Kokemäkiläis isännält kysyttii mil lail parisuhre, vastaus oli : laasti on jo sekotettu
Hymyä laastikauhaan
Anonyymi-ap
9
841
Vastaukset
- Anonyymi
Itse olen 110 rosentin veministi, miehistä ei ole mihinkään, joten naiset näyttävät ja tekevät kaiken.
- Anonyymi
Pakkaslaasti
- Anonyymi
Sairautesi näkyy jo viesteistäsi.
- Anonyymi
Uutisten lukeminenko mieltäsi sitten piristää?
- Anonyymi
Lapsia kuolee käytäville, kun heitä ei ole riittäviä mahdollisuuksia hoitaa”– Nyt Israel tuhosi viimeisen Pohjois-Gazassa toimineen sairaalan
- Anonyymi
Bad taste on hyvä leffa, mutta Taru sormusten herrasta niin sairas , etten pysty katsomaan.
Sama ohjaaja. - Anonyymi
Olen lespi pidän naisista ja lesboista
- Anonyymi
Kommeest kokemäelt
- Anonyymi
Jaaha. Täällähän se Kokemäen älymystö taas kokoontuu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275363
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34697- 1561762
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551466Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais131297Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike231144- 931114
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701023viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101013- 37849