Tekee hyvää sielulle tietää että on joku joka meitä kaikkia ajattelee, hyväksyy meidät sellaisina kuin olemme - että semmoinen Lothari on olemassa meitä vanhuksiakin varten jos on valmis reenaamaan kovaa niin lopussa kiitos seisoo ja tekee eetvarttiva
Pieni rukous meille kaikille
12
205
Vastaukset
- Anonyymi
Nuku yöllä, uni puhdistaa aivoja. Rukouskin tekee kyllä hyvää ja voihan sitäkin treenata. Omat toiveeni eivät kylläkään lähde "Lotharille" (kuka hän on?), mutta nukun yöllä, enkä kuku.
- Anonyymi
Lothar oli 800-luvulla Italian kuningas. En tiedä miten hän meitä ajattelisi. Luin aloituksen jo aikaisemmin päivällä mutten oikein ymmärtänyt mitä aloittaja haluaa sanoa. Ehkä on kyseessä joku toinen Lothar joka meidät hyväksyy sellaisina kuin olemme??? En tiedä mitä tässä rukoiltaisiin.
- Anonyymi
Ehkä hän tarkoittaa Yläkerran Ukko-Jumalaa, muttei uskalla ääneen mainita nimeään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä hän tarkoittaa Yläkerran Ukko-Jumalaa, muttei uskalla ääneen mainita nimeään.
No tottakai Jumalaa, ei se ollut epäselvää mutta mistä asiasta aloittaja toivoisi meidän rukoilevan. Rukoilen päivittäin ja esirukoilen aina kun huomaan aiheen. Nyt olen rukoillut rauhan puolesta ja että Putin tokenisi. Ja kenen läheisen milloinkin on tarpeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tottakai Jumalaa, ei se ollut epäselvää mutta mistä asiasta aloittaja toivoisi meidän rukoilevan. Rukoilen päivittäin ja esirukoilen aina kun huomaan aiheen. Nyt olen rukoillut rauhan puolesta ja että Putin tokenisi. Ja kenen läheisen milloinkin on tarpeen.
Kovaa reenaamisen avuksi, tueksi ja hyväksi. Olettaisin epäselvän tekstin perusteella.
- Anonyymi
Rukoilen "yläkertaa", että hän suojelisi meitä yksinäisiä ja avuttomia,
ettemme pelkäisi mitään ja saisimme rauhan sieluumme.
Ei ole muutakaan apua. Ei kukaan tule avuksi. - Anonyymi
Se hyväksyjä ei ainakaan ole kotoisin tältä palstalta.
Täällä ei ole tapana hyväksyä muita, ei ainakaan sellaisina kuin olemme.
Haukkua pitää ja ehdottaa elämänmuutosta.- Anonyymi
Minä kun en luota minkään Lotharin suojeluksiin, mutta uskokoon ken haluaa ja uskoo saavansa apua toivottomuuteen ja elämänhaluttomuuteen vanhalla iällään.
Usko, jumalaan,
Jokaisella on ja saa olla oma jumalansa, aloittajalla Lothar, jonka olemassaolo on uskon varassa, kuten muidenkin jumalien.
Usko on luottamista.
Kiitin Taivaan isää tänäkin aamuna kun kipujeni keskellä yön taistelin ja kuitenkin sain herätä taas uuteen päivään. Kiitin, elämä on lahja jonka päivistä emme mitään tiedä, mutta aina päivän elettyään tietää kiroaako, vai kiittääkö.
Iltaisin luen iltarukouksen, kiitän päivästä ja pyydän rakkaille läheisilleni suojelusta ja kaikille ihmisille suojaa sotien kauhulta ja pahalta.
Minun rauhani on oma uskoni, Rukouksessani ei ole sanoja, on vain ajatusten virta jumalani luo.
Hyvää alkavaa vuotta! - Anonyymi
Aina on kaikentietäviä joka paikassa, jotka ohjeistavat kaikessa muita.
Ei kannattaisi välittää heidän tuputuksistaan, joita heillä on "sisäinen
pakko" jakaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä kun en luota minkään Lotharin suojeluksiin, mutta uskokoon ken haluaa ja uskoo saavansa apua toivottomuuteen ja elämänhaluttomuuteen vanhalla iällään.
Usko, jumalaan,
Jokaisella on ja saa olla oma jumalansa, aloittajalla Lothar, jonka olemassaolo on uskon varassa, kuten muidenkin jumalien.
Usko on luottamista.
Kiitin Taivaan isää tänäkin aamuna kun kipujeni keskellä yön taistelin ja kuitenkin sain herätä taas uuteen päivään. Kiitin, elämä on lahja jonka päivistä emme mitään tiedä, mutta aina päivän elettyään tietää kiroaako, vai kiittääkö.
Iltaisin luen iltarukouksen, kiitän päivästä ja pyydän rakkaille läheisilleni suojelusta ja kaikille ihmisille suojaa sotien kauhulta ja pahalta.
Minun rauhani on oma uskoni, Rukouksessani ei ole sanoja, on vain ajatusten virta jumalani luo.
Hyvää alkavaa vuotta!Hyvää tulevaa vuotta sinullekin ! Jossain päin maailmaa on jo vuosi vaihtunut.
Meillä vasta kuuden tunnin päästä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Usko, jumalaan,
Usko on luottamista.
Hyvää alkavaa vuotta!Samalla linjalla olen, hyvin kirjoitettu. Jokainen uskokoon tai olkoon uskomatta, mutta minä uskon. Ei ole minun asiani arvioida ketään.
Ei ole sairauksia mutta kiitän terveydestä aamuisin kun nousen. Illalla kiitän noista samoista asioista ed. kirjoittajan kanssa. Lisäksi rukoilen, että Jumala aiheuttaisi sotaa lietsoville valtioiden päämiehille jonkin kolauksen tai ahaa-elämykseen, joka kääntäisi heidän vallanhimonsa rauhan tavoitteluksi.
Hyvää uuttavuotta kaikille! Ensimmäiset raketit alkoivat paukkua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samalla linjalla olen, hyvin kirjoitettu. Jokainen uskokoon tai olkoon uskomatta, mutta minä uskon. Ei ole minun asiani arvioida ketään.
Ei ole sairauksia mutta kiitän terveydestä aamuisin kun nousen. Illalla kiitän noista samoista asioista ed. kirjoittajan kanssa. Lisäksi rukoilen, että Jumala aiheuttaisi sotaa lietsoville valtioiden päämiehille jonkin kolauksen tai ahaa-elämykseen, joka kääntäisi heidän vallanhimonsa rauhan tavoitteluksi.
Hyvää uuttavuotta kaikille! Ensimmäiset raketit alkoivat paukkua.Kiitos samoin Sinulle.
Toivotaan ettei kenenkään tarvitse paeta sotaa.
Täällä alkoi rakettien ampuminen heti kun lupa salli., mutta kyllä joku vielä keskiyölläkin niitä pamauttaa.
Rahaa palaa ihan suotta. Lapsille riittäisi ne pienet papatit, tai tähtisade tikku. Olisi turvallisempaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1817637
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes903660- 662509
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se721589Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3751513Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201406- 571393
Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171101Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791040Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841038