Itä-Suomen hovioikeus on antanut vankeustuomioita rikosvyyhdissä, jossa oli mukana moottoripyöräjengi Helvetin enkeleiden jäseniä.
Etelä-Karjalan käräjäoikeudessa oli vuosi sitten syytettynä 19 henkilöä, joista seitsemälle langetettiin vankeusrangaistus. Tällä kertaa Itä-Suomen hovioikeudessa syytettynä oli 13 henkilöä. Näistä kuudelle langetettiin vankeusrangaistukset.
Hovioikeus käsitteli käräjäoikeuden tavoin useita pahoinpitelysyytteitä. Kyseiset syytteet nostettiin alun perin tapauksesta, jossa joukko Helvetin enkeleihin kuuluvia henkilöitä oli pahoinpidellyt miehen Lappeenrannassa vuonna 2019.
Tällöin Helvetin enkeleihin kuuluva joukko oli etukäteen päättänyt pahoinpidellä Helvetin enkeleiden kilpailijana pidetyn Outlaws MC -moottoripyöräjengin jäseniä tai sitä tukevia henkilöitä. He olivat menneet Lappeenrannan Lauritsalassa sijaitsevalle kiinteistölle ja pahoinpidelleet kohderyhmään kuuluvaksi luullun miehen.
Nyt hovioikeuden uuden päätöksen myötä kyseisestä pahoinpitelytapauksesta on tuomittu yhteensä 10 henkilöä. Kolme käräjäoikeudessa törkeästä pahoinpitelystä syyttömäksi todettua hovioikeus totesi nyt syylliseksi pahoinpitelyyn. Kaksi heistä hovioikeus tuomitsi kahdeksan kuukauden ehdolliseen vankeuteen. Yksi sai 80 päivää ehdotonta vankeutta
Joukossa tyhmyys tiivistyy
Anonyymi-ap
0
154
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003437
- 623117
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802413
- 842366
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411637