Kun ei kerran Joulutervehdyskään kelvannut.
Hyvää Uuttavuotta ja niin edelleen
35
374
Vastaukset
- Anonyymi
Voi pahus sivua ei löydy!
Mitä siinä oli, niin että on poistettu?- Anonyymi
Ei siinä muuta ollut kuin se toivotus.
Oli ilmeisesti sääntöjen vastainen?? - Anonyymi
Sitä sattuu, ei pidä masentua.
- Anonyymi
Odotan innolla runoasi.
Hyvää Uuttavuotta nyt kuitenkin sinullekin, vaikkakin mielelläni olisin lukenut sekä Joulun että Uudenvuoden runosi.
- Anonyymi
Onkohan typerä robotti ollut asialla ja poistanut Joulutervehdyksesi.
Kovin mielelläni lukisin Uuden Vuoden tervehdyksesi, jos sellaisen meille tarjoilisit.
Sitä odotellen.
Joka tapauksessa toivotan sinulle Hyvää Uutta vuotta 2025!
kylmätotuus - Anonyymi
Älä välitä ! Täällä poistellaan milloin mitäkin ihan asiallista, riippuu
minkämielinen ihminen on ylläpidossa ja tämä palsta taitaa olla
"tietynmielisen" tarkkailun alla silloin tällöin. . .
Oikein hyvää Uutta Vuotta sinulle ! Toiveesi toteutukoot !- Anonyymi
Aivan samoin!
- Anonyymi
2025 on kohta, menestystä ja terveyttä kaikille lukijoille!
- Anonyymi
Sitä samaa ja Voima kanssanne!
- Anonyymi
Miten on aatto mennyt ? Kuuntelen rakettien pauketta, ei kannata
yrittää nukkua vielä.- Anonyymi
Nyt nukkumaan.
- Anonyymi
Mukavaa tulevaa vuotta 2025 ja terveyttä kaikille!
- Anonyymi
Kaunis päivä 1.1.2025 valkeni. Valkoinen lumi peittää maan.
- Anonyymi
Tai sitten ei ole se oikea miesmenneisyydestä. Onko siitä muka ennenkin puuttunut lopusta a-kirjain.
- Anonyymi
eikun ä
- Anonyymi
Aivan oikea nimimerkki on kyseessä.
Pääset lukemaan hänen aiemmin kirjoittamiaan runoja napsauttamalla hiirellellä hänen nimimerkkiään.
kylmätotuus Kyllä se hän.
On hän aikaisemmin kertonut miksi se ä puuttuu lopusta. Ihan yksinkertaisesti siitä syystä, että nimimerkistä tulisi sen kanssa liian pitkä mennäkseen läpi.
- Anonyymi
Toivottavasti et pane pahaksesi, kun laitan hulvattoman hauskan "Joulutervehdyksesi" vuosien takaa tänne luettavaksi.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16177305/tullutkaan-ei-pororeella
kylmätotuus- Anonyymi
Hmm...Ei tulevaisuutta ilman menneisyyden haamuja...
- Anonyymi
Heh, enpä ole aiemmin nähnyt/lukenut. En tainnut silloin vielä olla lukemas juttuja.
- Anonyymi
Niin ja hyvää tätä vuotta kaikille 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja hyvää tätä vuotta kaikille 😊
Ei näytä kaikille olevan vuoden alku mitenkään hyvä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei näytä kaikille olevan vuoden alku mitenkään hyvä.
Ei tietenkään. Miten se voisi olla hyvä, jos elää esim. sodan keskellä. Tai täällä rauhassakin, jos on itse pilannut elämänsä juhlapyhien ajan örveltämällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tietenkään. Miten se voisi olla hyvä, jos elää esim. sodan keskellä. Tai täällä rauhassakin, jos on itse pilannut elämänsä juhlapyhien ajan örveltämällä.
Minkä sodan keskellä nämä persuvihaajat muka elää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä sodan keskellä nämä persuvihaajat muka elää?
Jotkut tyypit sotivat päänsä sisällä aina ja kaiken aikaa. Kommentissa oli kyllä sana esim. = esimerkiksi, joka tarkoittaa yleisluontoisesti ottaen tjs.
- Anonyymi
Meillä on rauha. Uusi vuosi on miljoonille ihmisille yhtä kammottava
kuin viime vuosikin. Ainakin rauhasta voimme olla tyytyväisiä
- jos vielä terveys olisi parempi niin oman elämänkin suhteen
olisi paremmin.- Anonyymi
Jotkut silti ihan paniikissa ja vihaamassa hallitusta.
- Anonyymi
Kunpa vielä persutkin haluaisivat auttaa Ukrainaa, mutta kun ne on
Putinin puolella niinkuin koko EU:n äärioikeisto.- Anonyymi
Miten niiin Putlerin "puolella" ? En itse ainakaan niiin näe ja koe. Onko tuo joku kiero ja vinksahtanut salaliittoteoria.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niiin Putlerin "puolella" ? En itse ainakaan niiin näe ja koe. Onko tuo joku kiero ja vinksahtanut salaliittoteoria.
Ei nämä propvokaattorit ymmärrä mistään mitään, ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Italian Meloni, Unkarin Orban, Ranskan Marine le Pen, Saksan AfD,
Itävallan FPÖ esimerkiksi ovat kaikki EU:n äärioikeistoa, (PS:n veljespuolueita)
ja kaikki Putinmielisiä ja Putin tukee taloudellisestikin EU:n äärioikeistoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Italian Meloni, Unkarin Orban, Ranskan Marine le Pen, Saksan AfD,
Itävallan FPÖ esimerkiksi ovat kaikki EU:n äärioikeistoa, (PS:n veljespuolueita)
ja kaikki Putinmielisiä ja Putin tukee taloudellisestikin EU:n äärioikeistoa.Elät vanhassa tiedossa, voisit jo herätä.
- Anonyymi
Itseltä jäi joulukortit lähettämättä. Ei olisi enää ehtinyt kun omaan postilaatikkoon ehtineet nopeaan lukaisisin.
Meille molemmille vanhoille veljeksille sama vanha oire. Tiedän, että vanhempa veikko, 89v. ei enää avustamatta siihen ehkä, enää pysty.
Aurinko paistaa parhaillaan läntiselle osalle puistoa. Näin ikkunasta katsottuna.
Jatkoa teitille!
kym.hus. - Anonyymi
Uusi vuosi ja sikamainen hallituksen mollaus jatkuu maanisten puupäitten toimesta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin589797Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh174081Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r323356Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht942633Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142110Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4002030Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2441535FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01351Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu731178Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101135