Kertoisitteko kuinka teillä muualla, toisilla kylillä menee rakennuslupa ja toimenpidelupa-asiat.
Millaiset luvat ja laput teillä pitää olla jos haluatte rakentaa 18 neliöisen varastorakennuksen kesämökille. Varastoon ei tule vesi eikä siitä tule lämmitettävä.
Rakennuslupa/toimenpidelupa
7
3432
Vastaukset
- toimenpidelupa tai
rakennustarkastajan harkinnan mukaan jopa toimepideilmoitus.
Kai ne kesämökeillä vaatii enemmän, ettei synny slummiasutusta, tai kunta haluaa rahastaa rakennusluvalla. - k-suomi
Meillä riittää toimenpide-ilmoitus jossa on mukana rakennus-,asemapiirustukset ja kyseinen lomake.Yli 25m2 rakennus vaatii rakennusluvan.
- To-Drown-A-Rose
Tosiaankin, se että tarvitseeko rakennuslupaa, riippuu täysin kunnasta. Esimerkiksi Jyväskylässä luvan tarvitsee yli 10 neliön rakennuksille. Tällöin myös se merkitään ja tehdään sijaintikatselmukset. Pienemmät menevätä toimenpidelupamenettelyllä.
- Sieltä
Oikea vastaus sieltä
- Keukka
Miks pitäs soittaa jollekin tarstajalle, kukahan semmoinen on, en oo koskaan kuulukaan mutta oon kai tyhmä??? Sieltä oikea vastaus sieltä, mikäs on sieltä sitten sieltä se oikea kysymys sieltä.
Ei just nyt kiinnosta sun väärä vastaukses.
Kiitokset muille asiallisista vastauksista!!
Meilläpäin on "varastolle" 10 neliöä raja jonka jälkeen vaaditaan rakennuslupa, naapurin kuuleminen ja omistuksen todistus. - tahvo
Keukka kirjoitti:
Miks pitäs soittaa jollekin tarstajalle, kukahan semmoinen on, en oo koskaan kuulukaan mutta oon kai tyhmä??? Sieltä oikea vastaus sieltä, mikäs on sieltä sitten sieltä se oikea kysymys sieltä.
Ei just nyt kiinnosta sun väärä vastaukses.
Kiitokset muille asiallisista vastauksista!!
Meilläpäin on "varastolle" 10 neliöä raja jonka jälkeen vaaditaan rakennuslupa, naapurin kuuleminen ja omistuksen todistus.Haluatko rakentaa sinne vai tänne? Rakenna mieluummin sinne! Äläkä kysele jonninjoutavia!
Akaan tasatukka - tahvo
tahvo kirjoitti:
Haluatko rakentaa sinne vai tänne? Rakenna mieluummin sinne! Äläkä kysele jonninjoutavia!
Akaan tasatukkaHieno homma kun säkään et kirjoittele jonne joutavia.
Sä oot mun idoli!!! Mä otan oppia susta!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645582Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204177Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1512159
- 171886
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1231699- 951367
- 711148
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o79965