Kuka siivoaa paikallisten NISTIEN kuset ja paskat ladulta?
Piikkejäkin on tullut vastaan
13
506
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö niitä saada karkoitettua Suomesta ?
- Anonyymi
Lamminaholle paskat
- Anonyymi
kyllä ne siivoaa itse kun huomaa että kotoota piikit loppu ni hakevat vanhat käyttöön.
- Anonyymi
Meneekö ne niillä tuon kuivan nahkan läpi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meneekö ne niillä tuon kuivan nahkan läpi.
"Luukala" on aika tiukka ja kova pala piikille.
Eikö ne käytä kessua ja mitä niillä muuta, jotain puhallettavaa.
- Anonyymi
Sinähän voisit mennä siivoomaan ne.
- Anonyymi
Siis sinun jälkiäsikö, tarkoitit.
Tuskinpa meni ehdotus perille.
- Anonyymi
Eivät nuo taivu ladulle, lopeta, häiritsevät muuten. Iso ongelma.
- Anonyymi
Kauppa näyttää käyvän, yökellot soittaa ja seinät kolisee.
Joku nisti ilmeisesti itse kyselee, mitä kansa tietää.
- Anonyymi
Vieläkö siellä hiihtäjät piikittää, vaikka lääkelaukku unohtu Tikkurilan Shellille?
- Anonyymi
Pyhäjärvellä on perässä hiihtäjiä,jotka hiihtvät tappituntumalla.
- Anonyymi
Se olikin tosi juttu, Shell nökötti tietämättömänä tulevasta rähinästä, siellä se nököttää vieläkin.
- Anonyymi
Kyl hiihtäjä vähä hessiä tarttee saattaa piikit tippua vauhdissa..kuten myllylällä.isometsällä.kuitusella.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167150- 1972510
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021947En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911069- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77853
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708