Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K53770Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49745Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36695The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5692Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉54692En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k40686