Onks muilla Juukalaisilla uudenvuoden lupauksia? Aikooko kukaan hankkia uusia kuteita.
Vastaukset 18
- Anonyymi
Rahat uupuu.
- Anonyymi
Kiepistä saa halvalla uudet kuteet. Joka tuhanneelle asiakkaalle pujotetaan penisrengas.
- Anonyymi
Kasvata rahapuu.
- Anonyymi00017
Anonyymi kirjoitti:
Kasvata rahapuu.
Raha kullipuu
- Anonyymi
Kivekset painaa jo 10,8 kg verran.
- Anonyymi
Munaa venytän.
- Anonyymi00018
Kahvakuulilla rainerin opastuksella.
- Anonyymi
ei
- Anonyymi
Uudenvuoden lupauksena uida ensikesänä joka päivä nakuna Niemisellä.
- Anonyymi
Mä uinnin yhteydessä myös nain. Pistän paremmaksi.
- Anonyymi
Uuden vuoden toiveena että joku paskantaa mun housuun.
- Anonyymi
Stripaton tammikuu on suosittu Juuassa.
- Anonyymi
Luaa ottaa joka päivä minulle määrätyt lääkkeeni. Lisäksi lupaa lopetaa kirjoittelut näistä pissali, kakkali ja ahnus jutuista
- Anonyymi00016
Lupauksena mulla että jätän ainakin tuplasti enemmän kiveksiä väliin ensi vuonna.
- Anonyymi00019
Ajattelin vetää pallomeressä raketteja suhisten ympäri ämpäri pallomerta. Saa jännittää suhahtaako raketti kiveksille.
- Anonyymi00020
Noni. Millaisia lupauksia teitte uudellevuodelle????
- Anonyymi00021
Ajattelin toivoa rikkauksia.
- Anonyymi00022
Ajattelin luvata että kiepissä naidaan ainakin kerran.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791702
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109903En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo97666Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä16522