Vaimon läskit vei miehuuden, erotiikka on kuitenkin tärkeää. Tansseista saa edes vähän korviketta. Syrjähypyt suunnitelmissa, on vain yksi elämä. Jos syömällä pilaa parisuhteensa, niin on oikeus hakea seksi muualta, sama pätee puolin ja toisin.
Lihavuus lopetti halut
13
332
Vastaukset
- Anonyymi
Näinhän se vääjäämättä menee. En naisena oikein ymmärrä, miksi jotkut naiset vaan mättävät ruokaa menemään.
- Anonyymi
Onko se lihominen noin yksiselitteinen asia? Olet kyllä naiseksi melko tyhmä.
Joskus myös huono/vääränlainen mies/vääränlainen suhde on syynä siihen että nainen menee alaspäin. Jotain tärkeää on naiselta jäänyt uupumaan jo silloin, kun on alkanut kerääntyä. Menkää joskus itteenne - Anonyymi
Niinpä. Oletko muuten naimisissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus myös huono/vääränlainen mies/vääränlainen suhde on syynä siihen että nainen menee alaspäin. Jotain tärkeää on naiselta jäänyt uupumaan jo silloin, kun on alkanut kerääntyä. Menkää joskus itteenneUnohtamatta sitä tosiasiaa, että naiset lihovat herkemmin. Hormonitoiminta, vaihdevuodet ja vaikkapa pari tenavaa jättää jälkensä. No tiki voi juosta aamuin illoin 10 km lenkin, syödä ituja, laskea niidenkin kaloreita, mutta onko se elämää?
Faktahan on se, että molemmat muuttuu ajan myötä, siitä ei pääse yli ei ympäri, mutta sitten on paljon miehiä, joiden vaimo muuttuu niiden päissä äidiksi. Aina on siistiä, puhtaat vaatteet, ruoka kannetaan eteen jne ja mies voi keskittyä pysymään freesinä ja huolehtimaan itsestään. Kyllä "äiti" hoitaa. Ei anneta huomiota sille vanhalle muijalle, ei auteta missään, ei viedä edes kerran vuodessa (äitien päivänä) edes syömään ulos, on se niin kallista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus myös huono/vääränlainen mies/vääränlainen suhde on syynä siihen että nainen menee alaspäin. Jotain tärkeää on naiselta jäänyt uupumaan jo silloin, kun on alkanut kerääntyä. Menkää joskus itteenneSyömällä ja juomalla liikaa ja liikkumattomuus on aina täysin oma valinta.
- Anonyymi
Onneton ihminen monesti syö suruun täytää emotionaalisesta tyhjiö että tuntisi edes jotenkin itsensä rakastetuksi. Sekä jos toinen kuvottaa henkisesti haluaa myös ettei hän halua edes seksiä.
Tee molemmilla palvelus ja eroa. Koska et ole vaimoasi ikinä rakastanut. Ja jos petät tee se ilman ehkäisyä toivottavasti saat jonkun taudin. - Anonyymi
Ihmisen keho on jatkuvassa muutoksessa oleva elävä kokonaisuus. Joskus lihoo, joskus laihtuu. Ikääntyminen, ryppyineen, kaljuuntumisine ja muineen kuuluu myös ihmisyyteen. Jokaisella saa olla preferenssit, mutta toisen kehon muuttuminen ei todellakaan ole mikään oikeus pettää yhtään ketään. Jos ei puolisoaan enää rakasta, pitää vähintään kunnioittaa edes sen verran sitä ihmistä ja yhteisiä vuosia, että ilmoittaa että tämä oli nyt tässä, ja lähteä etsimään joku laihempi kumppani. Tuommoinen käytös on iljettävää ja toisia hyväksi käyttävää, ihan sama vaikka puoliso painaisi 500kg.
- Anonyymi
Kylmää ja tunteetonta.
- Anonyymi
Jos et osaa tsempata ja tukea toista siinä niin ansaitset että sinut jätetään.
Myötä ja vastamäessä pitäs päteä. Turha uikuttaa. Kyllä se on silti aina kahden kauppa. Etkö kestä vastamäkeä?
Aina voi erota. Mutta luuserit ei tajua.
Naisesi kyllä saa seksiä muualtakin. Että onhan se asia tietysti tietynlainen ristiriita, jos oikein mietit.
Jos mies rakastaa, hän osaa nähdä toisen kauniina aina.
Eli rakkautes on loppu. - Anonyymi
+ 10 kg oli vielä OK, mutta + 25 kg on jo liikaa. En olisi edes aloittanut suhdetta lihavan naisen kanssa. Olen yrittänyt psyykata itseäni, mutta kun seksi on ollut hyvin tärkeää vuosikymmenten ajan ja olisi vieläkin ja nyt tilanne tämä. Itse olen edelleen kunnossa, liikunta lähes jokapäiväistä. Vientiä kyllä olisi.
- Anonyymi
Kyllä se mitä itse tiedän, vaikkakin vähän mistään, menee yleensä niin että maataan vaan sohvalla, mätetään mäkmöhnää naamaan. Ihan turha se on kenenkään provosoitua siitä että kaikki on itse aiheutettua. Yleensä se on, keksitään vaan kaikenlaisia tekosyitä jatkaa samaan malliin,
- Anonyymi
Elintaso korkea ja mielikuvitus matala.
- Anonyymi
Ensin oikeutus ja sitten teko. Tämä on se kaava. Ihminen ei tee mitään ilman tätä oikeutusta. Joskus se on tiedostettua ja joskus ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262936Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee252078Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1121588- 761329
Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71308Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381206- 641036
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10964Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70911- 102902