Kävin pitkästä aikaa Pyhäjärvellä ja kauhistuin nuorehkojen henkilöiden lihavuudesta, ostoskorit täynnä epäterveellisiä tuotteita(olin monessa kassa jonossa jossa helppo tarkkailla)eikö Pyhäjärvellä ole ohjaavaa toimintaa solakoitumiseen? Nuoret liikkuvatkin kuin elefantit miksi ihmeessä läheiset eivät kannusta ja ohjaa ylipainoisia nuoria terveellisempään elämään, elämä joka on edessä,tämä on ennenkaikkea terveyskysymys nyt kun terveyspalvelut ovat " kortilla" voidaanko heidän tulevat terveysongelmat jättää liikalihavuuden vuoksi hoitamatta koska lihavuus on itse hankittua epäterveyttä. Kirjoitan tämän siksi kun pisti silmään tämä huomattava ongelma,enkä toivo että asiaa räävitään koska se on myös varmaankin ongelma henkilöille itselleenkin mutta edes herättelyä asian korjaamiseen.
Nousua kiloissa
14
265
Vastaukset
- Anonyymi
teollisuus- prosessoitu ruoka on kalleinta mahdollista ravintoa.
rasvaa ja hiilihydraattia täynnä - Anonyymi
Saman huomannut paikallisissa naisissa. Kaljaa kiskotaan, töitä ei tehdä. Jopa huumeita jotkut käyttää!!
- Anonyymi
Suomalaiset naiset tosi lihavia kuten politikkonaisetki...ei palio kiihota ku heitä kattelee......ei ihime et ihmiset sikkuja ja lapsettomia..tierä missä poimun välissä värkkiki...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomalaiset naiset tosi lihavia kuten politikkonaisetki...ei palio kiihota ku heitä kattelee......ei ihime et ihmiset sikkuja ja lapsettomia..tierä missä poimun välissä värkkiki...
Toi on Pyhiksessä ihan normaalia
- Anonyymi
...jatkat monin osin itse aloittamaasi sananparsia.
Kannattaisi tuo kirjoitusvimma osoittaa johonkin muuhun.
Näyttää olevan useampi mielipiteen loiskahdus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehistä puhumattakaan, maha pois pöydältä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehistä puhumattakaan, maha pois pöydältä.
Älä lietso tuota miesvihaasi. Olet henkisesti sairas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta ainaskin hieman pullukka nainen on ihan viehättävä.
- Anonyymi
Vain lukutaidoton idiootti kävelee hiihtoladulla.
- Anonyymi
Persut laskivat kaljaveroa. Purran ja Juuson mielestä kaljanjuonti on tärkeämpää kuin esim. Oulaskankaan yöpäivystys.
- Anonyymi
Siitä puhe mistä puute nimittäin terveellinen ruoka on historiaa
- Anonyymi
Paikallinen köyhyys on varteenotettava vaihtoehto 🤣
- Anonyymi
Kyllä täällä on kaikki läskejä, ei pelkästään nuoret
- Anonyymi
Onko aloittaja itse laiha ja sopusuhtainen
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167089- 1972500
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1011942En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911059- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708