Mikä on tarkoitus?

Anonyymi-ap

Mikä on tämän kuvan julkaisun tarkoitus, mainostaa, aiheuttaa asiakasvirtaa, tai julkaisijan tarkoitus päästä lempiaiheeseensa kuponkiruokalat ja rekkamieskuppilat?

Mikäli kuva on otettu mainostarkoituksessa ravintoloitsijan toimesta, niin on täydellisesti epäonnistunut.

Jos kuvan on ottanut sen julkaisija, niin se osoittaa sen sijaan kyvyttömyyttä ottaa valokuvia.

https://aijaa.com/uPfi0x

Jo pelkästään lautasen kääntäminen olisi aiheuttanut tarkempia tomaattejakin, sekä merkitystä on sillä näkyykö koko lautanen ja mikä on muu ympäristö, kuten pöydän pinta.

Ei ole nähty tinderlumpun eikä roiskeläppäisen valmistamista annoksista kuvia.

22

165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Haluttu kohta ja syvyysvaikutelma?

https://aijaa.com/blwqXd

Todellakin on vaikutelmaa, taas sama virhe, edes koko laitanen ei ole kuvassa ja porkkana muutaman sentin päässä "Halutusta" kohdasta on jo epäselvä.

Jos nämä kuvat on otettu mainostarkoituksella, niin on epäonnistuttu täydellisesti.

• Anonyymi

Kyrvånsyylån valokuvat?? Ei ole varaa arvostella jos ei ole kuvia näkynyt.

• Anonyymi

Arvelin siis oikein kuten aloituksessani mainitsin, jutun pääasia ei ole kyseinen ravintola ruokineen, eikä mainitun aloituksen tekijä ole ravintoloitsija henkilökuntineen, vaan Pattayan rakas, joka kaipaa riitaa tänään, huomenna ja loppuelämänsä.

Arvosteluoikeus siis on vain jos lataa myös kuvia, joten antaapi tulla muitakin kuvia kuin Raptoria ja jeesusta passilla.

• Anonyymi

Kuten sanoin ammattivalokuvaaja on tarpeellinen kuvissa joita käytetään mainoksissa, tuskin donaldsin myyjät itse kuvaavat annoksiaan, tuo avauksen kuva on varsin heikkolaatuinen.

• Anonyymi

Onko Pasanen aivan vakavissaan nyt? Laitetaan gallup pystyyn. Tässä on kuvat 1,2 ja 3.
      https://aijaa.com/cGDlag sellaisinaan vierekkäin.

a) Valitse kuvista ne jotka ovat ravintola-annoksia.
      b) Laita kuvat paremmuusjärjestykseen.
      c) Laita annokset laadun mukaan järjestykseen.

• Anonyymi

Voi rakas lapsi kuvat 1 ja 3 on tarkoitettu myynninedistämiseen, jossa ne ovat täysin epäonnistuneet, kun kuva 2 on tarkoitettu vain thaimaalaisen perusruuan kuvaamiseen, jossa se on onnistunut täydellisesti. Kuva 1 on hieman parempi kuin kuva 3, mutta siinä on myös virheitä.

• Anonyymi

Kuva 2 on tarkoitettu viemään ihmisiltä ruokahalut ja välttelemään koko Thaimaata. Kuvan ottaja ei omista merkkikännykkää, vaan kopion.
        Kuvat 1 ja 3 ovat fine dining -tasoisia annoksia ja kuvat riittävän hyviä tarkoitukseensa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuva 2 on tarkoitettu viemään ihmisiltä ruokahalut ja välttelemään koko Thaimaata. Kuvan ottaja ei omista merkkikännykkää, vaan kopion.
        Kuvat 1 ja 3 ovat fine dining -tasoisia annoksia ja kuvat riittävän hyviä tarkoitukseensa.

Mitä sinä pelle auot päätäsi jatkuvasti, miten oma ruokailusi laiffila, noista vain yksi on perinteistä thairuokaa, noiden 1 ja 3 annos ei mitenkään liity thaimaahan, ne on farangeille suunnattua ruokaa, jota thaikut karttavat hintansa puolesta, ne on liian kallista heille, alan olla huolissani sinusta, onko kyseessä aito vai kopio puhelin, se on toisarvoista kuten kaikki muutkin juttusi, laiffila olet palstan heikoin lenkki nyt ja aina.

• Anonyymi

En ole nähnyt vielä koskaan yhtään ravintola-annosta Pasasen kuvaamana. Kaikki samaa paskaa. Jopa tällainen kotiruoka nopeasti kyhättynä pesee nuo.
      Tein lihamurekkeen, keitin makaronilajitelman lasagnekastikkeessa ja laitoin päälle chilitomaattimurskaa https://aijaa.com/Vb2ZON
      Nuo toiset annokset on herkullisen näköisiä ja ammattikokin tekemiä.

• Anonyymi

Mitä ihmeellistä tuossa paistinpannuannoksessa on?

Minulle se osoittaa ainoastaan, että "kokki" on yksinäinen.

• Anonyymi

No voittaahan tuo pizzaraxin ruuat, mutta muuten tuo on oikeasti säälittävää... jauhelihaa makaronia, miten se poikkeaa makaroonilaatikosta, karmean näköistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No voittaahan tuo pizzaraxin ruuat, mutta muuten tuo on oikeasti säälittävää... jauhelihaa makaronia, miten se poikkeaa makaroonilaatikosta, karmean näköistä.

Laitoin sen siksi koska sekin on paremman näköinen kuin spagettisoppa keltaisella muovilautasella ja ehdottomasti paremman makuinen.

• Anonyymi

Se on hienoa että suomalainen kokki pärjää hienosti Thaimaassa!
      Mikko ei ole mikään pallomaha eikä sairaseläkkeellä loisiva pummi, vaan kunnon tolkun suomalainen Thaimaassa. Hän ei koskaan hauku Thaimaata eikä thaimaalaisia Facebookissa, eikä muussakaan sosiaalisessa mediassa, vaan on varsin tyytyväinen elämäänsä perheineen Thaimaassa ja tekee herkullista ruokaa rakkaudesta lajiin.
      Tietenkin hänen ravintoloissaan Thaimaassa on aina tehty myös thairuokia ja ne löytyy menusta. Loistavaa mainosta Suomelle ja sille miten työt hoidetaan ilman urputtamista ja jäkättämistä. Mikolla ei ole aikaa bongata onnettomuuspaikkoja eikä hän ole julkaissut yhtään kuvaa itsestään onnettomuuspaikoilla.

Ravintola on valittu Khanomin toiseksi parhaaksi ravintolaksi. Tässä asiakkaan kommentti:

"Aivan upea ruoka! Emme ole koskaan pettyneet kokki Mikon ruokiin. Hänellä on myös paljon tietoa annettavaa tarvittaessa. Tämän ravintolan henkilökunta on myös erittäin ystävällistä ja huolehtivaa"

• Anonyymi

Tulihan se sieltä, siis Mikko ei julkaissut kuvia, vaan riidantahtoinen Rakas ja taas on saanut kaipaamansa internetoravan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulihan se sieltä, siis Mikko ei julkaissut kuvia, vaan riidantahtoinen Rakas ja taas on saanut kaipaamansa internetoravan.

En ole rakkaasi ja julkaisu on vain hatunnosto hienosti Thaimaassa pärjäävälle suomalaiselle miehelle, joka ei urputa ja valita, vaan tekee. Hyvää mainosta Suomelle, päinvastoin kuin Vantaan ammattivalittaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

https://www.tripadvisor.com/Restaurant_Review-g469413-d2639416-Reviews-Dusty_Gecko_Restaurant_Deli_Shop-Khanom_Nakhon_Si_Thammarat_Province.html#/media/2639416/?albumid=-182&type=ALL_INCLUDING_RESTRICTED&category=-182

Tuosta voi selailla millaisia annoksia siellä valmistellaan.

Kyllä minä tunnen Mikon ostin tilasin muutaman kerran karjalapiirakoita ja ruisleipää häneltä, tuli bussilla hua hiniin, mutta löysin sitten hua hinistä leipomon jopa paistaa ruisleipää, kävin hakemassa pari viikon leivät ja pakastin ne, Jorma teki myös karjalanpiirakoita, naurattaa näiden rakkaiden ravintola tietämys, miksi menee thaimaahan syömään farangsafkaa saahan sitä suomestakin jopa halvemmalla kuin thaimaasta, ei muuten ole montaa annosta rakkaat laittaneet thaisafkaa framelle...

Thaimaassa ei kukaan voi elää niin että elelee pelkällä länkkäriruualla siitä ei tule mitään, sitä tarjotaan hyvin vähän, pitää löytää joku vakipaikka mistä saa laadukasta mahdollisesti länkkärimakuun sopivaa thaikkuruokaa, itse en kauheasti pidä chilistä, tosin olen siihen tottunut, mutta voimakasta en syö, jos polttaa ainoastaan jogurttiauttaa, jos sitä saa nopeasti, suosittelen Khun Toy ravintolaa, siellä osataan tehdä meidän suuhun sopivaa safkaa., ei likkaaa chiliä, korianteria, inkivääriä eikä curryä, vaan sopivasti...

He tekivät aina täysin erillaisilla mausteilla minulle ja vaimolleni, saman ruuan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minä tunnen Mikon ostin tilasin muutaman kerran karjalapiirakoita ja ruisleipää häneltä, tuli bussilla hua hiniin, mutta löysin sitten hua hinistä leipomon jopa paistaa ruisleipää, kävin hakemassa pari viikon leivät ja pakastin ne, Jorma teki myös karjalanpiirakoita, naurattaa näiden rakkaiden ravintola tietämys, miksi menee thaimaahan syömään farangsafkaa saahan sitä suomestakin jopa halvemmalla kuin thaimaasta, ei muuten ole montaa annosta rakkaat laittaneet thaisafkaa framelle...

Thaimaassa ei kukaan voi elää niin että elelee pelkällä länkkäriruualla siitä ei tule mitään, sitä tarjotaan hyvin vähän, pitää löytää joku vakipaikka mistä saa laadukasta mahdollisesti länkkärimakuun sopivaa thaikkuruokaa, itse en kauheasti pidä chilistä, tosin olen siihen tottunut, mutta voimakasta en syö, jos polttaa ainoastaan jogurttiauttaa, jos sitä saa nopeasti, suosittelen Khun Toy ravintolaa, siellä osataan tehdä meidän suuhun sopivaa safkaa., ei likkaaa chiliä, korianteria, inkivääriä eikä curryä, vaan sopivasti...

He tekivät aina täysin erillaisilla mausteilla minulle ja vaimolleni, saman ruuan.

Älä puhu paskaa. Sinä ketään tunne, katsoit tripistä kuvia ja löysit ruisleivät ja keksit siitä tarinan. Vai tuli bussilla Hua Hiniin tuomaan sinulle ruisleipää, hehheh!
        Kukaan farangi ei elä Thaimaassa pelkällä thairuoalla ja kukaan ei myöskään syö jatkuvasti vain länsiruokaa Thaimaassa. Tuo on ikuinen idiotismisi että joku kun kertoo jostakin ravintolasta tai vaikka lihapullista, niin sinä heti oletat että siellä sitten vedetään koko loma samassa mestassa samaa sapuskaa.

Ei se parahin pölhökustaa niin mene. Me syödään esimerkkinä kuukauden loman aikana varmuudella jokaisella lomalla kerran tai useammin pihviravintoloissa, salaattiravintoloissa, suomiravintoloissa, korealaisissa, kiinalaisissa, japanilaisissa, intialaisissa, tex-mex ravintoloissa, pizzaketjuissa, hampurilaisketjuissa, sushi-ravintoloissa, tacobaareissa, kebab-kojuissa ja myös tehdään kämpillä ruokaa joka päivä vähintään välipaloja. Silti suurin osa ruokailuista on thairavintoloissa.

Ainoa mikä tulee mieleen, niin nepalilaisissa ravintoloissa muistan käyneemme vain kerran ja sekin oli Krabilla. Missään ravintolassa ei koskaan ole ollut tuollaista ruokaa, jota tuolla keltaisella lautasella kuvassa on. Ehkä siksi että meillä ei ole koiraa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä puhu paskaa. Sinä ketään tunne, katsoit tripistä kuvia ja löysit ruisleivät ja keksit siitä tarinan. Vai tuli bussilla Hua Hiniin tuomaan sinulle ruisleipää, hehheh!
        Kukaan farangi ei elä Thaimaassa pelkällä thairuoalla ja kukaan ei myöskään syö jatkuvasti vain länsiruokaa Thaimaassa. Tuo on ikuinen idiotismisi että joku kun kertoo jostakin ravintolasta tai vaikka lihapullista, niin sinä heti oletat että siellä sitten vedetään koko loma samassa mestassa samaa sapuskaa.

Ei se parahin pölhökustaa niin mene. Me syödään esimerkkinä kuukauden loman aikana varmuudella jokaisella lomalla kerran tai useammin pihviravintoloissa, salaattiravintoloissa, suomiravintoloissa, korealaisissa, kiinalaisissa, japanilaisissa, intialaisissa, tex-mex ravintoloissa, pizzaketjuissa, hampurilaisketjuissa, sushi-ravintoloissa, tacobaareissa, kebab-kojuissa ja myös tehdään kämpillä ruokaa joka päivä vähintään välipaloja. Silti suurin osa ruokailuista on thairavintoloissa.

Ainoa mikä tulee mieleen, niin nepalilaisissa ravintoloissa muistan käyneemme vain kerran ja sekin oli Krabilla. Missään ravintolassa ei koskaan ole ollut tuollaista ruokaa, jota tuolla keltaisella lautasella kuvassa on. Ehkä siksi että meillä ei ole koiraa.

Kyllä minä sieltä kerran kaksi tilasin tuli bussilla, en minä ole mitään olettanut, sinä olet olettanut, jo ihan maniaan asti, resupekka... yritähän kasvaa aikuiseksi kakara... minulle on aivan sama missä sinä syöt, mutta laittamasi ruoka-annas on lähinnä säälittävä tekele, miksi et tee makaronilaatikkoa, voit säilyttää muutaman päivän jääkaapissa yksin kun olet...

Oletko tyhmä kyllä bussi kulkee ympäri thaimaata, ja styrox laatikon saat mukaan muutamalla eurolla, joka pitää ruuan kuljetuskunnossa, olen jopa tilannut herkkuja pattayalta postin tai bussin kautta.

Sinun palstavaikuttaminen kuuluu tapahtuvan pattayan savosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minä sieltä kerran kaksi tilasin tuli bussilla, en minä ole mitään olettanut, sinä olet olettanut, jo ihan maniaan asti, resupekka... yritähän kasvaa aikuiseksi kakara... minulle on aivan sama missä sinä syöt, mutta laittamasi ruoka-annas on lähinnä säälittävä tekele, miksi et tee makaronilaatikkoa, voit säilyttää muutaman päivän jääkaapissa yksin kun olet...

Oletko tyhmä kyllä bussi kulkee ympäri thaimaata, ja styrox laatikon saat mukaan muutamalla eurolla, joka pitää ruuan kuljetuskunnossa, olen jopa tilannut herkkuja pattayalta postin tai bussin kautta.

Sinun palstavaikuttaminen kuuluu tapahtuvan pattayan savosta.

Ja pelle paras kuriiri firma on flash tai kerry riippuen mitä ostat, ruokaa kumpikaan ei kuljeta, mutta esim. bussilla tulee paketti muutamassa tunnissa, pattayalta hua hiniin, kerry toimittaa kotiin seuraavansa tai sitä seuraavana päivänä... oikeastaan mistä päin thaimaasta... Vaimoni osteli sukulaitensa pennuille vaatteita yms . lähetti ne flashillä ne oli huahinistä - isanissa, vuorokaudessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli plösölle suomalaisen ravintelin "tulista" ja lippikselle oikein maustettua thaikkuruokaa? Kun se sun jättipötsisi ei mausteista tykkää. Ja Simonkylässä Pimpshorny kokkailee omia ruokiaan mutta sulle ei kelpaa, siispä kuponkiruokalaan makaronilaatikolle!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli plösölle suomalaisen ravintelin "tulista" ja lippikselle oikein maustettua thaikkuruokaa? Kun se sun jättipötsisi ei mausteista tykkää. Ja Simonkylässä Pimpshorny kokkailee omia ruokiaan mutta sulle ei kelpaa, siispä kuponkiruokalaan makaronilaatikolle!

On jääneet Pasasen ravintolaelämykset ja vaimon kokkaukset kuvaamatta. Monta kuukautta jo Suomessa ja yksi kuva Buffetista Vantaalla. Vantaa sijaitsee muistaakseni Suomessa, joten en ymmärrä miksi hän edelleen jatkaa puheita "pattajan savosta"?

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa

Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset
      Maailman menoa
      385
      2072
    2. Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä

Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      388
      2019
    3. Jos totta puhutaan niin

Ikävöin sua ihan valtavasti
      Ikävä
      94
      1698
    4. YlE aloitti sateenkaari messuilla kirkkovuoden

Siinä kirkon luopumus paljaimmillaan.
      Luterilaisuus
      440
      1696
    5. Hyvää yötä S******

Ja parempaa uutta vuotta 😉
      Ikävä
      7
      1394
    6. Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?

Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?
      Maailman menoa
      104
      1089
    7. Voiko nainen olettaa

Miehen maksavan treffeillä kaiken, jos kutsuu naisen treffeille?
      Ikävä
      197
      904
    8. Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!

Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      826
    9. Tiedäthän?

Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k
      Ikävä
      41
      802
    10. Jos totta puhutaan niin haluan mies että

N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭
      Ikävä
      69
      768
    Aihe