Seniorikansanedustaja

Anonyymi-ap

Nähty mersuilevan Puumalan suunnassa. Yrittääkö levittää idiotismin aatetta sinnekin?

7

504

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Teki videon parista lossista itänaapureille.

• Anonyymi

Kysy puumalan puskaradiosta. Onko se tyyppi mönkijä-veli-pekka näin nimiä mainitsematta?

• Anonyymi

Ampua se pitäisi.

• Anonyymi

Onko se Ano ollut aina tällainen kutale?

• Anonyymi

Minkälainen? Ajo mersulla jne?

• Anonyymi

Maakunnissa vanhempi ukko joka ajaa Mersulla, on juntti.

• Anonyymi

Olisi saatava uusi sivistyssanakirja viimeisimmistä muotisanoista, kuten esim, pervoilu, persuilu, mersuilu jne. jotta lapset ja nuoretkin oppisivat amerikkalaiset arvot. Varsinkin Trump kehui miten ahkeria amerikkalaiset ovat ostamaan eurooppalaisia autoja. Eihän se ihme ole, amerikkalaiset ovat vieneet automerkkiensä valmistusta halpamaihin, "servoletit" ovat kuin 70 luvun itäbolin, aloitetaan helpoimmista:
      Mersuilu = vanha suomalainen jäärä ajaa 50 luvun mersulla
      Pervoilu = persujen pissimatka koulun kuuluisaan pisulaariin
      Persuilu. = persujen juhlapuhe formaatti, jossa mikä hyvänsä asia saa juuri päinvastaisen merkityksen, pyritään imitoimaan trumppilaisuutta mahdollisimman paljon. Esim. Persu kertoo ennen vaaleja: vähävaraisilta emme leikkaa. Tarkoittaa: valehdellaan niille ennen vaaleja, vaalien jälkeen viedään tuhatkin pesästä.
      Tätä teemaa saa jokainen kehittää paremmaksi.
      Luuletteko muuten että "amerikan persut" syövät rukousaamiaisella ehtooliskeksejä?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      44
      3018
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2894
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      46
      2747
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2598
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2498
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2480
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2251
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2158
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2058
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2052
    Aihe