Kuuntelen musiikkia kuulokkeidella
En tarvitse seurakunta kuule palvelua
13
76
Vastaukset
- Anonyymi
Kuule Persu hoida omat asiat
- Anonyymi
Jos sanotaan että ei kiinnosta
Koeta vittu tajuta ei kiinnosta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sanotaan että ei kiinnosta
Koeta vittu tajuta ei kiinnostaMulla yläkertaan
Yhteys kunnossa
Kuollut isäni käy unissa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla yläkertaan
Yhteys kunnossa
Kuollut isäni käy unissaMinä en käy kirkossa rikosten jälkeen kuten Riikka Purra
Grönlund - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en käy kirkossa rikosten jälkeen kuten Riikka Purra
GrönlundTurha valehdella Riikka Purra tietää
Grönlund väittää ilman todisteita Uhkaa ihmisiä ja haukkuu yritystä Vaeltajan Eräreppua valetta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turha valehdella Riikka Purra tietää
Grönlund väittää ilman todisteita Uhkaa ihmisiä ja haukkuu yritystä Vaeltajan Eräreppua valettaRiikka Purra saa puhelun Leena Tissari-Röppänen sukuseuran hallitus puheenjohtaja ex psykiatrian hoitaja hoitotyön opettaja Kuopiossa sairaalassa 13 vuoden aikana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riikka Purra saa puhelun Leena Tissari-Röppänen sukuseuran hallitus puheenjohtaja ex psykiatrian hoitaja hoitotyön opettaja Kuopiossa sairaalassa 13 vuoden aikana
Älä leiki minun kanssani
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä leiki minun kanssani
Ui kun Uhkaa ihmisiä ja haukkuu yritystä valheita
Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta kaikille - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ui kun Uhkaa ihmisiä ja haukkuu yritystä valheita
Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta kaikilleEi auta Leena Tissari-Röppänen sukuseuran hallitus puheenjohtaja ex psykiatrian hoitaja hoitotyön opettaja Kuopiossa sairaalassa 13 vuoden aikana saa tietää
Ei auta Riikka Purra - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei auta Leena Tissari-Röppänen sukuseuran hallitus puheenjohtaja ex psykiatrian hoitaja hoitotyön opettaja Kuopiossa sairaalassa 13 vuoden aikana saa tietää
Ei auta Riikka PurraMinua et hulluksi leimaa syön psykoosi lääkkeettä rauhoittavat lääkkeet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua et hulluksi leimaa syön psykoosi lääkkeettä rauhoittavat lääkkeet
Ja mulla kuule idiootti kaveri 32vuotta soitellaan monta kertaa päivässä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mulla kuule idiootti kaveri 32vuotta soitellaan monta kertaa päivässä
Säälittävää huomion hakua yritystä
Nolata haukkua levittää valetta syytellä ilman todisteita
Luuseri - Anonyymi
Tekosyy että syrjit tässä kaupungissa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1596997Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334123Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1152171- 621946
- 821456
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1961454Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731091Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214986- 48979
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225957