Jälleen uudenvuodenaatto yksin. Kaverit joiden kanssa aattoa ennen vuosia sitten juhlittiin ovat lähteneen kukin vuorollaan mullan alle. Jäljelle on jäänyt vain suuri yksinäisyys. Onko muita kohtalotovereita?
Mitä yksinäinen tekee uudenvuodenaattona?
17
212
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä se vuosi vaihtuu yksinkin, ei siihen seuraa tarvita. Ite meen katsomaan ilotulitusta, siellä on muitakin, mutta ei se mitään merkitse. Kyllä minä näen ilotulituksen ihan itse, ei siinä muita tarvita.
Sitten tulen takaisin kotiin, yksin. Ja elämä jatkuu... Hyvä näin. - Anonyymi
Minulla oli hyvä joulu,yksin.Uusi vuosi ei merkitse minulle mitään.Tyhjää pauketta,toivottavasti saan nukuttua.
- Anonyymi
Minulle päinvastoin joulusta en pahemmasti välitä en edes lapsena tykännyt joulusta, mutta uusi vuosi on jotenkin se kohokohta , kun vuosi vaihtuu niin uusia odotuksia elämältä , uusi ihmisiä syntyy sukuun ja päivä pitenee ollaan kohti valoisampaa aikaa
- Anonyymi
Hyvää uuttavuotta itse kullekkin, yksinäisyydestä huolimatta.
- Anonyymi
Kaverit, joiden kanssa ennen vietin uutta vuotta, ovat perheytyneet ja juhlivat perheensä kanssa. Olen pudonnut kelkasta, jäin yksin. Mutta nyt katson eteeni ja viimeistään vuoden kuluttua minullakin on ainakin parisuhde, jos ei vielä isompaa perhettä.
- Anonyymi
Tulihan sitä vielä 10 vuotta sitten käytyä uudenvuoden aattona tansseissa, mutta kun kyydit loppui ja asuinpaikkakunnalta tanssikapakat niin kotona yksin tulee vuodenvaihtuminen vietettyä. Ei ole sellaista kaveriakaan enää jonka kanssa johonkin lähtisi tai muuten viettäisi aikaa. Ikää jo niin paljon että ei niitä menokavereita enää löydy. Yksin saa reissata ja mennä.
- Anonyymi
Yksin minäkin oli uudenvuoden aaton mutta ei siinä mitään erikoista ollut, vähän TV katselua ja kymmeneltä nukkumaan . En kyllä kaivannutkaan ketään luokseni.nuorena sitä oli aina jossain ystävien luona , tai kutsuttiin ystävät meille.kaikki ne ystävät ovat tänään poissa jokainen liian aikaisin joutui lähtemään erilaisten sairausten vuoksi
Joten tätähän se on monella se yksinäisyys joka on joskus lamaannuttavaa .
Ja mitä enemmän vuosia sitä vaikeampi ystävystyä uusien ihmisten kanssa. En tiedä mistä se johtuu oikeastaan jos kaksi ihmistä ovat yksin niin ei sekään saa eitä ystävystymään .
En valta , on asunto missä asuu ja ruokaa joka päivälle. Lasten lapset käyvät aina välillä joten näillä mennään- Anonyymi
Minäkin olen monesti ihmetellyt kun moni varttunut valittaa yksinäisyyttään, mutta ei kuitenkaan ole halukas tutustumaan uusiin samassa tilanteessa oleviin ihmisiin. Itse en kuitenkaan yksinäiseksi tunne itseäni ja senverran vielä pystyn yksikseni reissaamaan välillä että pääsen edes pariksi päiväksi pois kotoa. Kaveria ei ole löytynyt edes lenkkiseuraksi ja se ainoa ystäväkin joka mukaan voisi välillä lähteä asuu monen sadan kilometrin päässä niin harvoin tavataan. Ainoat jotka luonani käy on lapsenlapset.
mummo 69v
- Anonyymi
Tein uuden vuoden kunniaksi hiukan sisältä punertava paistia.Itse tehtyä sinappia.Olisi pitänyt olla alkoholiton olut sen kanssa.
- Anonyymi
Onhan se ilo vielä että saa katsella ja ihailla taideteosta ,joulukuusta.Sitävoi pitää vielä viisi päivää.Sitten täytyy joulu panna pakettiin.Tabarat varastoon Joululiinat kaapin päälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se ilo vielä että saa katsella ja ihailla taideteosta ,joulukuusta.Sitävoi pitää vielä viisi päivää.Sitten täytyy joulu panna pakettiin.Tabarat varastoon Joululiinat kaapin päälle.
Nuutin päivään asti pidän kuusta, kun on niin kaunis, ei karise yhtään ja juo hyvin. Silloin päättyy joulu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuutin päivään asti pidän kuusta, kun on niin kaunis, ei karise yhtään ja juo hyvin. Silloin päättyy joulu.
Kiitos! Sitten minkäkin voin pitää ihanaa kuustani Nuutin päivään asti.Kuusesta minulla on niin lämmin ja kotoisa tunne.Onko se Nuutin päivä joku kansallinen tapa, jolloin kuusi viedään pois?
- Anonyymi
Eipä sinänsä.
- Anonyymi
Itse olin kipeänä uutena vuotena enkä jaksanut juuri muuta kuin makoilla sängyssä. Se oli mukavaa kun ei tarvinnut lähteä mihinkään! :)
- Anonyymi
Uuden vuoden aaton viettäminen yksin, kun ikätoverit jo ovat mullan alla, ei ole normaalisti kehittyneen aikuisen ongelma. Ei ole ihme, jos vanhana on yksin, kun ne kaveriporukat on olleet elämässä tärkeämpää kuin oman perheen perustaminen ja siitä huolehtiminen.
Se joka hilluu koko ikänsä kavereitten kanssa, jää lopulta yksin. Ellei kuole ennen kavereita.- Anonyymi
Sitten on meitä kummajaisia jollla ei ole kavereita eikä parisuhdetta..
- Anonyymi
Kyllä taitaa olla moni vanhana yksinäinen vaikka olisikin jälkikasvua, enemmänkin.. Jouluna ja syntymäpäivänä muistetaan ehkä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?5145583Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1255019Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.292402- 4082234
Minun on vaikea ymmärtää
Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut401390Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1751210- 651132
Harvinainen yhteiskuva! Anna Puu ja Jukka-rakas uudenvuoden yössä - Hän on Jenni Vartiaisen EX-mies
Laulaja, lauluntekijä Anna Puu on naimisissa tuottaja Jukka Immosen kanssa, joka on myös laulaja Jenni Vartiaisen ex. N101019Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll73991Teennäinen ihminen?
Eilen joku halusi ottaa siitä aihetta. Millainen ihminen on teennäinen? Joku mielikuva itsellänikin on, että sellainen132948