Vaatikaa Unililta rahojanne takaisin

Anonyymi-ap

Ollessani Unililla töissä, jo ensimmäisessä haastattelussa yhtiön pomo ainakin väitti, että hän mieluummin maksaa takaisin kuin rupeaa sähköpostitse riitelemään asiasta. Hän kuitenkin itse vaatii pitkittämään puheluita, jos ne ovat hänen mielestään liian lyhyitä.

Unilin sivuilta löytyy kohta anna palautetta: https://www.unil.fi/vallu/

Mistään hinnasta en kyllä Unilille töihin enää menisi. Paskin työnantaja ikinä. Mutta onhan sen paikan pomokin jo yli 70 vuotias, kuulemma.

Joten, vaatikaa rahojanne takaisin, jos olette saaneet sieltä joltain paskaennustuksen.

Jos olet soittanut jollekin Unilin näkijälle, pomo kyllä näkee mistä numerosta on soitettu.

Joissakin ennustusfirmoissa myös ennustajat näkevät soittajien numerot, joten suosittelen salaamaan numeron, mikäli ette halua, että niiden perusteella ennustajat etsivät tietoa teistä tai tunnistavat tulevan soittajan.

Hyvää Uutta vuotta!

34

290

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taas sä mesoat täällä.

Ensinnäkin, vaikka numero näkyisi niin jos näkijä alkaa sitä googlettamaan sanotaan vaikka Matti Meikäläinen niin aika kauan saa tietoja hakea ja mitä tietoa voisi löytyä? Facebook sivut, instagram, ei niistä mitään tietoa löydy.

Aika monella ne sivut on myös yksityiset. Koitappa hakea itsestäsi googlen kautta tietoa. Kun puhelu tulee ja nykyisen lain mukaan se saa kestää korkeintaan 23 minuuttia kunnes katkeaa(siitäkin on jo monta vuotta kun se laki tuli). Monet maksaa etukäteismaksun esim 10minuuttia.

Mitä väliä jos yrityksen pomo on 70v? Ei mitään,monet on hyvinkin työkuntoisia siinä iässä.

Saitko potkut? vai mikä riita sulla on menossa sen pomon kanssa? Luuletko että tuo sinun avautuminen vaikuttaa jonkun soittamiseen sinne? Siellä on monta hyvää näkijää/ennustajaa tälläkin hetkellä. Itse olen saanut hyvin paikkansa pitäviä ennustuksia.

• Anonyymi

Käytkö sä ihan täysillä?

Luehan tuo postauksesi uudestaan.

Eli oletko sinä se paskaennustaja? Jos sulla on joku ongelma Unilin pomon kanssa,minkä tuosta kirjoituksesta ymmärtää,niin miksi sinä ne ennustajat haukut?

Et sinä pysty tällä kirjoituksellasi vahingoittamaan yrityksen toimitusjohtajaa. Nauraa se sinun kirjoituksillesi.

• Anonyymi

Olen, olen kuulemma paskin ennustaja ikinä kun nostin epäkohdat esille ja vein asioita virallisesti eteenpäin. Tein alle vuodessa vain n. 50000 euron tulot Unille, olen työnantajan mukaan huonoin ikinä.

• Anonyymi

Miten määrittää sana paskaennustus. Onko se siis sellainen ennustus, joka ei ole oikean ennusajan tekemä.? jos niin, niin herää kysymys, voiko sieltä jotain muunlaisiakin ennustuksia sitten saada?
      Eiköhän se ole ihan yleisessä tiedossa, ainakin itse ajattelen, että nuo sellaisia ajanviete- ja hupipalveluita paremminkin. Että jos sellaisiin joku soittaa, niin eiköhän se vastuu sillä kohdin jo siirry soittajalle.
      Että saako meinaan sitäkään rahoja takaisin, jos on tullut täyttäneeksi jonkun veikkauskupongin, eikä sitten voittoa tullutkaan. Tosin, villi veikkaus että sieltä saisi helpommin sen voiton kuin palvelulinjoilta oikean ennustuksen.

• Anonyymi

TÄMÄ: Mistään hinnasta en kyllä Unilille töihin enää menisi.

Hän on luultavammin niitä paskaennustuksia tehnyt. Ja voisi likapyykkinsä hoitaa yrityksen omistajan kanssa ,eikä täällä. Häntä tuskin takaisin pyydetään. Joten voi olla rauhassa.

Todella raukkamaista nillittää täällä kun yrittäjä ei tule kertomaan omaa
        näkemystään, tietysti on siinä kohtaa se fiksu

En ole itse muutamaan vuoteen soittanut, kun sieltä lähti eräs todella hyvä pois.
        Samoja siellä näyttää muutama olevan jotka on siellä ollut jo pitkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän on luultavammin niitä paskaennustuksia tehnyt. Ja voisi likapyykkinsä hoitaa yrityksen omistajan kanssa ,eikä täällä. Häntä tuskin takaisin pyydetään. Joten voi olla rauhassa.

En ole itse muutamaan vuoteen soittanut, kun sieltä lähti eräs todella hyvä pois.

Kuka rämä todella hyvä oli? Kai voit sen kertoa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis kuka tämä todella hyvä näkijä oli joka lähti pois?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No se sama tiedetään-kyllä-kuka koittaa täällä taas itteään mainostaa ja kyselee itteltänsä kuka oli todella hyvä. Voi halloota taasen!
        Noi nyt niin moneen kertaan jo läpinäkyviksi todettu. Sielei ketään oikeeta ennustajaa ole ollu. Lööperiä länkytti siellä ja lööperistä ei ole muuksi muuttunnu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voin kertoa. Todella hyvä rämä.

• Anonyymi

Miten sä kuvittelet että siinä ajassa löytää jonkun puhelinnumeron perusteella asiakkaasta tietoa?

Kunnon ennustaja/näkijä ei tälläistä edes yritä tehdä.
      Haehan oman puhelinnumeron perusteella tietoa itsestäsi. Ja laita ihmeessä miten meni?

• Anonyymi

Jos sulla on kuulokkeet päässä, kädet ovst vapaina. Älypuhelimella ja myös tietokoneella pystyy googlailemaan samalla kun puhuu puhelimessa. Sillä ei ole juuriväliä mitä netistä löytyy vai löytyykö mitään, numeron perusteella kun voi joko vastata tai olla vastaamatta.

On paljon asiakkaita joita en ottaisi asiakkaiksi, jos tekisin linjan ulkopuolella töitä. Joten jos on tiettyjä ennustajia joille ihmiset ei halua soitella, niin on myös monia asiakkaita joita ei haluta asiakkaiksi, vaikka siitä puhelusta pari kolme euroa palkkaa tulisikin.

Välillä jos ennustuslinjalla puhelin tuuttaa varattua, ennustaja on oikeasti varattu tai sitten hän näkee numeron eikä halua vastata, ja tietyn ajan jälkeen, puhelu alkaa tuutata varattua.

Itse kyllä kirjoitin eräiden puhelinnumeroiden kohdalle "Älä vastaa" jos asiakas oli todella negatiivinen, aggressiivinen, asennevammainen, eikä omannut käytöstapoja.

Näet siis numeron mistä on soitettu. Tietenkin jotkut soittelivat useista eri numeroista, mutta sitten vaan laitoin luuria korvaan, kun en halunnut puhua ja olin myös sanonut, että etsii itselleen toisen näkijän.

On se nyt sitten jännä, kun entinen pomo sanoi, että periaatteessa hänen pitäisi korvata, jos joku vaatii rahoja takaisin ennustuksesta joka ei toteutunut.

Mutta kun kerran joku täällä palstalla on eri mieltä, niin hän on varmaan oikeassa.

Entinen työnantaja ei tänne välttämättä kirjoittelemaan Itse, hän laittaa ehkä jonkun työntekijöistään kirjoittamaan jotain, jos kokee että joku yrittää paljastaa hänet.

• Anonyymi

Kaikki vastaajat ovat näköjään Unolin nykyisiä työntekijöitä 😇

• Anonyymi

Palkkaahan saa ennustuslinjoilla työntekijä n. 20-40 senttiä minuutilta miinus verot sun muut, joten en kyllä itse menisi tuolaisilla palkoilla takaisin ennustusfirmoihin. Kolmella linjalla olen töissä ollut ja kaikki työnantajat vaatineet olemaan linjalla enemmän mihin pystyy.

• Anonyymi

Noitten kirjoitusten jälkeen ei varmaan kellekään ole epäselvää että onko oikeista ennustajista kysymys. Pelkkää rahantakomista. Tasan ei väliä mitä siellä löpisee kunhan kauan koittaa puhua.

• Anonyymi

Mistä sinä kommentoija tiedät, lähtikö joku ennustaja Unililta vapaasta tahdosta vai siitä syystä, että Unilin työnantaja antaa potkut jos ei yritä pitkittää puhelua tai tee töitä hänen aikataulujensa mukaan.

• Anonyymi

Ennustajahan ei tuossa firmassa rikastu vaikka tekisi 24/7 linjalla. Ja kyllä siitä "paskapuhumisestakin" pitää työntekijälle maksaa, siksi hänet on töihin ennustajaksi palkattu.

• Anonyymi

"Ja kyllä siitä "paskapuhumisestakin" pitää työntekijälle maksaa, siksi hänet on töihin ennustajaksi palkattu."

Joopasjoo! MITÄÄN muuta ei tarvitse tietää.

Kyllä sirittää jos joku ton jälkeen vielä erehtyy tommosille linjoille soittaan.

"paskanpuhumista" kuuneteen". Että sillain.

Ja huomioitavaa, ne "ennustajaksi palkatut" jotka tommosista lähtee niin sitte vaan siirtyy muualle puhumaan paskaa?

Koska oikeet näkijät ei noihin mene.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ja kyllä siitä "paskapuhumisestakin" pitää työntekijälle maksaa, siksi hänet on töihin ennustajaksi palkattu."

Joopasjoo! MITÄÄN muuta ei tarvitse tietää.

Kyllä sirittää jos joku ton jälkeen vielä erehtyy tommosille linjoille soittaan.

"paskanpuhumista" kuuneteen". Että sillain.

Ja huomioitavaa, ne "ennustajaksi palkatut" jotka tommosista lähtee niin sitte vaan siirtyy muualle puhumaan paskaa?

Koska oikeet näkijät ei noihin mene.

Huijareita on varmasti linjoilla kuin niiden ulkopuolella.Itsekin näkijänä voin sanoa, että kukaan 0700-näkijä ei ole minulle ikinä nähnyt oikein, siksi en enää kysele itse muilta näkijöiltä. Joskus nuorempana tuli siis soiteltua ja harmittaa vielä näin 15 vuoden jälkeenkin se rahanmeno vaikka oma syyhän se oli. Joten ymmärrän myös sen kiinnostuksen ennustajille soittoihin. Myöhemmin kun annoin asiasta palautetta ennustajille, ettei ennustus toteutunut, sanottiin, että on ihan oma syy, jos ei ennustus toteudu, tai mitäs soitit mulle, tai lyötiin luuri korvaan jne.

Usein työasiat oli päällimmisinä kysymyksinä, siis jos kysyin "pääsenkö ulkomaille töihin" Vastaus oli "Tässä näkyy valoa ulkomaille, joten hyvältä näyttää" En päässyt ulkomaille töihin. 😄

En siis katso nykyään kenellekään, en ilmaiseksi enkä rahasta, en koe tätä omaksi jutukseni vaikka silloin tällöin pyydetään.

Elämää pitää elää eikä kysellä liikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huijareita on varmasti linjoilla kuin niiden ulkopuolella.Itsekin näkijänä voin sanoa, että kukaan 0700-näkijä ei ole minulle ikinä nähnyt oikein, siksi en enää kysele itse muilta näkijöiltä. Joskus nuorempana tuli siis soiteltua ja harmittaa vielä näin 15 vuoden jälkeenkin se rahanmeno vaikka oma syyhän se oli. Joten ymmärrän myös sen kiinnostuksen ennustajille soittoihin. Myöhemmin kun annoin asiasta palautetta ennustajille, ettei ennustus toteutunut, sanottiin, että on ihan oma syy, jos ei ennustus toteudu, tai mitäs soitit mulle, tai lyötiin luuri korvaan jne.

Usein työasiat oli päällimmisinä kysymyksinä, siis jos kysyin "pääsenkö ulkomaille töihin" Vastaus oli "Tässä näkyy valoa ulkomaille, joten hyvältä näyttää" En päässyt ulkomaille töihin. 😄

En siis katso nykyään kenellekään, en ilmaiseksi enkä rahasta, en koe tätä omaksi jutukseni vaikka silloin tällöin pyydetään.

Elämää pitää elää eikä kysellä liikaa.

Tuskin kukaan kyseleekään. Meinaan jos itsekin on tarvinnut ennustajiin turvautua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin kukaan kyseleekään. Meinaan jos itsekin on tarvinnut ennustajiin turvautua.

Kai sinä apina osasit lukea, että tuossa kirjoitettiin 15 vuotta sitten, en ollut silloin näkijä.

Minä olen sellainen "ei-näkijä" että anna kyllä samalla mitalla takaisin.

Selvästi olet apina, apina joka valitettavasti osaa kirjoittaa, sen näkee kirjoituksesi perusteella heti. 😄😄😄

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Monessa firmassa jos et ole ollut ennen töissä linjalla, suositellaan soittamaan linjanälijälle että näkee miten homma toimii

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Monet näkijät soittelevat toisilleen, joten mikä siinä on ongelma?

Monet näkijät myös jakavat kokemuksiaan asiakkaista, erityisesti hankalista ja paljon soittavista.

Kyllä sitä saa tukea ja apua kollegaltaan hakea.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Monet näkijät soittelevat toisilleen, joten mikä siinä on ongelma?

Monet näkijät myös jakavat kokemuksiaan asiakkaista, erityisesti hankalista ja paljon soittavista.

Kyllä sitä saa tukea ja apua kollegaltaan hakea.

"kollegalta---- hahahahahaha :) -----hahahaha :)

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kai sinä apina osasit lukea, että tuossa kirjoitettiin 15 vuotta sitten, en ollut silloin näkijä.

Minä olen sellainen "ei-näkijä" että anna kyllä samalla mitalla takaisin.

Selvästi olet apina, apina joka valitettavasti osaa kirjoittaa, sen näkee kirjoituksesi perusteella heti. 😄😄😄

eiks ole kirjotettu 6.1. että ei mikään 15 v sitten mutta sillonko jo ollut apina?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

"kollegalta---- hahahahahaha :) -----hahahaha :)

Mitä kollega tarkoittaa?

Kumppani, työtoveri, liikekumppani, partneri

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

eiks ole kirjotettu 6.1. että ei mikään 15 v sitten mutta sillonko jo ollut apina?

Apinoinut näkijöitä ehkä? ymmärsinkö oikein oli 15 v sitten soitellut näkijöille kun ei ollut vielä itte näkijä ja sitten olikin yhtäkkiä näkijä mutta antoi palautetta niistä asioista mitä ei kuiteskaan itte nähny ettei sitte tainnu kovin kummoinen näkijä ollakaan.
        Ittelleen eikä kellekään nähny mitään nii ei kattonu enää vaikka olis pyydetty muttei kukaan pyytänykkään kun ei vakuuta näkijä joka ei näe edes ittelleen. Koki kuitenkii näkevänsä apinoitten kirjoituksia vaikkei ollut edes eläintarhassa. Parempi ehkä ettei enää näkijää leikkinytkää.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Apinoinut näkijöitä ehkä? ymmärsinkö oikein oli 15 v sitten soitellut näkijöille kun ei ollut vielä itte näkijä ja sitten olikin yhtäkkiä näkijä mutta antoi palautetta niistä asioista mitä ei kuiteskaan itte nähny ettei sitte tainnu kovin kummoinen näkijä ollakaan.
        Ittelleen eikä kellekään nähny mitään nii ei kattonu enää vaikka olis pyydetty muttei kukaan pyytänykkään kun ei vakuuta näkijä joka ei näe edes ittelleen. Koki kuitenkii näkevänsä apinoitten kirjoituksia vaikkei ollut edes eläintarhassa. Parempi ehkä ettei enää näkijää leikkinytkää.

Et näköjään ymmärtänyt koska olet apina 🐒

Vaikea ymmärtää sinun vastauksia, koska apinat eivät ymmärrä kirjoitusta eivätkä osaa kirjoittaa. Pysy itse työttämänä vaan tai siellä Unililla töissä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kerrohan millainen on aito ja oikea näkijä ja paljon olet itse heihin ollut yhteydessä kun tietävän asioista paremmin. Hienoa 🙂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Et näköjään ymmärtänyt koska olet apina 🐒

Vaikea ymmärtää sinun vastauksia, koska apinat eivät ymmärrä kirjoitusta eivätkä osaa kirjoittaa. Pysy itse työttämänä vaan tai siellä Unililla töissä.

- - Vaikea ymmärtää sinun vastauksia, koska apinat eivät ymmärrä kirjoitusta eivätkä osaa kirjoittaa.- -
        Kannattaa silti koittaa! Apinat kuulemma on hyviä oppimaan, niin jos oikein kovasti keskittymällä-, kovasti kun harjoittelee niin varmasti oppii!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kerrohan millainen on aito ja oikea näkijä ja paljon olet itse heihin ollut yhteydessä kun tietävän asioista paremmin. Hienoa 🙂

Säännöllisesti, kiitos kysymästä. Aidot ja oikeat erottaa feikeistä helposti, se jo yksi varma tuntomerkki että aidot ei ole eikä ole olleet missään palvelulinjoilla lätisemässä liirumlaarumia ja pitkittämässä puheluita.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Säännöllisesti, kiitos kysymästä. Aidot ja oikeat erottaa feikeistä helposti, se jo yksi varma tuntomerkki että aidot ei ole eikä ole olleet missään palvelulinjoilla lätisemässä liirumlaarumia ja pitkittämässä puheluita.

Varma tuntomerkki aidosta näkijästä. 😄 Mikä ongelma itselläsi on, että soittelet näkijöille. Normaali ihminen ei heille soittele. 😊

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

- - Vaikea ymmärtää sinun vastauksia, koska apinat eivät ymmärrä kirjoitusta eivätkä osaa kirjoittaa.- -
        Kannattaa silti koittaa! Apinat kuulemma on hyviä oppimaan, niin jos oikein kovasti keskittymällä-, kovasti kun harjoittelee niin varmasti oppii!

Sinun kohdallasi on vaikea kehittymistä odottaa, valitettavasti 🙁

• Anonyymi
      UUSI

Taitaa vittuuntuneet ennustajien aasi-akkaat kirjoitella vastauksia täällä.

Juuri tuollaisia he typerimmät asiakkaat ja kommentoijst ovat, tietävät kaikesta kaiken ja siksi he ovat niitä jotka sanovat kuka on oikea näkikää ja kuka ei.

Heidän mielestään se pitäisi synnytyslaitoksella tietää, että näkijä on ja tietää myös lottonumerot sekä montako kertaa joku soittaja on käynyt paskalla.

• Anonyymi
      UUSI

Jos järjellä ajattelee, niin miten voi pitkittää puhelua ,jos asiakas on maksanut 15min etukäteen?

Koska on onneksi tuo mahdollisuus aika monessakin yrityksessä.

Itse Unilille soittaneena, en kyllä koe että puhelua olisi pitkitetty. Eikä voi edes
      koska puhelu katkeaa 15minuutin päästä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      214
      3274
    2. Tiedäthän että

Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il
      Ikävä
      21
      3272
    3. Klaukkalan onnettomuus

Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess
      Maailman menoa
      40
      1809
    4. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
      Ikävä
      96
      1412
    5. Martinan uudet tuulet

Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      1369
    6. Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat

Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie
      Ikävä
      54
      1362
    7. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      99
      1318
    8. Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee

Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO
      Maailman menoa
      198
      1254
    9. Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?

Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe
      Maailman menoa
      174
      1214
    10. Kunnan piikkiin meni nuorten surma

Ei ole missään muualla noin alkeellisen oloista siltaa ja kaiteita, ja oliko edes kaiteita, kunnollisia ei ainakaan ollu
      Nurmijärvi
      45
      1051
    Aihe