Voisin viedä joltain naiselta neitsyyden

Anonyymi-ap

Olisin hellä ensirakastaja jos joku nuorempi täysi-ikäinen nainen haluaa ensikokemuksen luotettavasti.
M 54v

48

764

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onks pakko olla täysi-ikäinen?

• Anonyymi

Mikäs sun ikä on?

• Anonyymi

Ei ole enää neitsyitä !

• Anonyymi

Kyllä oma tyttöystävä oli kuusitoista vuotiaana neitsyt kun tapasimme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä oma tyttöystävä oli kuusitoista vuotiaana neitsyt kun tapasimme.

Sulla oli sitten hyvä tuuri. Voisin lainata tyttöystävääsi vaikka ei enää ole neitsyt 😊

• Anonyymi

Nyt meni Kelan hiekkapillu rotalta hermot.🤣🤣

• Anonyymi

Ei tytöt tykkää vanhemmista miehistä!

• Anonyymi

Oletko mistä päin, saisit viedä neitsyyteni. Oon ihastunut yhteen poikaan joka jalittaa päästä sänkyyn kanssani. Enkä haluisi olla kokematon hänen kanssaan. N 17v

• Anonyymi

Täällä Siilinjärvellä olen . Missä sinä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niuvanniemen suljetulla sekoilen speden kanssa buaahaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niuvanniemen suljetulla sekoilen speden kanssa buaahaa

Oikea paikka sinulle

• Anonyymi

Sää mää ja bää tietää buaahaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaavilla oon, voiko tulla luoksesi.
        Tyttö kaverini kanssa ajelemme Kuopiossa, kerroin hännelle vastasin sulle. N 17v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaavilla oon, voiko tulla luoksesi.
        Tyttö kaverini kanssa ajelemme Kuopiossa, kerroin hännelle vastasin sulle. N 17v

Kyllä sopii tulla, mutta täällä en kerro osoitteita .
        Joku muu mihin laittaa tai Missä tavata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tienkään täällä voi kertoa, voimme tulla johonkin parkkikselle. Ystäväni menee siksi aikaa Kuopioon, joku ilta ois hyvä. Tietenkin kauanko haluat olla kanssani, haluisin kuitenkin et nauttisin yhdynnästä. N 17v
        Hyvää Uutta Vuotta sinille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tienkään täällä voi kertoa, voimme tulla johonkin parkkikselle. Ystäväni menee siksi aikaa Kuopioon, joku ilta ois hyvä. Tietenkin kauanko haluat olla kanssani, haluisin kuitenkin et nauttisin yhdynnästä. N 17v
        Hyvää Uutta Vuotta sinille.

Se käy ja mielellään ensin kunnolla tutustutaan ja kiihoitan sua että olet valmis ja haluat varmasti seksiin alkaa.
        Minulla on aikaa kyllä että ei tarvii kiireellä tehdä mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se käy ja mielellään ensin kunnolla tutustutaan ja kiihoitan sua että olet valmis ja haluat varmasti seksiin alkaa.
        Minulla on aikaa kyllä että ei tarvii kiireellä tehdä mitään.

Kivalta kuulostat kyllä halun seksii, kirjoitinkin miksi vastasin sinulle. Kavereita jotka olleet ekan kerran myös vanhemman kans, ennen kuin ikäisten kaa. N 17v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kivalta kuulostat kyllä halun seksii, kirjoitinkin miksi vastasin sinulle. Kavereita jotka olleet ekan kerran myös vanhemman kans, ennen kuin ikäisten kaa. N 17v

Niin se on
        Nuoret pojat on myös liian hätäisiä saamaan vaan oman tyydytyksen eikä osaa ottaa huomioon naisen tarpeita ollenkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin se on
        Nuoret pojat on myös liian hätäisiä saamaan vaan oman tyydytyksen eikä osaa ottaa huomioon naisen tarpeita ollenkaan.

Ihastukseni luulee olen ollut muiden kanssa, pelottaa ja hävettää kun kokemusta miten miehen saan tyytyväiseksi. Miettinyt kun huumorilla heitetään suu hoidosta, kokemusta itsellä hävettää. Tää kaveri ollut tyttöjen kanssa useesti. N 17v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihastukseni luulee olen ollut muiden kanssa, pelottaa ja hävettää kun kokemusta miten miehen saan tyytyväiseksi. Miettinyt kun huumorilla heitetään suu hoidosta, kokemusta itsellä hävettää. Tää kaveri ollut tyttöjen kanssa useesti. N 17v

Sitä se on monella sun ikäisellä ja voi olla poikakaverillasikin kunhan pistää omiaan sekaan eli liioittelee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pääset hyvään oppiin vanhemman kanssa. Uskon saat hellyyttä ja kyrpää kunnolla. Terv. M 67v ps. Nauti kyrvästä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä se on monella sun ikäisellä ja voi olla poikakaverillasikin kunhan pistää omiaan sekaan eli liioittelee.

Kaverini vanhempi 21v.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaverini vanhempi 21v.

Niin enhän minä voi tietenkään tietää kunhan arvailen miten miespuoliset käyttäytyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin enhän minä voi tietenkään tietää kunhan arvailen miten miespuoliset käyttäytyy.

Ikäiseni pojat ylpeitä kenen tytön kanssa olleet, ihastuinkin vanhempaan myös hän kiinnostunut musta. Asuu omassa kämpässä, pyytänyt luokseen useesti. Tiedän haluu seksiä asunnollaan. N 17v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ikäiseni pojat ylpeitä kenen tytön kanssa olleet, ihastuinkin vanhempaan myös hän kiinnostunut musta. Asuu omassa kämpässä, pyytänyt luokseen useesti. Tiedän haluu seksiä asunnollaan. N 17v

Sitä on niin viriili siinä iässä että panettaa jatkuvasti kumpaakin osapuolta 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perjantai iltana voisimme tavata jos sopii. Loppui vuodot illalla joten olisin valmis. N 17v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin se on

Meinaatko laueta spermat pilluun. M 68v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perjantai iltana voisimme tavata jos sopii. Loppui vuodot illalla joten olisin valmis. N 17v

Eiköhän se silloin käy minunkin puolesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän se silloin käy minunkin puolesta.

Kiva.
        Ystävän luona Uutta Vuotta juhlimassa. Kuuntelin miten hänen poika ystävä piti hyvänä, ystäväni jopa äänteli rajusti. N 17v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva.
        Ystävän luona Uutta Vuotta juhlimassa. Kuuntelin miten hänen poika ystävä piti hyvänä, ystäväni jopa äänteli rajusti. N 17v

Luulisin ystävä saanut orgasmin kun kyrpä jyystänyt kiima pillua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulisin ystävä saanut orgasmin kun kyrpä jyystänyt kiima pillua.

Sitä kyllä mietin kun vaikeroi ja voihki ja kaverikin huohotti kovaa. N 17v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä kyllä mietin kun vaikeroi ja voihki ja kaverikin huohotti kovaa. N 17v

Odottas kun pääset tän vanhemman herran käsittelyyn.
        Tiedät nyt miten kaveris nautti kyrvästä, luulen huudat muustakin kuin kalvon repeytymisestä. M 59

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva.

Jotkut on äänekkäämpiä kun saa tyydytystä
        Kunnolla.

• Anonyymi

Tampereelta

• Anonyymi

kyllä setä vois hoitaa.M63tre

• Anonyymi

Aloittajalle liian etäällä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittajalle liian etäällä

Ällöä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ällöä

Mitäs olet ällö

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kyllä setä vois hoitaa.M63tre

Kyllä spede setä tuikkaa kuivana kakkoseen buaahaa

• Anonyymi

Olisiko Satakunnasta halukasta neitsyttä?
      M42

• Anonyymi

Delaa idiootti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Delaa idiootti

Jotkut luuserit valtasivat tämän keskustelun näköjään. No annetaan heidän huudella sillä eihän niillä muuta elämää olekaan!

• Anonyymi

Voisi antaa vaik kättä jollekin..

Milla13

• Anonyymi

Moi. Onko ketään kivaa naista täällä?

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tahtuu Kasperi Viita/Suviviita

Poliisia ja ambulanssia iso määrä.
      Seinäjoki
      90
      4064
    2. Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe

Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.
      Maailman menoa
      207
      1570
    3. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      76
      1420
    4. Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste

Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan
      Kaste
      240
      1110
    5. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      105
      1050
    6. Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?

Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.
      Maailman menoa
      327
      1036
    7. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      49
      989
    8. Nojatuoli !

Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en
      80 plus
      136
      949
    9. Milloin ymmärsit

Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os
      Ikävä
      86
      929
    10. Mökille pariksi viikoksi hänen kanssaan

Ei teknologialaitteita. Niin ❤️
      Ikävä
      98
      909
    Aihe