Kerran verotetaan tärkeitä henkilö, pakettiautoja isoilla veroilla joka vuosi niin ei voi olla että moottoriveneiden sekä laivojen tuottamat päästöt on verottomia.
50HP nelitahtimoottorin tai suuremman verotus pitää olla useita satoja euroja 12kk.
Verotus kaikille veneiden ja laivojen moottoreille joka maksetaan kerran 12kk.
10
212
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä vaan voi ja on oikeus ja kohtuu, että asiat on nyt niin, kuin ovat.
Laivoille isomuutos tehtiin jo, jokin aikaa sitten. Eivät saa käyttää enää "bitumia" itämerellä vaan dieseliä, arvaa hyötyykö co2 päästöt - Anonyymi
Vähän samanlainen juttu kuin veneiden verotus ylipäänsä - kulut suuremmat kuin saadut verorahat… (vrt eräs puolue ja juppikuunarit…)
- Anonyymi
Niinpä, en tiedä mut onkohan niin, että ne ketkä ajelevat isommilla veneillä jne olisivat jo maksaneet veronsa raskaimman jälkeen. Toki sama pätee noihin panoliitereihin..
- Anonyymi
Minkälainen vero me laitettaisiin saastuttaville polttomoottorikäyttöisille moottorisahoille, ruohonleikkureille, puutarhajyrsimille yms? Ihan vaan tasapuolisuuden nimissä.
- Anonyymi
Niissä on jo alv, polttoainevero, polttoaineen alv jo verotetusta hinnasta eli laiton kaksois verotus. Nämä niissä siis jo on näin aluksi. Tietysti nuo vehkeet on ostettu verotetulla palkalla.
Minä ehdotan että semmoisille ihmisille lätkäistään vero pakkotyön muodossa jotka ehdottavat uusia veroja muille ihmisille! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niissä on jo alv, polttoainevero, polttoaineen alv jo verotetusta hinnasta eli laiton kaksois verotus. Nämä niissä siis jo on näin aluksi. Tietysti nuo vehkeet on ostettu verotetulla palkalla.
Minä ehdotan että semmoisille ihmisille lätkäistään vero pakkotyön muodossa jotka ehdottavat uusia veroja muille ihmisille!Niinhän veneiden moottoreissa ja polttoaineissakin on jo vero.
Kyllä pitäisi saada ruohonleikkureihinkin jokin päästövero, samoin kuin moottorisahoihin. Sähköiset robottilruohonleikkurit voisivat sitten olla verovapaita, samoin kuin purjejahdit. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä ehdotan että semmoisille ihmisille lätkäistään vero pakkotyön muodossa jotka ehdottavat uusia veroja muille ihmisille!Mä käytin kuutamokeikasta saadut rahat uuteen moottorisahaan, joten tässä tapauksessa palkkaa ei verotettu. Mutta sahan hinnassa oli alv mukana.
- Anonyymi
Ihan sama, kunhan kokonaisveroaste ei kiristy.
Sattuu nimittäin olemaan niin, että ihmiset, jotka haluavat kiristää veroja, elävät sossupummeina eivätkä itse niitä koskaan maksa.- Anonyymi
Tämä kulostaa loogiselta, pummit hakuu lokkeilla lisää itselleen.
Case is closed - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä kulostaa loogiselta, pummit hakuu lokkeilla lisää itselleen.
Case is closedJoo, ne hakuu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?4535077Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä702997- 3812023
Minun on vaikea ymmärtää
Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut401320Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.221215Harvinainen yhteiskuva! Anna Puu ja Jukka-rakas uudenvuoden yössä - Hän on Jenni Vartiaisen EX-mies
Laulaja, lauluntekijä Anna Puu on naimisissa tuottaja Jukka Immosen kanssa, joka on myös laulaja Jenni Vartiaisen ex. N6935Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la126916Teennäinen ihminen?
Eilen joku halusi ottaa siitä aihetta. Millainen ihminen on teennäinen? Joku mielikuva itsellänikin on, että sellainen132908Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll70875- 46867