Spaceball

s60

Onko kellään kokemuksia kyseisestä vaihdekeppimallista. Ei ole tullut vastaan yhdessäkään koeajoautossa. Millainen mahtaa olla käytännössä, vai onko muuta eroa kuin ulkokuori?

6

2092

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • s/v ??

se on tavallinen vaihdekeppi, kuoret on vain hienommat. mutta on tosi makeen näköinen.

• S60-170

Ihan hyvä kepukka, ei ainakaan puolessa vuodessa mitään negatiivistä spacepallista..
      Otahan sinne etupenkin alle se tehdasvahvistin 4X50W (hinta alle 1600 vanhaa markka),,alkaa saundit oleen sitten kohdallaan..niin ja tumma sisustus, ne vaaleet on "lada"-lookkia

• Tuuba

A) "4x50" Watilla ei soundeja kohdalleen saa.
        B) Vaalea nahka on tyylikkäämpi.
        C) Vai puhuitko kangasverhoilusta? buahah! :)

• S60-170
        Tuuba kirjoitti:

A) "4x50" Watilla ei soundeja kohdalleen saa.
        B) Vaalea nahka on tyylikkäämpi.
        C) Vai puhuitko kangasverhoilusta? buahah! :)

-Nidingen sini-musta (kangas-nahka)mulla
        - se vahvistin on 4x 50 (tehdaslisävarustae) => kaiuttimet sen vahvistimen mukaan, bassoa löytyy ja diskantit ok.
        -vaalea verhoilu ei ole niin tyylikäs kuin tumma koska; autossa on tummmennetut lasit tehtaalta, joten sisustan sävytys kannattaa pitää tummana.
        -auto mallia 2002 ja 170 pollea.

• Tommi
        S60-170 kirjoitti:

-Nidingen sini-musta (kangas-nahka)mulla
        - se vahvistin on 4x 50 (tehdaslisävarustae) => kaiuttimet sen vahvistimen mukaan, bassoa löytyy ja diskantit ok.
        -vaalea verhoilu ei ole niin tyylikäs kuin tumma koska; autossa on tummmennetut lasit tehtaalta, joten sisustan sävytys kannattaa pitää tummana.
        -auto mallia 2002 ja 170 pollea.

Makuasioitahan nämä ovat, mutta itse ottaisin Volvon vaalealla sisustuksella.
        Uuteen V70:n otin juuri tuon kangas/nahka sisustuksen mustana. Ei hyvältä näytä...
        Vanha V70 oli täysin vaalealla sisustuksella, jolloin tuulilasiin tuli heijastumia aika pahasti, pitäisi varmaankin ottaa sellainen "sekoitus", että kojelauta ylhäältä on harmaata ja sitten alhaalta vaalea. Miltäköhän se sitten näyttäisi?

• @
        Tommi kirjoitti:

Makuasioitahan nämä ovat, mutta itse ottaisin Volvon vaalealla sisustuksella.
        Uuteen V70:n otin juuri tuon kangas/nahka sisustuksen mustana. Ei hyvältä näytä...
        Vanha V70 oli täysin vaalealla sisustuksella, jolloin tuulilasiin tuli heijastumia aika pahasti, pitäisi varmaankin ottaa sellainen "sekoitus", että kojelauta ylhäältä on harmaata ja sitten alhaalta vaalea. Miltäköhän se sitten näyttäisi?

esitteestä kattelin että tumma pitäis olla, mutta vaaleaan päädyin lopulta. vastaus edelliseen: Mittariston lippa kojelaudassa on tumma heijastumien välttämiseksi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      122
      1691
    2. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      16
      1372
    3. Tiedätkö miten pahalta tuntui

Kun vetäydyit? Ei kuukausiksi vaan vuosiksi.
      Ikävä
      61
      980
    4. Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA

Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR
      Hindulaisuus
      329
      972
    5. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      65
      826
    6. J miehestä oikeaa

Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen
      Ikävä
      78
      816
    7. Onko Lahdessa juhannuskokkoa?

Entä vähän kauempana?
      Lahti
      1
      770
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      46
      741
    9. Kysyit firman bileissä..

.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta
      Ikävä
      9
      671
    10. Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin

Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta
      Maailman menoa
      62
      658
    Aihe