Ollessani Unililla töissä, jo ensimmäisessä haastattelussa yhtiön pomo ainakin väitti, että hän mieluummin maksaa takaisin kuin rupeaa sähköpostitse riitelemään asiasta. Hän kuitenkin itse vaatii pitkittämään puheluita, jos ne ovat hänen mielestään liian lyhyitä.
Unilin sivuilta löytyy kohta anna palautetta: https://www.unil.fi/vallu/
Mistään hinnasta en kyllä Unilille töihin enää menisi. Paskin työnantaja ikinä. Mutta onhan sen paikan pomokin jo yli 70 vuotias, kuulemma.
Joten, vaatikaa rahojanne takaisin, jos olette saaneet sieltä joltain paskaennustuksen.
Jos olet soittanut jollekin Unilin näkijälle, pomo kyllä näkee mistä numerosta on soitettu.
Joissakin ennustusfirmoissa myös ennustajat näkevät soittajien numerot, joten suosittelen salaamaan numeron, mikäli ette halua, että niiden perusteella ennustajat etsivät tietoa teistä tai tunnistavat tulevan soittajan.
Hyvää Uutta vuotta!
Vaatikaa Unililta rahojanne takaisin
77
751
Vastaukset
- Anonyymi
Taas sä mesoat täällä.
Ensinnäkin, vaikka numero näkyisi niin jos näkijä alkaa sitä googlettamaan sanotaan vaikka Matti Meikäläinen niin aika kauan saa tietoja hakea ja mitä tietoa voisi löytyä? Facebook sivut, instagram, ei niistä mitään tietoa löydy.
Aika monella ne sivut on myös yksityiset. Koitappa hakea itsestäsi googlen kautta tietoa. Kun puhelu tulee ja nykyisen lain mukaan se saa kestää korkeintaan 23 minuuttia kunnes katkeaa(siitäkin on jo monta vuotta kun se laki tuli). Monet maksaa etukäteismaksun esim 10minuuttia.
Mitä väliä jos yrityksen pomo on 70v? Ei mitään,monet on hyvinkin työkuntoisia siinä iässä.
Saitko potkut? vai mikä riita sulla on menossa sen pomon kanssa? Luuletko että tuo sinun avautuminen vaikuttaa jonkun soittamiseen sinne? Siellä on monta hyvää näkijää/ennustajaa tälläkin hetkellä. Itse olen saanut hyvin paikkansa pitäviä ennustuksia. - Anonyymi
Käytkö sä ihan täysillä?
Luehan tuo postauksesi uudestaan.
Eli oletko sinä se paskaennustaja? Jos sulla on joku ongelma Unilin pomon kanssa,minkä tuosta kirjoituksesta ymmärtää,niin miksi sinä ne ennustajat haukut?
Et sinä pysty tällä kirjoituksellasi vahingoittamaan yrityksen toimitusjohtajaa. Nauraa se sinun kirjoituksillesi.- Anonyymi
Olen, olen kuulemma paskin ennustaja ikinä kun nostin epäkohdat esille ja vein asioita virallisesti eteenpäin. Tein alle vuodessa vain n. 50000 euron tulot Unille, olen työnantajan mukaan huonoin ikinä.
- Anonyymi
Miten määrittää sana paskaennustus. Onko se siis sellainen ennustus, joka ei ole oikean ennusajan tekemä.? jos niin, niin herää kysymys, voiko sieltä jotain muunlaisiakin ennustuksia sitten saada?
Eiköhän se ole ihan yleisessä tiedossa, ainakin itse ajattelen, että nuo sellaisia ajanviete- ja hupipalveluita paremminkin. Että jos sellaisiin joku soittaa, niin eiköhän se vastuu sillä kohdin jo siirry soittajalle.
Että saako meinaan sitäkään rahoja takaisin, jos on tullut täyttäneeksi jonkun veikkauskupongin, eikä sitten voittoa tullutkaan. Tosin, villi veikkaus että sieltä saisi helpommin sen voiton kuin palvelulinjoilta oikean ennustuksen.- Anonyymi
TÄMÄ: Mistään hinnasta en kyllä Unilille töihin enää menisi.
Hän on luultavammin niitä paskaennustuksia tehnyt. Ja voisi likapyykkinsä hoitaa yrityksen omistajan kanssa ,eikä täällä. Häntä tuskin takaisin pyydetään. Joten voi olla rauhassa.
Todella raukkamaista nillittää täällä kun yrittäjä ei tule kertomaan omaa
näkemystään, tietysti on siinä kohtaa se fiksu
En ole itse muutamaan vuoteen soittanut, kun sieltä lähti eräs todella hyvä pois.
Samoja siellä näyttää muutama olevan jotka on siellä ollut jo pitkään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on luultavammin niitä paskaennustuksia tehnyt. Ja voisi likapyykkinsä hoitaa yrityksen omistajan kanssa ,eikä täällä. Häntä tuskin takaisin pyydetään. Joten voi olla rauhassa.
En ole itse muutamaan vuoteen soittanut, kun sieltä lähti eräs todella hyvä pois.
Samoja siellä näyttää muutama olevan jotka on siellä ollut jo pitkään.Kuka rämä todella hyvä oli? Kai voit sen kertoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoja siellä näyttää muutama olevan jotka on siellä ollut jo pitkään.Siis kuka tämä todella hyvä näkijä oli joka lähti pois?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka rämä todella hyvä oli? Kai voit sen kertoa?
No se sama tiedetään-kyllä-kuka koittaa täällä taas itteään mainostaa ja kyselee itteltänsä kuka oli todella hyvä. Voi halloota taasen!
Noi nyt niin moneen kertaan jo läpinäkyviksi todettu. Sielei ketään oikeeta ennustajaa ole ollu. Lööperiä länkytti siellä ja lööperistä ei ole muuksi muuttunnu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin kertoa. Todella hyvä rämä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se sama tiedetään-kyllä-kuka koittaa täällä taas itteään mainostaa ja kyselee itteltänsä kuka oli todella hyvä. Voi halloota taasen!
Noi nyt niin moneen kertaan jo läpinäkyviksi todettu. Sielei ketään oikeeta ennustajaa ole ollu. Lööperiä länkytti siellä ja lööperistä ei ole muuksi muuttunnu.No kerrohan, ketä epäilet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noi nyt niin moneen kertaan jo läpinäkyviksi todettu. Sielei ketään oikeeta ennustajaa ole ollu. Lööperiä länkytti siellä ja lööperistä ei ole muuksi muuttunnu.Eihän tässä nyt kukaan ole ihteään kehunu.
En Löydä sellaista kirjoitusta.
Veera ja Sonja sekä Iiris esimerkiksi on vielä siellä ja hyviä ovat. Ja ovat olleet pitkään jo.
Tuskin olisivat, jos olisi huonoja.
Tämä yksi vaan nyt haukkuu firman omistajaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä väliä sillä enää on ,kun hän ei ole siellä enää töissä. On muutaman vuoden ollut pois.
Häntä kyllä kaipaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noi nyt niin moneen kertaan jo läpinäkyviksi todettu. Sielei ketään oikeeta ennustajaa ole ollu. Lööperiä länkytti siellä ja lööperistä ei ole muuksi muuttunnu.Ei tässä kukaan mainosta itseään. Tai kysele kuka on todella hyvä.
En ymmärrä miksi väännät tuollaista. Lue nyt nuo kommentit, niin lukeeko siellä missään että, joku itseään mainosti? ei muuten lue.
Eikö yhtään kommentteja voi olla postaukseen liittyen, että sanoo oman mielipiteen.
Ei se sitä tarkoita, että joku mainostaa itseään. Enemmänkin näe sitä, että aloittajalle kommentoidaan.
Itse olen asiakas, en näkijä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noi nyt niin moneen kertaan jo läpinäkyviksi todettu. Sielei ketään oikeeta ennustajaa ole ollu. Lööperiä länkytti siellä ja lööperistä ei ole muuksi muuttunnu.Eikö taas oikein irronnu?
- Anonyymi
Miten sä kuvittelet että siinä ajassa löytää jonkun puhelinnumeron perusteella asiakkaasta tietoa?
Kunnon ennustaja/näkijä ei tälläistä edes yritä tehdä.
Haehan oman puhelinnumeron perusteella tietoa itsestäsi. Ja laita ihmeessä miten meni?- Anonyymi
Jos sulla on kuulokkeet päässä, kädet ovst vapaina. Älypuhelimella ja myös tietokoneella pystyy googlailemaan samalla kun puhuu puhelimessa. Sillä ei ole juuriväliä mitä netistä löytyy vai löytyykö mitään, numeron perusteella kun voi joko vastata tai olla vastaamatta.
On paljon asiakkaita joita en ottaisi asiakkaiksi, jos tekisin linjan ulkopuolella töitä. Joten jos on tiettyjä ennustajia joille ihmiset ei halua soitella, niin on myös monia asiakkaita joita ei haluta asiakkaiksi, vaikka siitä puhelusta pari kolme euroa palkkaa tulisikin.
Välillä jos ennustuslinjalla puhelin tuuttaa varattua, ennustaja on oikeasti varattu tai sitten hän näkee numeron eikä halua vastata, ja tietyn ajan jälkeen, puhelu alkaa tuutata varattua.
Itse kyllä kirjoitin eräiden puhelinnumeroiden kohdalle "Älä vastaa" jos asiakas oli todella negatiivinen, aggressiivinen, asennevammainen, eikä omannut käytöstapoja.
Näet siis numeron mistä on soitettu. Tietenkin jotkut soittelivat useista eri numeroista, mutta sitten vaan laitoin luuria korvaan, kun en halunnut puhua ja olin myös sanonut, että etsii itselleen toisen näkijän.
On se nyt sitten jännä, kun entinen pomo sanoi, että periaatteessa hänen pitäisi korvata, jos joku vaatii rahoja takaisin ennustuksesta joka ei toteutunut.
Mutta kun kerran joku täällä palstalla on eri mieltä, niin hän on varmaan oikeassa.
Entinen työnantaja ei tänne välttämättä kirjoittelemaan Itse, hän laittaa ehkä jonkun työntekijöistään kirjoittamaan jotain, jos kokee että joku yrittää paljastaa hänet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sulla on kuulokkeet päässä, kädet ovst vapaina. Älypuhelimella ja myös tietokoneella pystyy googlailemaan samalla kun puhuu puhelimessa. Sillä ei ole juuriväliä mitä netistä löytyy vai löytyykö mitään, numeron perusteella kun voi joko vastata tai olla vastaamatta.
On paljon asiakkaita joita en ottaisi asiakkaiksi, jos tekisin linjan ulkopuolella töitä. Joten jos on tiettyjä ennustajia joille ihmiset ei halua soitella, niin on myös monia asiakkaita joita ei haluta asiakkaiksi, vaikka siitä puhelusta pari kolme euroa palkkaa tulisikin.
Välillä jos ennustuslinjalla puhelin tuuttaa varattua, ennustaja on oikeasti varattu tai sitten hän näkee numeron eikä halua vastata, ja tietyn ajan jälkeen, puhelu alkaa tuutata varattua.
Itse kyllä kirjoitin eräiden puhelinnumeroiden kohdalle "Älä vastaa" jos asiakas oli todella negatiivinen, aggressiivinen, asennevammainen, eikä omannut käytöstapoja.
Näet siis numeron mistä on soitettu. Tietenkin jotkut soittelivat useista eri numeroista, mutta sitten vaan laitoin luuria korvaan, kun en halunnut puhua ja olin myös sanonut, että etsii itselleen toisen näkijän.
On se nyt sitten jännä, kun entinen pomo sanoi, että periaatteessa hänen pitäisi korvata, jos joku vaatii rahoja takaisin ennustuksesta joka ei toteutunut.
Mutta kun kerran joku täällä palstalla on eri mieltä, niin hän on varmaan oikeassa.
Entinen työnantaja ei tänne välttämättä kirjoittelemaan Itse, hän laittaa ehkä jonkun työntekijöistään kirjoittamaan jotain, jos kokee että joku yrittää paljastaa hänet.Ja mitä se sitten taas maksaa kun alkaa numeropalveluista kysymään numeroa? aika hemmetisti.
Ja mitä sä sillä tiedolla teet? et yhtään mitään - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mitä se sitten taas maksaa kun alkaa numeropalveluista kysymään numeroa? aika hemmetisti.
Ja mitä sä sillä tiedolla teet? et yhtään mitäänPointti näytti kirjoituksessa olevan, että jos näkee kuka soittaa, voi vastata tai olla vastaamatta.
Moni googlaa soittajan numeron myös yksityiselämässä tai jättää vastaamatta, kun näkee kuka soittaa.
- Anonyymi
Kaikki vastaajat ovat näköjään Unolin nykyisiä työntekijöitä 😇
- Anonyymi
Palkkaahan saa ennustuslinjoilla työntekijä n. 20-40 senttiä minuutilta miinus verot sun muut, joten en kyllä itse menisi tuolaisilla palkoilla takaisin ennustusfirmoihin. Kolmella linjalla olen töissä ollut ja kaikki työnantajat vaatineet olemaan linjalla enemmän mihin pystyy.
- Anonyymi
Noitten kirjoitusten jälkeen ei varmaan kellekään ole epäselvää että onko oikeista ennustajista kysymys. Pelkkää rahantakomista. Tasan ei väliä mitä siellä löpisee kunhan kauan koittaa puhua.
- Anonyymi
Mistä sinä kommentoija tiedät, lähtikö joku ennustaja Unililta vapaasta tahdosta vai siitä syystä, että Unilin työnantaja antaa potkut jos ei yritä pitkittää puhelua tai tee töitä hänen aikataulujensa mukaan.
- Anonyymi
Tiesitkö, että jokaisessa työpaikassa tehdään töitä sen mukaan mitä on työvuorolistaan laitettu?
Ajattelitko, että menet k-markettiin kassalle niin voit mennä sinne milloin sua sattuu huvittamaan? Tai ihan mihin työhön tahansa.
Kyllä, työvuorot määrätään ja jos ei silloin tee töitä saa potkut.
Unililla on hyvä, että on työvuorot ilmoitettuna, niin näkee milloin joku ihminen on paikalla, kun haluaa soittaa.
Sehän on potkujen paikka ihan jokaisessa työpaikassa, jos et töihin mene silloin kun työvuorolistaan se on merkitty. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiesitkö, että jokaisessa työpaikassa tehdään töitä sen mukaan mitä on työvuorolistaan laitettu?
Ajattelitko, että menet k-markettiin kassalle niin voit mennä sinne milloin sua sattuu huvittamaan? Tai ihan mihin työhön tahansa.
Unililla on hyvä, että on työvuorot ilmoitettuna, niin näkee milloin joku ihminen on paikalla, kun haluaa soittaa.
Sehän on potkujen paikka ihan jokaisessa työpaikassa, jos et töihin mene silloin kun työvuorolistaan se on merkitty.Tässä taas tyypillinen vastaus sellaiselta joka ei tiedä miten homma toimii ennustusfirmoissa.
Kaikissa ennustusfirmojen työsopimuksessa lukee, että työntekijä saa ITSE valita milloin tekee töitä linjalla, mutta esim. Unililla pomo kuitenkin päättää milloin olet töissä ja sairaana ei saa olla eikä poissa ilman hyväksyttävää syytä. Sairauspäivärahaa ei Unilista tipu, näin hän minulle sanoi.
Jos olet työnantajan palveluksessa 2-3 tuntia päivässä etkä saa palkkaa niistä 2-3 tunnista, niin se ei ole kovin hyvä asia. Niistä kahdesta tunnista pitää maksaa, sillä olet töissä, linja on auki... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän on potkujen paikka ihan jokaisessa työpaikassa, jos et töihin mene silloin kun työvuorolistaan se on merkitty.Tällainen oli aikoinaan Unilta saamani vastaus, kun kyselin työajoista ja saako linjalla valita työaikansa valita itse"
"Hei,
Meillä kukin itse määrittelee työaikansa ja muutenkin mennään näkijän ehdoilla.
Olisi tärkeää jutella puhelimitse näistä asioista.
Voitko antaa puhelinnumerosi, mihin soitamme?
Terveisin Unil"
Ja tätähän ei lopulta noudatettu vaan pomo vaatii enemmän ja enemmän mihin pystyy. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällainen oli aikoinaan Unilta saamani vastaus, kun kyselin työajoista ja saako linjalla valita työaikansa valita itse"
"Hei,
Meillä kukin itse määrittelee työaikansa ja muutenkin mennään näkijän ehdoilla.
Olisi tärkeää jutella puhelimitse näistä asioista.
Voitko antaa puhelinnumerosi, mihin soitamme?
Terveisin Unil"
Ja tätähän ei lopulta noudatettu vaan pomo vaatii enemmän ja enemmän mihin pystyy.Unilin pomoillehan kerrotaan toiveet työajasta ja jos samaan aikaan linjalla on moni
niin voi antaa sitten uuden ajankohdan.
Eli siis sä et ollut antanut edes puhelin-numeroasi heille? Kyllä työntekijän tai työtä hakevan
kuuluu pistää puhelin numeron, mistä saa kiinni puhelin haastattelun vuoksi.
Ei ole mikään ihme että sait lähdön, vai eikö palkannut sinua ollenkaan? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä taas tyypillinen vastaus sellaiselta joka ei tiedä miten homma toimii ennustusfirmoissa.
Kaikissa ennustusfirmojen työsopimuksessa lukee, että työntekijä saa ITSE valita milloin tekee töitä linjalla, mutta esim. Unililla pomo kuitenkin päättää milloin olet töissä ja sairaana ei saa olla eikä poissa ilman hyväksyttävää syytä. Sairauspäivärahaa ei Unilista tipu, näin hän minulle sanoi.
Jos olet työnantajan palveluksessa 2-3 tuntia päivässä etkä saa palkkaa niistä 2-3 tunnista, niin se ei ole kovin hyvä asia. Niistä kahdesta tunnista pitää maksaa, sillä olet töissä, linja on auki...Unililla kyllä maksetaan sairauslomasta sen ajan kun pitää maksaa, eli siltä ajalta kun
työvuorot on merkattu. Jos saikku jatkuu vielä niin saikkurahaa haetaan kelasta.
Jos kertoo ihan mille työnantajalle että, on saikulla niin pitää toimittaa saikku todistus.
Se on ihan normaali toimenpide. Kuvitteletko sä että voit olla saikulla milloin huvittaa
ja odotat että siitä maksetaan sulle. Taidat olla tavallisen tyhmä.
Työsopimuksessa lukee että olet provisio palkalla. Monta muutakin työpaikkaa on joissa on provisiolla, ei ainoastaan ennustuslinjoilla. Kyllä ne säännöt on tehty ihan suomen työlaisäädännön mukaan. Lakkaa nyt jo tuo nassutus. Vaikka oletkin katkera saamastasi potkuista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unililla kyllä maksetaan sairauslomasta sen ajan kun pitää maksaa, eli siltä ajalta kun
työvuorot on merkattu. Jos saikku jatkuu vielä niin saikkurahaa haetaan kelasta.
Jos kertoo ihan mille työnantajalle että, on saikulla niin pitää toimittaa saikku todistus.
Se on ihan normaali toimenpide. Kuvitteletko sä että voit olla saikulla milloin huvittaa
ja odotat että siitä maksetaan sulle. Taidat olla tavallisen tyhmä.
Työsopimuksessa lukee että olet provisio palkalla. Monta muutakin työpaikkaa on joissa on provisiolla, ei ainoastaan ennustuslinjoilla. Kyllä ne säännöt on tehty ihan suomen työlaisäädännön mukaan. Lakkaa nyt jo tuo nassutus. Vaikka oletkin katkera saamastasi potkuista.Oletko töissä Unililla? Jos sinulle on maksettu sairauspäivärahaa ja minulle ei, niin mielenkiintoista. Unilin pomo sanoi ettei hänellä ole tapana maksaa sairauspäivärahaa. Ja kyllä, minulla on ollut lääkärintodistus.
Minä en saanut potkuja Unililta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unilin pomoillehan kerrotaan toiveet työajasta ja jos samaan aikaan linjalla on moni
niin voi antaa sitten uuden ajankohdan.
Eli siis sä et ollut antanut edes puhelin-numeroasi heille? Kyllä työntekijän tai työtä hakevan
kuuluu pistää puhelin numeron, mistä saa kiinni puhelin haastattelun vuoksi.
Ei ole mikään ihme että sait lähdön, vai eikö palkannut sinua ollenkaan?Tuo oli ensimmäisiä viestejä jossa kyselin yrityksen tavoista toimia, ei minun tarvitse heti antaa puhelinnumeroani. Heillä oli sähköpostini ja mielellään haluan mustaa valkoisella, sillä Unilin pomon suulliseen sanaan ei ole luottamista.
Kyllä osaa olla tyhmiä vastauksia, mutta eipä ihme, olet luultavasti Unilin työntekijä tai paljon soittava asiakas. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko töissä Unililla? Jos sinulle on maksettu sairauspäivärahaa ja minulle ei, niin mielenkiintoista. Unilin pomo sanoi ettei hänellä ole tapana maksaa sairauspäivärahaa. Ja kyllä, minulla on ollut lääkärintodistus.
Minä en saanut potkuja Unililta.Olen saanut sairauspäivärahaa Unililta, sairastuin kurkunpään tulehdukseen.
Se oli alkuviikosta jolloin työvuorot oli laitettu 2 viikoksi. Ja kyllä maksettiin ihan ilman mitään vääntöä. Keskituntiansion mukaan. Sitten jos saikku loppuu kela maksaa saikkurahaa.
Ehkäpä kohdallasi johtuu jostain muusta, jos on vaikka jalka kipeenä niin se ei vaikuta puhumiseen. Monta muutakin sairautta on jotka ei haittaa puhelimessa puhumista.
No unilin pomo ei ole sulle maksanut joten sairausloman syy on joku josta
ei voi puhelimeen puhua. Olet tainnut hakea vähän siihen sun tätä.
Jos työt hoitaa kunnolla ja noudattaa firman sääntöjä niin tälläistä ei tule.
Kirjoitahan Unilille ihan itse,mitä sä täällä mussutat, Ei asiat siitä auta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen saanut sairauspäivärahaa Unililta, sairastuin kurkunpään tulehdukseen.
Se oli alkuviikosta jolloin työvuorot oli laitettu 2 viikoksi. Ja kyllä maksettiin ihan ilman mitään vääntöä. Keskituntiansion mukaan. Sitten jos saikku loppuu kela maksaa saikkurahaa.
Ehkäpä kohdallasi johtuu jostain muusta, jos on vaikka jalka kipeenä niin se ei vaikuta puhumiseen. Monta muutakin sairautta on jotka ei haittaa puhelimessa puhumista.
No unilin pomo ei ole sulle maksanut joten sairausloman syy on joku josta
ei voi puhelimeen puhua. Olet tainnut hakea vähän siihen sun tätä.
Jos työt hoitaa kunnolla ja noudattaa firman sääntöjä niin tälläistä ei tule.
Kirjoitahan Unilille ihan itse,mitä sä täällä mussutat, Ei asiat siitä autaUnilin pomo ei ole maksanut sairauspäivärahaa eikä myöskään kaikkia palkkoja. Asia on ollut viime vuodesta lähtien poliisilla tutkinnassa.
Oikeusavustajan mukaan kilpailukieltosopimukseen ei ole mitään syytä, ja mitään niin salaista tietoa ei Unilin kautta saa haltuunsa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unilin pomo ei ole maksanut sairauspäivärahaa eikä myöskään kaikkia palkkoja. Asia on ollut viime vuodesta lähtien poliisilla tutkinnassa.
Oikeusavustajan mukaan kilpailukieltosopimukseen ei ole mitään syytä, ja mitään niin salaista tietoa ei Unilin kautta saa haltuunsa.Minulle kyllä on maksanut. Ja kaikki palkat on myös maksanut.
Ei kai hän maksa kaikkia palkkoja kun on maksanut sun vuokra rästit niin luuletko saavasi palkkaa vielä?
- Anonyymi
Ennustajahan ei tuossa firmassa rikastu vaikka tekisi 24/7 linjalla. Ja kyllä siitä "paskapuhumisestakin" pitää työntekijälle maksaa, siksi hänet on töihin ennustajaksi palkattu.
- Anonyymi
"Ja kyllä siitä "paskapuhumisestakin" pitää työntekijälle maksaa, siksi hänet on töihin ennustajaksi palkattu."
Joopasjoo! MITÄÄN muuta ei tarvitse tietää.
Kyllä sirittää jos joku ton jälkeen vielä erehtyy tommosille linjoille soittaan.
"paskanpuhumista" kuuneteen". Että sillain.
Ja huomioitavaa, ne "ennustajaksi palkatut" jotka tommosista lähtee niin sitte vaan siirtyy muualle puhumaan paskaa?
Koska oikeet näkijät ei noihin mene. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ja kyllä siitä "paskapuhumisestakin" pitää työntekijälle maksaa, siksi hänet on töihin ennustajaksi palkattu."
Joopasjoo! MITÄÄN muuta ei tarvitse tietää.
Kyllä sirittää jos joku ton jälkeen vielä erehtyy tommosille linjoille soittaan.
"paskanpuhumista" kuuneteen". Että sillain.
Ja huomioitavaa, ne "ennustajaksi palkatut" jotka tommosista lähtee niin sitte vaan siirtyy muualle puhumaan paskaa?
Koska oikeet näkijät ei noihin mene.Huijareita on varmasti linjoilla kuin niiden ulkopuolella.Itsekin näkijänä voin sanoa, että kukaan 0700-näkijä ei ole minulle ikinä nähnyt oikein, siksi en enää kysele itse muilta näkijöiltä. Joskus nuorempana tuli siis soiteltua ja harmittaa vielä näin 15 vuoden jälkeenkin se rahanmeno vaikka oma syyhän se oli. Joten ymmärrän myös sen kiinnostuksen ennustajille soittoihin. Myöhemmin kun annoin asiasta palautetta ennustajille, ettei ennustus toteutunut, sanottiin, että on ihan oma syy, jos ei ennustus toteudu, tai mitäs soitit mulle, tai lyötiin luuri korvaan jne.
Usein työasiat oli päällimmisinä kysymyksinä, siis jos kysyin "pääsenkö ulkomaille töihin" Vastaus oli "Tässä näkyy valoa ulkomaille, joten hyvältä näyttää" En päässyt ulkomaille töihin. 😄
En siis katso nykyään kenellekään, en ilmaiseksi enkä rahasta, en koe tätä omaksi jutukseni vaikka silloin tällöin pyydetään.
Elämää pitää elää eikä kysellä liikaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huijareita on varmasti linjoilla kuin niiden ulkopuolella.Itsekin näkijänä voin sanoa, että kukaan 0700-näkijä ei ole minulle ikinä nähnyt oikein, siksi en enää kysele itse muilta näkijöiltä. Joskus nuorempana tuli siis soiteltua ja harmittaa vielä näin 15 vuoden jälkeenkin se rahanmeno vaikka oma syyhän se oli. Joten ymmärrän myös sen kiinnostuksen ennustajille soittoihin. Myöhemmin kun annoin asiasta palautetta ennustajille, ettei ennustus toteutunut, sanottiin, että on ihan oma syy, jos ei ennustus toteudu, tai mitäs soitit mulle, tai lyötiin luuri korvaan jne.
Usein työasiat oli päällimmisinä kysymyksinä, siis jos kysyin "pääsenkö ulkomaille töihin" Vastaus oli "Tässä näkyy valoa ulkomaille, joten hyvältä näyttää" En päässyt ulkomaille töihin. 😄
En siis katso nykyään kenellekään, en ilmaiseksi enkä rahasta, en koe tätä omaksi jutukseni vaikka silloin tällöin pyydetään.
Elämää pitää elää eikä kysellä liikaa.Tuskin kukaan kyseleekään. Meinaan jos itsekin on tarvinnut ennustajiin turvautua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin kukaan kyseleekään. Meinaan jos itsekin on tarvinnut ennustajiin turvautua.
Kai sinä apina osasit lukea, että tuossa kirjoitettiin 15 vuotta sitten, en ollut silloin näkijä.
Minä olen sellainen "ei-näkijä" että anna kyllä samalla mitalla takaisin.
Selvästi olet apina, apina joka valitettavasti osaa kirjoittaa, sen näkee kirjoituksesi perusteella heti. 😄😄😄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin kukaan kyseleekään. Meinaan jos itsekin on tarvinnut ennustajiin turvautua.
Monessa firmassa jos et ole ollut ennen töissä linjalla, suositellaan soittamaan linjanälijälle että näkee miten homma toimii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monet näkijät soittelevat toisilleen, joten mikä siinä on ongelma?
Monet näkijät myös jakavat kokemuksiaan asiakkaista, erityisesti hankalista ja paljon soittavista.
Kyllä sitä saa tukea ja apua kollegaltaan hakea. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monet näkijät soittelevat toisilleen, joten mikä siinä on ongelma?
Monet näkijät myös jakavat kokemuksiaan asiakkaista, erityisesti hankalista ja paljon soittavista.
Kyllä sitä saa tukea ja apua kollegaltaan hakea."kollegalta---- hahahahahaha :) -----hahahaha :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai sinä apina osasit lukea, että tuossa kirjoitettiin 15 vuotta sitten, en ollut silloin näkijä.
Selvästi olet apina, apina joka valitettavasti osaa kirjoittaa, sen näkee kirjoituksesi perusteella heti. 😄😄😄eiks ole kirjotettu 6.1. että ei mikään 15 v sitten mutta sillonko jo ollut apina?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"kollegalta---- hahahahahaha :) -----hahahaha :)
Mitä kollega tarkoittaa?
Kumppani, työtoveri, liikekumppani, partneri - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eiks ole kirjotettu 6.1. että ei mikään 15 v sitten mutta sillonko jo ollut apina?
Apinoinut näkijöitä ehkä? ymmärsinkö oikein oli 15 v sitten soitellut näkijöille kun ei ollut vielä itte näkijä ja sitten olikin yhtäkkiä näkijä mutta antoi palautetta niistä asioista mitä ei kuiteskaan itte nähny ettei sitte tainnu kovin kummoinen näkijä ollakaan.
Ittelleen eikä kellekään nähny mitään nii ei kattonu enää vaikka olis pyydetty muttei kukaan pyytänykkään kun ei vakuuta näkijä joka ei näe edes ittelleen. Koki kuitenkii näkevänsä apinoitten kirjoituksia vaikkei ollut edes eläintarhassa. Parempi ehkä ettei enää näkijää leikkinytkää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Apinoinut näkijöitä ehkä? ymmärsinkö oikein oli 15 v sitten soitellut näkijöille kun ei ollut vielä itte näkijä ja sitten olikin yhtäkkiä näkijä mutta antoi palautetta niistä asioista mitä ei kuiteskaan itte nähny ettei sitte tainnu kovin kummoinen näkijä ollakaan.
Ittelleen eikä kellekään nähny mitään nii ei kattonu enää vaikka olis pyydetty muttei kukaan pyytänykkään kun ei vakuuta näkijä joka ei näe edes ittelleen. Koki kuitenkii näkevänsä apinoitten kirjoituksia vaikkei ollut edes eläintarhassa. Parempi ehkä ettei enää näkijää leikkinytkää.Et näköjään ymmärtänyt koska olet apina 🐒
Vaikea ymmärtää sinun vastauksia, koska apinat eivät ymmärrä kirjoitusta eivätkä osaa kirjoittaa. Pysy itse työttämänä vaan tai siellä Unililla töissä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ittelleen eikä kellekään nähny mitään nii ei kattonu enää vaikka olis pyydetty muttei kukaan pyytänykkään kun ei vakuuta näkijä joka ei näe edes ittelleen. Koki kuitenkii näkevänsä apinoitten kirjoituksia vaikkei ollut edes eläintarhassa. Parempi ehkä ettei enää näkijää leikkinytkää.Kerrohan millainen on aito ja oikea näkijä ja paljon olet itse heihin ollut yhteydessä kun tietävän asioista paremmin. Hienoa 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et näköjään ymmärtänyt koska olet apina 🐒
Vaikea ymmärtää sinun vastauksia, koska apinat eivät ymmärrä kirjoitusta eivätkä osaa kirjoittaa. Pysy itse työttämänä vaan tai siellä Unililla töissä.- - Vaikea ymmärtää sinun vastauksia, koska apinat eivät ymmärrä kirjoitusta eivätkä osaa kirjoittaa.- -
Kannattaa silti koittaa! Apinat kuulemma on hyviä oppimaan, niin jos oikein kovasti keskittymällä-, kovasti kun harjoittelee niin varmasti oppii! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrohan millainen on aito ja oikea näkijä ja paljon olet itse heihin ollut yhteydessä kun tietävän asioista paremmin. Hienoa 🙂
Säännöllisesti, kiitos kysymästä. Aidot ja oikeat erottaa feikeistä helposti, se jo yksi varma tuntomerkki että aidot ei ole eikä ole olleet missään palvelulinjoilla lätisemässä liirumlaarumia ja pitkittämässä puheluita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säännöllisesti, kiitos kysymästä. Aidot ja oikeat erottaa feikeistä helposti, se jo yksi varma tuntomerkki että aidot ei ole eikä ole olleet missään palvelulinjoilla lätisemässä liirumlaarumia ja pitkittämässä puheluita.
Varma tuntomerkki aidosta näkijästä. 😄 Mikä ongelma itselläsi on, että soittelet näkijöille. Normaali ihminen ei heille soittele. 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- - Vaikea ymmärtää sinun vastauksia, koska apinat eivät ymmärrä kirjoitusta eivätkä osaa kirjoittaa.- -
Kannattaa silti koittaa! Apinat kuulemma on hyviä oppimaan, niin jos oikein kovasti keskittymällä-, kovasti kun harjoittelee niin varmasti oppii!Sinun kohdallasi on vaikea kehittymistä odottaa, valitettavasti 🙁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selvästi olet apina, apina joka valitettavasti osaa kirjoittaa, sen näkee kirjoituksesi perusteella heti. 😄😄😄Ehkäpä tuossa syy miksi sinut irtisanottiin, kielenkäyttö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkäpä tuossa syy miksi sinut irtisanottiin, kielenkäyttö.
Hih! Totta! Varmaan haukkunut siellä asiakkaita apinoiksi. Vielä ilman näkijänkykyjä siellä asiakkaita haukkunut typeriksi ja ettei normaalit soita ennustajille jne... niin ei ihme jos tullut potkut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selvästi olet apina, apina joka valitettavasti osaa kirjoittaa, sen näkee kirjoituksesi perusteella heti. 😄😄😄Näkijä on näkijä ihan pienestä saakka. Oikea aito näkijä.
Taidan tietää kuka olet. Sen verran olet häiriköinyt Unilin työntekijöitä. H.lla alkaa sun etunimi.
Mitä jos lopettaisit, ennen kuin sulle käy huonosti ja sua syytetään
kunnianloukkaamisesta.
Jos sä kerran et osaa katsoa asioita eikä pienintäkään näkijän lahjaa ole. Ja olet saanut
potkut sen vuoksi niin mitä hemmettiä sä raivoat täällä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hih! Totta! Varmaan haukkunut siellä asiakkaita apinoiksi. Vielä ilman näkijänkykyjä siellä asiakkaita haukkunut typeriksi ja ettei normaalit soita ennustajille jne... niin ei ihme jos tullut potkut.
Sen käsityksen ainakin saa, tuosta hänen kommentoinnistaan.
Samaa mieltä että ei ole ihme jos potkut tuli. Turha syyttää yrityksen johtoa.
Yrityksen johto teki oikein että ne potkut antoi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varma tuntomerkki aidosta näkijästä. 😄 Mikä ongelma itselläsi on, että soittelet näkijöille. Normaali ihminen ei heille soittele. 😊
Miksi sä ylipäätään olet kirjoittamassa tässä keskustelu palstalla? kun et kerran usko?
Järkevä ihminen ei tälläiselle palstalle tule kirjoittamaan jos ei kiinnosta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri noin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri noin
Ei tullut potkuja, irtisanouduin ihan itse. Apinat mellastaa täällä, kuten edellisistä vastauksista näkyy.
- Anonyymi
Taitaa vittuuntuneet ennustajien aasi-akkaat kirjoitella vastauksia täällä.
Juuri tuollaisia he typerimmät asiakkaat ja kommentoijst ovat, tietävät kaikesta kaiken ja siksi he ovat niitä jotka sanovat kuka on oikea näkikää ja kuka ei.
Heidän mielestään se pitäisi synnytyslaitoksella tietää, että näkijä on ja tietää myös lottonumerot sekä montako kertaa joku soittaja on käynyt paskalla. - Anonyymi
Jos järjellä ajattelee, niin miten voi pitkittää puhelua ,jos asiakas on maksanut 15min etukäteen?
Koska on onneksi tuo mahdollisuus aika monessakin yrityksessä.
Itse Unilille soittaneena, en kyllä koe että puhelua olisi pitkitetty. Eikä voi edes
koska puhelu katkeaa 15minuutin päästä. - Anonyymi
Enemmän on rahanmenoa tullut niistä, jotka ottavat maksun etukäteen ja sitten "näkevät" jotain yleisen tason asioita tyyliin, nyt talvella olet hieman väsyneempi yms. Älyllistä.
- Anonyymi
Ukrainalta ne sadat Miljardit pitäs vaatia takisin !
- Anonyymi
Soitin viime vuonna lyhyen puhelun muutamille Unilin näkijöille, näille jotka olleet pisimpään töissä ja puhelussa kyselin miten tämä taistelu virallisesti loppuu entisen työnantajani kanssa. Kaikki sanoivat, että voitan entisen työnantajani ja näkevät, että kyseessä on täysin epäpätevä ihminen työnantajana ja riistää ehkä muitakin.
Olipa jännä etteivät nähneet, että kyseessä on heidän nykyinen pomonsa. 😃 Soitin prepaidnumerosta, joten eivät tunnista eivätkä näe numeroa.- Anonyymi
Sä olet sairas ja pahasti. Miten olisi muutama terapeutilla käynti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos niin sanot. Sopii terapeutilla käynti, ketä terapeuttia suosittelisit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko näkijä? Onko tämä ennustus vai ihan vaan totuus?
- Anonyymi
On sulla kans huvit....
- Anonyymi
Olet sä kyllä pehmeä. Soitat entisen työpaikkasi näkijöille. Olisit vaan rehellisesti kertonut kuka olet.
Et sinä voita työnantajaasi, se on sen verran tehnyt noita hommia, että kaikki ei sen kintuille kuse.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501999
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3081191Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.83999- 35898
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31829- 52809
Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta18756- 71754
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos56709Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44701