Aamulla päivän lehteä lukiessa tuli mieleen että pitänee tehdä hoitotestamentti viimeisille elinvuosille, taidan loppuajaksi uuteen Vaalan vankilaan, siellä on jokaiselle oma huone wc ja suihku. Ilmainen ylöspito ja harrastuksia ja kaikkea viihdykettä ettei asujat pitkästy. Ulkoilua joka päivä. Yhteiskunta maksaa kaiken ja saa vielä päivärahaa vähän. Vai se toinen vaihtoehto, joku vanhusten palvelukoti jossa makaat kuset housussa päivät jos et itse pääse vessaan, kenelläkään ei ole aikaa sinulle, ei virikkeitä ei ulkoiluja, itse maksat jopa vessapaperit. Tästä pitää maksaa 2000-3000e/kk. Tuosta uudesta vankilasta oli juttu lehdessä, se on tehty mahdollisimman viihtyisäksi koska siellä voi joutua olemaan vuosikausia 😃 Voi tätä meidän yhteiskuntaa.
Hoitotestamentti
Anonyymi-ap
4
239
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos tästä. Joskus miettinyt samaa.
- Anonyymi
Kyllä minä suosittelen Vaalan vankilaa.
Vartijat on ystävällisiä ja huolehtivat hyvin voinnistasi.
Siellä saa ruuan ja puhtaat vaatteet joka päivä.
Televisiokin ja älykännykkä käytettävissä että saa bisnekset kuntoon. - Anonyymi
"Tästä pitää maksaa 2000-3000e/kk." Väärin! 6000 € se on. Katso vaikka Attendon sivuilta Joensuusta. Tuttavani on siellä...
- Anonyymi
Ne maksaa joilla on, niidenkin edestä joilla ei ole. Persaukisena pääsee toisten piikkiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä831611Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691531Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2681263Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691252- 56857
- 66844
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64837Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40821- 40807
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44781